Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו טווינגו 2015 תמונות וסרטון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פטנט משעשע. טוב שלא צריך לפרק את כל הדשבורד ועם כלים מיוחדים לשלוף אותו מתחתית הרכב בחלקים דרך פתח שבקושי נכנסות שני אצבעות.

 

יחד עם זאת, טווינגו עם הנעה אחורית זה רכב מגניב ביותר. אולי הייתי שמח לדבר כזה בתור רכב חברה במקום מזדה 2. זה אומר שההיגוי שלה יהיה מעולה, רדיוס סיבוב שמאפשר לרכב להסתובב כימעט במקום וגם אולי להשתעשע מעט בסיבובים.

 

מכל מכוניות המיני, זה הרכב היחיד שיש לי חיבה אליו, כי אני מקווה שלהבדיו מאחותה לפלטפורמה סמארט הרכב יהיה במחיר עממי. ואם יהיה דיזל קטן אז בכלל תענוג.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אחד מהדברים הכי מטופשים שראיתי. רק חסר היה שצריך למשוך בו זמנית את שתי הידיות הצדדיות כדי להפוך את זה להזוי באמת, אהה זה דווקא כן ככה :screwy:

מעניין תוך כמה זמן בעל הרכב או המוסכניק יתלוש את החוט שמחזיק את חלקי הגריל הקדמי או ישבור את החיבורים של "מכסה המנוע" וכל פעם המכסה ייפול או ייתקע בזווית :brickwall:

 

אבל הכי אהבתי - שלא מתלכלכים כך :screwy::screwy::screwy:

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

  • אחראי פורום
פורסם

נותן לזה חודשיים עד שזה חוזר לתכנון מחדש.

מעבר לסרבול, זה נראה כ״כ רעוע.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לא מתלכלכים שהרכב נמצא באולם התצוגה.. שהמכסה מנוע מלא בגיפה אז מתלכלכים מאוד...

 

רעיון טיפשי לדעתי. לקחו משהו פשוט, סיבכו אותו ללא תועלת ממשית.. ומה עם שריטות לכל מיני חלקים בזמן שהמתדלק מנסה להכניס את המכסה מנוע למקום ומה עם הפלסטיקים השברירים האלו בגריל

פורסם

כל האוטו הזה טיפשי. מנוע ממש מתחת לכיסוי של תא המטען, מה שאומר שלא כדאי לשים מוצרי חלב שם. סתם אביזר אופנה חסר תועלת ולא רכב.

פורסם

כל כך צרפתי...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

טוב, זה ברור - שיתוף פעולה עם חתיבת סמארט לא הסתכם רק במיקום המנוע.

111.JPG

 

 

פורסם

כמו שנאמר פה ובשרשור המקורי על הטווינגו בו פורסם כבר הוידאו הזה- הרעיון נחמד, הביצוע טיפשי, דבילי, מסורבל, מסוכן מהחשש לשריטות, מסוכן מהחשש שפשוט יעלימו את המכסים הקטנים הללו מהרכב בלילה אולי גם את המכסה הקדמי הגדול אם הוא פשוט מתנתק לו מהרכב.

 

אני מאמין שזה יחזור לשולחן השרטוטים ויוחלף בפטנט אפקטיבי ומהונדס אנושית יותר.

 

זה שהרכב בעל הנעה ומנוע אחוריים זה יפה וטוב, זה לא אומר שצריך להתעלם ממגרעות בהנדסת אנוש ובתכנון של שאר מכלולי הרכב.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
אני מתאר לעצמי שזה במקום בו הגלגל הרזרבי בד"כ נמצא לפי השקעים ברצפה והידיעה שזה מנוע אחורי.

 

עריכה: אם הדבר נכון מעניין כמה חום יווצר בבגאז' תו"כ נסיעה.

 

מבנה כזה בדיוק - מנוע אחורי די נמוך ושטוח ומעליו תא מטען - הופיע בשנות ה 60-70 בסדרה שלמה של מכונות פרטיות של פולקסווגן - Type 3. לא רק בטרנספורטר.

 

הסדרה כללה מספר דגמים, כולל סטיישן ויוצרה במשך די הרבה שנים עד שהוחלפה בפולקסווגן גולף.

 

בס"כ זה עבד לא רע ובנוסף לתא מטען מעל המנוע, היה להם גם תא מטען קידמי.

 

 

פורסם (נערך)

לדעתי מדובר באחת המכוניות הכי מעניינות בקטגורית הסופר מיני בפרט ובעולם הרכב בכלל שהוצגו בעשר השנים האחרונות. מתי בפעם האחרונה ראיתם רכב עם הנעה אחורית בפחות מ-200 אלף שקל? כל הכבוד לרנו על האומץ לפתח רכב כל כך שונה מהעדר. הלוואי והרכב יגיע לארץ. בהחלט אשקול לרכוש אותו.

 

בנוגע לעיצוב - הרכב לטעמי נראה הרבה יותר טוב מ-500 המצועצעת והנשית.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

זה מיני ולא סופר מיני. יש לך את סמארט סביב 100K, אתה יכול לרכוש כבר עכשיו. גם מיאטה קצת פחות מ-200K, לא?

 

מישהו יכול להסביר מה יצא לו מהנעה אחורית ברכב מסוג זה (צר וגבוה)? תעשו דריפטים עם טווינגו/סמארט?

פורסם

ראשית טווינגו תעלה 30-40 אלף פחות מסמארט. שנית, הטווינגו תהיה הרבה יותר פרקטית ובטוחה מסמארט. מה יצע לי מהנעה אחורית? הידיעה שאני נוהג ברכב ייחודי מאוד מבחינה מכנית ובמחיר שווה לכל נפש כבר עושה לי את זה. חוץ מזה אני בטוח שיש עוד יתרונות.

פורסם

כמה תעלה הטוינגו?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...