Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - מאזדה 3 המחודשת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2626 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה זה חוסכים עליך? בדקת כמה רכבים בסגמנט הזה מוצעים עם בקרת שיוט אקטיבית/אדפטיבית בחו״ל כסטנדרט?

זה לא חלונות חשמל וממש עוד לא איבזור סטנדרטי בשום סגמנט, גם לא יוקרתיים בהרבה ממאזדה 3...

 

סטנדרטי או לא, מבחינתי חבילת מערכות בטיחות כמו ב איוניק/C-HR זה חובה. אני מודע לזה שאני מיעוט זניח עד לא קיים. אבל עד שיגיע רכב חשמלי עם טווח נורמלי וחבילה המדוברת אמשיך לנסוע על רכב ישן מהעבודה, מה גם הוא עולה לי רק אלף ש"ח בחודש נטו. אגב דוגמה ממש אחרונה - סוזוקי קרוסאובר החדש שהגיע ללא המערכות שכן מוצעות בחו"ל (כן, גם בקרת שיוט אדפטיבית) - חסכו עלינו.

 

GHOSTBUSTER

 

שאלה - שני הרכבים (איוניק/3) זה לא משפחתיות עם 5 מקומות ישיבה? זה שאחת הברידית והשניה עם מנוע שני ליטר זה כבר חלק מהבדלים בינהן, אבל למה זה לא אותו סגמנט?

עריכה אחרונה על ידי arco1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לקחו את מה שכתבתי למקום קצת אחר, אני ינסה לחדד - מאזדה שדרגה את הרכב במה בדיוק? אם כל הכבוד לגריל המעט שונה ולעוד כל מיני שינויים שאין לי מושג אם הם יותר טובים ויפים או פחות. 2 הדברים המשמעותיים שנוספו לרכב זה תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב, מניעת תאונות עד 80 קמש. אז כן בקרת שיוט אדפטיבית הייתה אולי גורמת לי כאחד שכבר מחזיק בדגם הזה לעבור לחדש המעודכן. בשביל שתי הדברים הנל ושינויים קוסמטיים (שחלקם לטעמי פחות יפים, כמו החישוקים החדשים למשל) בלבד לא הרבה יחליפו את הרכב.

 

אחד הקלפים החזקים שמאזדה 3 החזיקה בשוק בשנים האחרונות זה אבזור שלא קיים אצל המתחרות, בשביל לרענן את זה חשבתי שיוסיפו את הבקרת שיוט כי זה היה מציב אותם שוב דרגה אחת מעל האחרות - עכשיו הם לא שם בצורה מוחצת כמו שהיו לפני העדכונים בקורולה ומול יונדאי ואפילו הפריוס (שמצוידת בכל המערכות שיש במאזדה ואף יותר) וזה עוד בלי לדבר מילה על האוקטביה החדשה שנוחתת פה אוטוטו

 

עוד הערה קטנה - הבקרת שיוט אדפטיבית היא תענוג לא יודע לכמה יצא כאן לנסוע עם רכב שיש לו את המערכת הזו, לי יצא וזה פשוט תענוג. למאזדה אגב יש חסרון ענק בנושא בגלל שהבקרות שיוט שלה עובדות רק מ25 קמש ומעלה וזה חסרון ענק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אם אנשים קונים סדרה 1 במקום ספורטאז' GT, הם גם מתחרות?

 

(אני מקצין בכוונה)

 

למה לא בעצם?

בוא נניח שחלק משמעותי מרוכשי רכב מסויים - נגיד סדרה 1 - מתלבטים בינו לבין הספורטאז' GT - למה הן לא מתחרות?

 

אם הם הולכים לאולמות התצוגה של 2 הרכבים, לוקחים ברושורים של שניהם ומדברים על שניהם עם החברים כאלטרנטיבות, לדעתי הן מתחרות.

 

אתה חושב אחרת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאנחנו מדברים על מתחרות מכיוונים שונים של ראייה.

 

אתה מתכוון שהם מתחרות על ליבו וכיסו של הלקוח כי הם באותו מחיר, ואני מתכוון שהם מתחרות לסגמנט.

אם הולכים לפי ההגדרה שלך, אז כן, הם מתחרות.

אם הולכים לפי ההגדרה שלי, הם לא מתחרות.

 

אולי עכשיו אנחנו יכולים להסכים?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר קטן ומעצבן: בכל תמונות היח"צ שמתפרסמות רואים בלם יד חשמלי עם מכסה נגלל יפהפה!

