Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו, טוף. אני עכשיו בשלילה והלנצ'יה עומדת על סטנדים עם רגליים פתוחות לקבל את כל מה שלא היה לי זמן לעשות עד עכשיו - ובעיקר לקראת הטסט בשבוע הבא.

אז סידרתי את ההזעה ממכסה השסתומים, החלפתי שמן גיר, העליתי קצת את הטורים בסרק. לא קשור לטסט. מה שכן קשור זה - החלפתי יוניט אור רוורס, ומחר אני מנקה את הרפלקטורים מקדימה.

 

ושאלתי השאלתית (בעיקר לקומפי):

מה יבדקו לי בטסט? אני זוכר מערכת בלימה, חופשים בהגה, אורות ואיתותים למיניהם, צמיגים, וכמובן מיני מספרים ומדבקות.

מה שכחתי? מה צריך להיות בצק-ליסט שלי, ושל כל אחד שמגיע לטסט ורוצה להתכונן לפני?

 

אהמממ.. יש הבדלים בין רכב חדש למיושן (בן 20-30) למעט הצורך באישור בלמים?

 

ממש ממש הרבה מאוד תודה מראש לעונים.

פורסם

זיהוי בעל הרכב,ביטוח חובה ואישורים נלווים אם צריך(בלמים,מיושן).

זיהוי הרכב-לוחיות,מס' מנוע ושלדה.

בד' אורות כללית,רכב משנת יצור 76' חייב גם במאותתים על הכנפיים.

מגבים,פסים,משולש אזהרה,גלגל חליפי,אשפתון(לרכב שנרשם ממאי 80',כל השאר יכולים ללכלך :lol: ).

בד' בלמים על מד-בלם.

בד' ויזואלית של מרכב הרכב-רקבונות גסים=פסילה.

מושבים מחוזקים.

מראות צד ופנים(מראה ימנית חובה לרכב פרטי משנת 89').

חגורות בטיחות,ידיות לדלתות וחלונות.

גומיות לדוושות,תפוח ידית הילוכים(האם קיים).

בד' זיהום אויר-רכב מתחת ל72' פטור,מ-72' עד 86'(כולל) עד 4.5%,מ-87' עד 93'(כולל) עד 3.5%, מ-94 ואילך 0.5%.

בד' חופשים במע' ההיגוי(מסרק-הגה או תיבה, תפוחי-הגה, תפוחי-פרונט).

בד' שלמות גומיות אבק לציריות ומסרק-הגה.

בד' בלמ"ז-נזילות שמן.

בד' צנרת בלמים-סדקים, נזילות.

בד' צמיגים.

בד' כיוון אורות.

בד' התכנסות/התבדרות האופנים-בנסיעה קדימה מותרת סטיה של עד 4 מטר או 20 פיט, בנסיעה אחורנית כפול.

 

רצוי מאד לבדוק היטב את כל הדברים הקטנים מאביזרי הרכב, היום גובים בד' חוזרת על כל פסילה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ואווו!

תודה על המענה הזריז והמפורט!

עכשיו יש לי סידור עבודה לשבוע הקרוב :wink:

ולקוות שאני אשיג גומיה למסרק הגה בזמן :cry:

 

 

רק שני דברים לא הבנתי -

1. מה זה מושבים מחוזקים?

2. באמת פוסלים על אשפתון חסר??? :shock: טוב שיש לי.

פורסם
בד' התכנסות גלגלים-בנסיעה קדימה מותרת סטיה של עד 4 מטר או 20 פיט, בנסיעה אחורנית כפול.

 

 

תוכל להסביר בבקשה ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
בד' זיהום אויר-רכב מתחת ל72' פטור,מ-72' עד 86'(כולל) עד 4.5%,מ-87' עד 93'(כולל) עד 3.5%, מ-94 ואילך 0.5%.

 

אין קשר לנפח מנוע? למיטב זכרוני, בשנת 93' מכוניות 1.6 ליטר ומעלה (לא כולל) חויבו בממיר, והשאר היו פטורות. ב-94' כולן כבר היו חייבות בממיר.

 

האם רכב מודל 93' עם מנוע 2.0 ליטר נבדק עפ"י קריטריון ה-3.5%?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
אין קשר לנפח מנוע? למיטב זכרוני, בשנת 93' מכוניות 1.6 ליטר ומעלה (לא כולל) חויבו בממיר, והשאר היו פטורות. ב-94' כולן כבר היו חייבות בממיר.

 

האם רכב מודל 93' עם מנוע 2.0 ליטר נבדק עפ"י קריטריון ה-3.5%?

תוספת:

רכב משנת יצור 92' ואילך שנפח מנועו מעל 2000 CC ומצוייד בממיר קטליטי, וכן רכב משנת יצור 93' ואילך שנפח מנועו מעל 1600 CC ומצוייד בממיר קטליטי הפליטה לא תעלה על 1% CO.

בד' התכנסות גלגלים-בנסיעה קדימה מותרת סטיה של עד 4 מטר או 20 פיט, בנסיעה אחורנית כפול.

מכשיר הבד' בודק את הסטיה של הגלגלים(TOE IN-TOE OUT) כאילו נסעת על מסלול ישר לאורך 1 ק"מ/1 מייל, מה הייתה שלך לצדדים.

רק שני דברים לא הבנתי -

1. מה זה מושבים מחוזקים?

2. באמת פוסלים על אשפתון חסר??? טוב שיש לי.

(1)מושבים מקובעים לרצפת הרכב,מסעד המושב ניתן לכוונון והאם חסרות משענות ראש.

כמו כן בודקים האם אין ברזלים/קפיצים בולטים במושבים.

(2)כן, אחלה הכנסה למכון(20 ש"ח לאשפתון ו/או 19 ש"ח על בד' חוזרת).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...