Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו טווינגו 2015 תמונות וסרטון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1968_Volkswagen_Fastback_Rear_Trunk_1.jpg

אם זה הצליח לפני 50 שנה. אין סיבה שזה לא יצליח עכשיו. לא מבין את הפסימיות. יש שם אנשים מקצוע ומישהו מאשר להם את תקציב הפיתוח.

משכנתא זה קל

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוטוקאר נהגו בטווינגו החדשה. היא לא מכונת נהיגה יוצאת דופן :(

 

As city cars go, this Twingo is definitely one of the more entertaining options available

We'll have to wait for the warm and hot versions of the Twingo to see its potential as a pocket sports car,

מישהו צריך לשחק עם הטורבו ולראות מה אפשר לעשות איתו או לחכות לגרסה הספורטיבית כמו שהם אומרים.

סה"כ הם אומרים מכונית עירונית מהנה

אייל

פורסם

הייתי אתמול באולם התצוגה של רנו בראשל"צ.

אמרתי שאני מתעניין בטווינגו ומתי היא מגיעה כדי להחליף את הקליאו שלי.

 

אמרו לי שהיא לא תגיע כנראה :(

 

נו טוב, אצטרך להסתפק בקליאו עם אותו מנוע או עם 120 כ"ס.

פורסם

מניח, אילו היא הייתה מגיעה, היא הייתה מתומכרת כמו פריט אופנה. בכתבה של אוטוקאר מחיר שלה עומד על מעל 11K פאונד. בארץ כולל המיסים אני משאר מחיר של 120K.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

קרסו מכניסים עכשיו את כל המכוניות של דאצ'יה.

הסנדרו הרבה יותר זולה מטוויגו, תהייה להם בעיה למכור את הטוויגו במחיר יותר גבוה.

אייל

פורסם
הקליאו הבסיסית מתומחרת ב-70K. איך הגעת ל-120K לטווינגו?

 

11650K פאונד זה 69Kש"ח. תוסיף לזה מכס ומע"מ, קיבלנו 120K ביום טוב וזה לגירסא ידנית הבסיסית. כמה תעלה אוטומטית כפולת מצמדים? 130K ?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מישהו צריך לשחק עם הטורבו ולראות מה אפשר לעשות איתו או לחכות לגרסה הספורטיבית כמו שהם אומרים.

סה"כ הם אומרים מכונית עירונית מהנה

 

נכון, אבל ביחס לציפיות ממכונית עם הנעה אחורית זו אכזבה. מבחנים של מגזינים בריטיים אחרים הופיעו בינתיים, ורובם אומרים אותו דבר - היא די מהנה, אבל לא יוצאת דופן. כמה מהם כתבו שהיא פחות מהנה לנהיגה מהפולקסווגן אפ.

אני די בטוח שיצליחו להוציא מהגירסה הספורטיבית התנהגות יותר מעניינת, אבל קיוותי שגם הגירסאות הבסיסיות יהיו מיוחדות לא רק על הנייר אלא גם על הכביש.

פורסם

לופילד, טוינגו זה לא רכב ספורט. הנעה אחורית נותנת לה יתרונות אדירים בצורת יכולת צידוד 45 מעלות לגלגלים, זה ביוחד עם ממדים קטנים אומר יכולת פרסה מעולה ותמרון נוח ברחובות צפופים של מגה פוליס. להבדיל ממרבית רכבי מיני/סופר מיני אחרות עם רדיוס סיבוב של מרצדס 0303.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

אכן, אבל בגלל שהוא ארוך - רדיוס סיבוב שלו אומנם מאוד קטן יחסית לגודלו, אבל יחסית למרבית הרכבים גדול יחסית, מה שמקשה אליו בתנועה עירונית צפופה במיוחד וחניות. 0303 ושאר מרצדסים לדעתי יש יותר מ45 מעלות, כאשר מסובבים כל ההגה, הגלגלים גם "נשברים" לצד מה שמקטין רדיוס סיבוב עוד יותר. להבדיל מרכב שיש לו ציריות, לא ניתן לשבור ככה גלגלים.

 

ועוד משהו מצחיק, אחרי הרבה רכבים עם הנעה אחורית, כאשר תמרנתי בחנייה עם מזדה 2 הבנתי את הבדיחה על בשרי למה צריך וישר בפנים (אחרי מרצדס E שהייתי מחנה ברוורס במהלך אחד, היה צריך כמה מהלכים כי הרכב פשוט לא פונה, לכן אני מאוד מעריך שלטוינגו יש הנעה אחורית).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עם הכל זה אמור להיות רכב עירוני, לא ספורטיבי.

המנוע מאחורה ומימדים קטנים זה מושלם למשפחה מתחילה, ובמחיר כמו של הקליאו או טיפה פחות היא יכולה להיות הצלחה רצינית.

גם העובדה שהיא קלה יותר אומרת שהיא תהיה יותר חסכונית.

די מאכזב שהם לא מביאים אותה.

 

אגב, גם הקליאו החדשה רחוקה מאוד מלהיות ספורטיבית והיא נוחה אבל יחסית משעממת, לפחות עם מנוע בלי טורבו (הRS היא סיפור אחר).

אולי זה פשוט איך שאני נוהג עליה, בצורה ממש רגועה.


×
×
  • תוכן חדש...