בפועל זה לא מגיע לארץ, נשאר ביפן...

הבלם הוא בלם יד סטנדרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה??? האמת זה דיי מדהים ורצתי לבדוק באתר של מאזדה ומסתבר שאתה צודק והבלם יד הוא לא חשמלי, הם אפילו מתגאים שהוא מצופה עור! כפיים. חשבתי שדברים פיזיים בתוך הרכב אי אפשר לשנות אלא רק אבזור.

אבל להשאיר את המשענת יד והבלם מהדגם היוצא זה באמת מדהים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון שהם מתחרות על ליבו וכיסו של הלקוח כי הם באותו מחיר, ואני מתכוון שהם מתחרות לסגמנט.

אם הולכים לפי ההגדרה שלך, אז כן, הם מתחרות.

אם הולכים לפי ההגדרה שלי, הם לא מתחרות.

 

 

אבל לא הסברת לי למה הם לא אותו סגמנט? שני הדגמים זה משפחתית עם 5 מושבים. יחידת הנעה שונה זה לא סגמנט אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מפריע פה לדיון על בקרות וסטייל, אני רק שואל שאלה לא רלוונטית והולך:

בניהוג יש הבדלים? מתלים? שינויי משקל? עוד כוח?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש את המערכת לוויסות כוחות G כמו שקיימת במאזדה 6 שנבחנה כאן לא מזמן.

 

אני חושב שה-3 הייתה ונותרה אחת המשפחתיות הכי טובות בקבוצה גם בלי טורבו ובלי בקרת שיוט אדפטיבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לא הסברת לי למה הם לא אותו סגמנט? שני הדגמים זה משפחתית עם 5 מושבים. יחידת הנעה שונה זה לא סגמנט אחר.

אתה צודק, הכוונה שלי היא שהאיוניק היא לא המתחרה הקלאסית של ה3.

 

כשתבוא להשוות משפחתיות עממיות, אם נמשיך רגע לפי ההגדרה שלי, אז אתה תבדוק מאזדה3, קורולה, i35, פורטה, אוקטביה וכו'.

אלה המתחרות הקלאסיות של הסגמנט.

לחלק מהיצרנים (יונדאי, טויוטה, קיה) יש מתחרה נוספת, קצת שונה מבחינת יחידת הנעה, עיצוב וכו', בעלות מחיר דומה.

זה אומר שליצרנים האלה יש עוד מתחרה על ליבו וכיסו של הלקוח, משהו שליצרנים אחרים אין.

 

לא חסרים לקוחות שלא מוכנים לסוע במשהו שהוא לא היברידי, ולהיפך. כך שאיוניק לא תתחרה במאזדה3 בשום צורה עבור לקוח שלא מוכן לשמוע על רכב שהוא כן/לא היברידי.

בקיצור, הם כאילו באותו סגמנט, אבל קצת שונות.

 

מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו להגיד שהאייפון הראשון/שני/שלישי ונוקיה N95 הם לא מתחרים, או אם אתה רוצה ״מתחרים קלאסיים״. בפועל הם נמכרו במחיר די דומה, כוונו לקהל משותף גדול מאוד עם אותם מאפיינים, ואחד מהם ריסק לחלוטין את היצרן השני ושינה את העולם.

 

זה שלרכבים היברידיים יש קלף חזק מאוד מול רכבי בנזין רגילים, והקוראניים עשו מיני מהפכה והנגישו את הטכנולוגיה ברמות מחיר ואבזור שלא הכרנו היא לא סיבה לקטלג את הרכבים האלה בקטגוריה אחרת ממשפחתיות סטנדרטיות, כי הן משפחתיות סטנדרטיות עם מנוע אחר. מקו המחשבה שלך גם את המאזדה 3 והאוקטביה צריך להתייחס אחרת כי לאחת טורבו ולשניה לא.

 

אגב מעניין כמה זמן זה יחזיק. המדינה מפסידה המון כסף ממיסים מיונדאי איוניק וקיא נירו, הן בקניה (פחות מס) והן בדלק.

אני צופה שנערי האוצר התהפכו על עצמם ובשנה הבאה החגיגה תסתיים, במיוחד אם נתוני המכירות יהיו גבוהים כמו שאני מצפה. בדיוק כמו שקרה עם הבלו על הסולר לאחר הגעת האוקטביה דיזל האוטומטית.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2626 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...