Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אתם מכירים מכוניות מיני / סופר מיני עם בקרת שיוט ? (לא חובה אדפטיבית , גם רגילה זה אחלה) ,

מחפש רכב קטן והתרגלתי לעניין של הבקרת שיוט , טויוטה יאריס ממש אהבתי והופתעתי שב105 אלף שקל אתה לא מקבל בקרת שיוט..

 

תודה לעונים

פורסם (נערך)

בקרת שיוט אדפטיבית נכון לעכשיו יש רק בסיאט איביזה ופולקסווגן פולו ומהיום גם בסוזוקי בלנו ברמת הגימור הגבוהה, באחרות יש רגילה.

לכל השאר יש בקרת שיוט רגילה, כלומר סיטרואן C3, רנו קליאו, דאצ'יה סנדרו, קיה ריו, יונדאי I20, סוזוקי סוויפט , הונדה ג'אז, סקודה פאביה (אוטומטית, בידנית אין כלום) מאזדה 2 וכו'.

בסגמנט המיני רק לספארק יש בקרת שיוט.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
בקרת שיוט אדפטיבית נכון לעכשיו יש רק בסיאט איביזה ופולקסווגן פולו.

לכל השאר יש בקרת שיוט רגילה, כלומר סיטרואן C3, רנו קליאו, דאצ'יה סנדרו, קיה ריו, יונדאי I20, סוזוקי סוויפט ובלנו, הונדה ג'אז, סקודה פאביה (אוטומטית, בידנית אין כלום) מאזדה 2 וכו'.

בסגמנט המיני רק לספארק יש בקרת שיוט.

 

בi20 רק ברמת הגימור הכי גבוהה יש בקרת שיוט.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
בקרת שיוט אדפטיבית נכון לעכשיו יש רק בסיאט איביזה ופולקסווגן פולו ומהיום גם בסוזוקי בלנו ברמת הגימור הגבוהה, באחרות יש רגילה.

לכל השאר יש בקרת שיוט רגילה, כלומר סיטרואן C3, רנו קליאו, דאצ'יה סנדרו, קיה ריו, יונדאי I20, סוזוקי סוויפט , הונדה ג'אז, סקודה פאביה (אוטומטית, בידנית אין כלום) מאזדה 2 וכו'.

בסגמנט המיני רק לספארק יש בקרת שיוט.

 

גם לספייסטאר יש בקרת שיוט

פורסם
שלום לכולם

 

אתם מכירים מכוניות מיני / סופר מיני עם בקרת שיוט ? (לא חובה אדפטיבית , גם רגילה זה אחלה) ,

מחפש רכב קטן והתרגלתי לעניין של הבקרת שיוט , טויוטה יאריס ממש אהבתי והופתעתי שב105 אלף שקל אתה לא מקבל בקרת שיוט..

 

תודה לעונים

ניתן להתקין ליאריס בקרת שיוט דיי בקלות. יש מדריכים באינטרנט וגם במוסכים של טויוטה מכירים את הפרוצדורה (אבל גובים עליה בהתאם).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בג'אז קומפורט יש בקרת שיוט רגילה + בקרת שיוט עם מגביל מהירות חכם בהתאם לזיהוי תמרורים.

לא יודע מה אנשים מתלהבים מבקרת מהירות. לי זה ניראה אחד הדברים המיותרים (ואני נוסע המון).

פורסם

לדעתי הקרת שיוט אדפטיבית אחלה פיתרון למי שנוסע בבין עירוני, מאוד נוח ללא צורך של התערבות כמעט מצד הנהג.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בג'אז קומפורט יש בקרת שיוט רגילה + בקרת שיוט עם מגביל מהירות חכם בהתאם לזיהוי תמרורים.

לא יודע מה אנשים מתלהבים מבקרת מהירות. לי זה ניראה אחד הדברים המיותרים (ואני נוסע המון).

 

בקרת שיוט זה נוח והאדפטיבית בכלל אחלה אם אתה לא נהג עצבני. לנהגים לחוצים היא לא תתאים כי היא שומרת מרחק סביר ואז יש אנשים שמחליטים להידחף. לי אישית ב 99% מהמקרים לא מפריע שנדחפים ובאחוז הנותר אני פשוט מבטל אותה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בקרת מהירות ניראה לי שזה טוב רק לרכבי שיוט חזקים ששם קצת אתה לא שם לב ואתה מוצא את עצמך משייט על 140-150

 

לא מסוגל לנהוג בלעדיה היום, מציק לי להניח לחוצה את הרגל על הדוושה היום - כל פעם שאני נוהג על רכב בלי זה הופך לכ״כ לא נוח בשבילי.

 

אגב לפותח השרשור, אם אתה רוצה להתחדש בטויוטה יאריס מודל 2020 אתה מוזמן להיכנס לסוכנות מאזדה ולרכוש מאזדה 2 - שמה תקבל את היאריס הבאה(לפחות בשוק האמריקאי).

 

https://www.toyota.com/upcoming-vehicles/yarishatchback/

 

בקנדה אגב כבר שנים היאריס סדאן היא מאזדה 2 סדאן.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
ניתן להתקין ליאריס בקרת שיוט דיי בקלות. יש מדריכים באינטרנט וגם במוסכים של טויוטה מכירים את הפרוצדורה (אבל גובים עליה בהתאם).

מנסיון שלי, אם עושים את זה במעמד הקנייה מקבלים את זה בחינם או ב-300 שקל מהסוכנות.

×
×
  • תוכן חדש...