Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 החדשה 2019


motizkn
שימו לב! השרשור הזה בן 2400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זו התוכנית.

 

אתה יכול לקרוא אין סוף כתבות ברשת המצטטות את הבכירים של מאזדה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה בהחלט יכולה להגיע לשם אם תרצה. מספיק עוד דור או שניים של דגמים איכותיים שימצבו אותה קצת יותר גבוה (מבחינת תדמית) והיא תוכל לייצר מכונית יוקרה שתוכל להתחרות בדגמים שציינת.

היא יכולה להגיע לזה כבר היום, לא צריך דור או שניים.

העיניין הוא שמעטים יקנו אותה, כי רוב מכוניות הסאלון הגדולות נמכרות בגרמניה, ומכונית סאלון שאינה מצליחה בגרמניה - נגזר גורלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הדור הנוכחי של ה 3 נראה מעולה, ואם נתעלם לרגע מהמרווח מאוחר, יש לך את אחד מתאי הנוסעים המזמינים שקיימים בקטגוריה - אפילו ביחס לרכבים יותר יקרים.

מאזדה יצרן קטן מאוד - לכן רמת המוצרים הסופיים מצויינת ביחס לתקציב הפיתוח.

אני מאלה שמעריכים השתדלות והחברה במאזדה מאוד משתדלים.. קשה לי לחשוב על מחליפה לסובארו שהיא לא מאזדה - רכב שישלב בטיחות, נוחות, איכות, עיצוב שנראה טוב, ואמינות כמו פעם.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מאדה יגיעו להיות פרימיום כאשר אין להם תקציב אפילו לפיתוח מנועי טורבו ו/או מנועים היברידיים ו/או מנועים היבריידים פלאג אין ו/או גירים אוטומטיים פלנטריים בעלי 8 ו- 9 הילוכים ו/או פלטפורמות חדשות (ראה מאזדה cx5 ״החדשה״) ו/או פלטפורמות מולדולריות ו/או מערכות בטיחות אקטיביות מלאות ועל אחת כמה וכמה מערכות טכנולוגיות שקיימות ברכבי פרימיום בקבוצה d ומעלה.

 

מדובר בחברה קטנה שלעולם לא תהיה פרימיום אלא אם כן יצרן גדול כמו טויוטה ירכוש אותם ויחליט להפוך אותה לפרימיום.

 

הדבר היחיד שמאזדה יכולים להתקרב לפרימיום הוא תחום העיצוב (החיצוני והפנימי) ומבחינת חומרי הפנים להתקרב לתחום הפרימיום (מבחינת רמת ההרכבה אני לא חושב שיש להם את היכולת, כיום הם לא מתקרבים בכלל לפרימיום מבחינה זאת).

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

green, אני חייב לשאול אותך. מה אתה יודע על מאזדה ?

 

אבל דוגרי.

 

כי לפי התגובה שלך אתה שלפת כאן שיקים ללא כיסוי.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירוק, שמעת על וונקל? מאזדה זה אחד היצרנים האהובים עלי. יצרן קטן אומנם אבל נועז וייחודי. תכנס היום למאזדה 3 בגרסת הפרימיום עם סמל מוסתר ואתה לרגע תחשוב שאתה בבמוו. איכות הפנים פשוט מדהימה ביחס לקטגוריה וניתן לראות שיפור מתמיד מדור לדור ככה שלא אופתע בכלל אם הם יכנסו לשוק הפרימיום.מה שכן, מבחינת מיצוב והחדרת המותג לקטגורית הפרימיום יקח זמן עד שאנשים יקבלו את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה הייתה אמורה להשיק מותג פרימיום בשנות ה-90 אבל התוכנית לא יצאה לפועל עקב קשיים כלכליים שגרמו לה לאבד את עצמאותה ולהמכר לפורד. מהפרוייקט הזה יצאה מאזדה 929. סדאן גדולה עם מנוע v6 והנעה אחורית שקיבלה ביקורות מאוד טובות בארה״ב.

זה בלי לדבר על רכבים לשוק היפני בלבד כמו cosmo ו luce.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרמת לי להתעניין ולגלות שהמאזדה קסדוס שיש לי ברחוב היא אשכרה מתחרה לסדרה 5 של זמנה.

מרשים אבל לא זוכר שהיא בלטה ממש איי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קסדוס 9, אלא 929. קסדוס 9 זה רכב אחר עם פלטפורמה שונה והנעה קדמית. פרט מעניין לגביו זה הוא שזה היה הרכב היחיד, אאל״ט, אי פעם עם מנוע שעובד במחזור מילר. בנוסף, המעצב שלו הוא ישראלי בשם דורי רגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...