Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - מאזדה 3 המחודשת בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מעריך שזה רק עניין של זמן עד שמזדה תציג מנוע חשמלי. אמנם באיחור אופנתי אבל גם נוקיה התחילו למכור רק השנה את Nokia 6 שהוא מכשיר אנדרואיד מלא.

האסימון ירד אפילו במיקרוסופט.

פורסם

יש מלאי 1.5 לבעלי מבצע "חבר".

 

לדעתי חוץ מהאוקטביה שלה יש יתרונות אחרים למאזדה 3 אין תחרות מבחינת עיצוב חוץ/פנים, הנדסת אנוש, טכנולוגיה.

חבל רק שהיא לא הכי חסכונית ומרווחות.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
יש את המערכת לוויסות כוחות G כמו שקיימת במאזדה 6 שנבחנה כאן לא מזמן.

 

אני חושב שה-3 הייתה ונותרה אחת המשפחתיות הכי טובות בקבוצה גם בלי טורבו ובלי בקרת שיוט אדפטיבית.

 

ההתנהגות שלה טובה,אך יחידת הכח(1.5) לוקה בחסר,שתיינית ורועשת מאוד.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
לדעתי הרכב נפלא, וכעת עוד יותר, החיסרון הגדול הוא שמרחב הפנים קטן יותר מול המתחרות.

אכן, זה פלוס החיסרון של המנוע האטמוספרי, אחרת כנראה שהיתה הקניה הטובה בקטגוריה.

פורסם

בפרסומים כתוב שיש גם מצב ספורט - זה מתג שאמור להימצא משמאל לידית הילוכים. בתמונות באתר היבואן הוא לא מופיע כלל. גם הנתון תאוצה שמופיע במפרט הוא 8.9 שניות ל 100, שזה מסתדר עם זה שאין כפתור ספורט - כי הדגם היוצא מאיץ אותו הדבר. החוסר של בלם יד חשמלי תמוה. חוץ מזה באופן מוזר, המהירות המקסימלית הרשומה במפרט לדגם הפרימיום 4 דלתות היא 185 קמ"ש, ולדגם ה 5 דלתות היא 200 וקצת. לא שמישהו נוסע במהירויות האלה (ואף אחד לא אמור), אבל נראה לי שיש קצת בלבול גם במפרט וגם בתמונות. דבר נוסף לציון - המשקל הרשום במפרט הוא כ 1,400 ק"ג שזה המון - ה 6 שלי דור שני מופיעה במפרט עם 1,385 ק"מ. אני חושב שנהיה יותר חכמים לאחר שיבוצעו נסיעות מבחן. יש עוד הבדלים כמו פנסי לד אדפטיביים, מערכת G Vectoring שעד עכשיו אני לא מבין מה זה בכלל ולא נראה לי שמישהו כולל היבואן ואף היצרן יודעים להסביר או להגיד. כסא נהג חשמלי עם 6 מצבים, צג עילי צבעוני לעומת הקיים המונוכרומטי, מערכת בלימה אוטומטית עד 80 קמ"ש. ללא ספק הוכנסו המון שיפורים באיבזור, אני תוהה עד כמה זה מושך את הלקוחות לרכוש את האוטו הזה - באופן אישי לדעתי החבילה בכללותה אטרקטיבית.

פורסם

בזמנו כשקניתי את המזדה 3 ספיריט הסיבה הייתה שזה הדגם היחידי שמבחינת איכות הפנים וחנופה לנהג אינה נופלת מרכבים מדרגה גבוהה יותר, ישנו דגם 2.0 ליטר פרימיום שלא היה זמין כאופציה בשאר היבואנים (פורד, יונדאי, הונדה, קיה וכו') גם כדי לא להתחרות ברכבי הליסינג בזמן המכירה

פורסם

BASSDRIVER

 

באתר הבריטי ה-3 עם שני ליטר אוטומטית (120 כ"ס, אבל לא נראה לי שזה משנה) שוקלת 1386 ק"ג. אגב היא גם ארוכה מאוד, גרסת 5 דלתות באורך של כמעט 4.5 מטר. זה אורך מקביל לסטיישנים ישנים כמו שלי. מה הם עשו שם עם כל האורך הזה אם כולם רושמים פה שהיא צפופה. גם תא המטען בכלל לא מהגדולים בקטגוריה.

פורסם

הכל בגלל ה KODO הזה שפת העיצוב "עם קוים זורמים" של מזדה מאז 2012. שגורמת לכל המכוניות שלהם להיות עם תא מטען ארוך ללא פרופורציה, שבא על חשבון תא הנוסעים הצפוף יחסית במיוחד ב 3, ותא מטען קטן גם ב 6 וגם ב 3. רצו לעשות עיצוב יפה - דפקו את הפרקטיות וחבל. כולם מתלהבים מהעיצוב ורק לאחר מכן נופל האסימון שיש לזה מחיר. זו הסיבה העיקרית שאני נוטה שלא לרכוש את ה 6 דור 3 - האוטו גדול וארוך מדי, ולך תסתובב עם רכב כזה באזור עירוני שלא לדבר על חניה. וזה מבאס אותי כי אני אוהב מזדות.

פורסם
ההתנהגות שלה טובה,אך יחידת הכח(1.5) לוקה בחסר,שתיינית ורועשת מאוד.

 

תומר

 

יחידת הכוח הזאת לא רלוונטית כשה-2 ליטר נמכרת באותו מחיר והיבואן מציב אותה כגרסה המרכזית.

פורסם
יחידת הכוח הזאת לא רלוונטית כשה-2 ליטר נמכרת באותו מחיר והיבואן מציב אותה כגרסה המרכזית.

בידיוק.

 

היבואן עושה טעות עם התמחור של ה1.5, הוא צריך להיות סביב ה128.

 

 

פורסם

היבואן עושה טעות עם התמחור של ה1.5, הוא צריך להיות סביב ה128.

 

היבואן יודע בדיוק מה הוא עושה, ואין פה שום טעות.

 

ההבדל בין ה1.5 ל-2.0 הוא בגובה ההנחה לציי רכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הכל בגלל ה KODO הזה שפת העיצוב "עם קוים זורמים" של מזדה מאז 2012. שגורמת לכל המכוניות שלהם להיות עם תא מטען ארוך ללא פרופורציה, שבא על חשבון תא הנוסעים הצפוף יחסית במיוחד ב 3, ותא מטען קטן גם ב 6 וגם ב 3. רצו לעשות עיצוב יפה - דפקו את הפרקטיות וחבל. כולם מתלהבים מהעיצוב ורק לאחר מכן נופל האסימון שיש לזה מחיר. זו הסיבה העיקרית שאני נוטה שלא לרכוש את ה 6 דור 3 - האוטו גדול וארוך מדי, ולך תסתובב עם רכב כזה באזור עירוני שלא לדבר על חניה. וזה מבאס אותי כי אני אוהב מזדות.

 

לא מדויק. חלק גדול מהבעיה בפרקטיות של המאזדות נובעת מזה שהמנועים שלהם נמצאים מאחורי הסרן הקדמי לטובת התנהגות ניטרלית יותר ופחות תת-היגוי'ית. ברגע שהמנוע תופס חלק נכבד ממה שאמור להיות תא נוסעים, הנוסעים מקבלים פחות מרווח. תאי המטען שלהם עם פתחי ההטענה המזעריים והאורך ששני רק למלחמה ושלום הם באמת תעלומה.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...