Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תם ראלי הדקאר 2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד!!

הוא הוכיח שהוא בהחלט עשוי מהחומר הנכון, סיים ללא ספק את אחד מהאתגרים המוטורים הקשים והמאתגרים בעולם. ( אם לא הקשה מכולם )

יהיה נחמד אם תפורסם כתבה בפול גז בה מספר חזי על הפריז דאקאר מנקודת מבטו כרוכב.

:mm_yeah:

פורסם

כל הכבוד חזי

הוא בטח חושב שהוא יחזור לארץ וילך לישון.....

יש לא כמה סיפורים לספר לא......

וזו עוד הוכחה ליכולתו של כוח הרצון...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

כל הכבוד לזוכים ובמיוחד לחזי.. שהראה שלמרות שאנחנו חיים במדינה מטומטמת מבחינה מוטורית,

אפשר גם אחרת.

 

יום יבוא ואני אשתתף בדאקאר.. (כן, בתור שיח אולי.)

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

מוזר, אבל בן אדם שלא פגשתי מימי גורם לי לחוש גאווה רק בזכות העובדה ששנינו ישראלים.

 

כל הכבוד.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
מוזר, אבל בן אדם שלא פגשתי מימי גורם לי לחוש גאווה רק בזכות העובדה ששנינו ישראלים.

 

כל הכבוד.

כשתראה אותו תגלה עד כמה גבוה ההישג.

בזמנו, הוא היה מטפל במוסך שעבדתי בו. היה לו אז KLX650. לא אשכח איך הוא היה מגיע בגלישה, פותח את רגלית הצד תוך כדי נסיעה ונוחת באלגנטיות. כשהיה עוזב, היה מתפס אל המושב שמגיע לו לסנטר, מניע על הג'ק וממריא מהמקום תוך קיפול הג'ק.

 

בנאדם שקט וצנוע.

מלך! פשוט מלך!:king::beerchug:

פורסם

מוזר, אבל אני חש גאווה על כך שאופנוע KTM ניצח את המירוץ.

אופנוע שלא רכבתי עליו מימי גורם לי לחוש גאווה רק בזכות העובדה שהוא הגיע מאותו מפעל ממנו הגיע אופנוע שפעם היה בבעלותי.

 

:-P

 

גם חזי עלון רכב על KTM. מלך. באמת. (חזי, לא רק האופנוע שלו).

 

 

מוזר, אבל בן אדם שלא פגשתי מימי גורם לי לחוש גאווה רק בזכות העובדה ששנינו ישראלים.

 

כל הכבוד.

Moto Ergo Sum

פורסם

למען האמת CBRRRRRR, יש לא מעט חלקים משותפים שהאופנוע שהיה שלך (אדוונצ'ר 640) חולק עם מפלצות ה-660 שסיימו את הדקאר :-) (למשל, הקייסים של המנוע התחתון...)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...