Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו טווינגו 2015 תמונות וסרטון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יפיפיה הצליח להם ,יש דמיון ל500 אבל הרבה יותר הרמונית ויפה ממנה .

 

יש לך חוש הומור :)

מה זה הרמונית ? מה זה יפה יותר ?

מדהימה ממש. פאר האומנות הצרפתית בת ימינו.

פורסם

עיצובית אני גם חושב שהיא בסדר גמור.

באמת צריך להיות עיוור כדי להגיד שהיא זהה ל500.

ולמי שאמר ש ראב 4 ישנה היא יפה זה רק מוכיח כמה יופי הוא עניין סובייקטיבי.

 

בכל אופן זה נראה לי הולך להיות אדיר מכונית קטנה עם מנוע קטן גודש והנעה אחורית!

כל כיכר בפריז תיהיה כיף לא נורמלי

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
אני באמת תוהה מה עישנו אותם האנשים שטוענים שהטווינגו הראשונה היתה יפה. זה רכב שבא לך פשוט לגרוס אותו מרוב כיעור.

 

אם מבחינתך, יפה זה אומר שצריך להיות דומה לנורמות, אז סבבה. זה באמת בסדר.

 

הטווינגו הראשונה, הייתה מקורית, וגם היום בחלוף השנים המראה שלה משובב נפש. לא חייב להיות ״יפה״. שונה. לטובה. נועזת ויעילה.

הבעיה, שזה לא תמיד מתכון להצלחה. לפחות כלכלית. שזה הסולם שחשוב לרוב.

 

יש חובבי רכב. שהמבחן עבורם אינו בהיבט של ההצלחה הכלכלית אלא באומץ היצרן לעשות משהו שונה.

על כך ההערכה של אלו ש״עישנו״...

 

אגב, עניין מקום המנוע, בהחלט אהוב...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יבגניפ,

וואלה ואוטו אומרים שנושא השיווק בארץ עדיין לא סגור ע"י קרסו

 

יכול להיות שטווינגו RS זאת הסיבה ל5 דלתות ואוטומט בקליאו RS?

ככה יש לרנו בעצם 2 מכוניות שנותנות מענה שונה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

השאלה מה הולך להיות התמחור בארץ.

 

כרגע הטווינגו הוצגה רק עם המנוע 900 סמ"ק המוגדש, מה שאומר שהתמחור יהיה יותר בכיוון של פיאט 500 ואופל אדם במקום אלטו ו-i10.

מצד שני אם קרסו רוצים רכב בתחום המחיר של המיני הזולות הם יכולים לייבא את הדאצ'יה סנדרו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
כל כיכר בפריז תיהיה כיף לא נורמלי

 

ממש לא. בצרפת, רכב שנמצא בתוך הכיכר נותן זכות קדימה לרכבים המשתלבים מימין :-(

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
השאלה מה הולך להיות התמחור בארץ.

 

כרגע הטווינגו הוצגה רק עם המנוע 900 סמ"ק המוגדש, מה שאומר שהתמחור יהיה יותר בכיוון של פיאט 500 ואופל אדם במקום אלטו ו-i10.

מצד שני אם קרסו רוצים רכב בתחום המחיר של המיני הזולות הם יכולים לייבא את הדאצ'יה סנדרו.

 

ב-4 למרץ נדע את המפרט המלא. למנוע ה-0.9 צריכה להיות גם גרסה אטמוספרית עם כ-70 כ"ס.

 

אם הקליאו מתחילה ב-75K, אני מהמר שהטווינגו תתחיל באזור ה-65-70K.

 

אישית, אני משוכנע שהיא תגיע. אף יבואן לא יכול להרשות לעצמו להתעלם מהסגמנט הזה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אני מהמר על משהו בין 70-75 אלף לגרסאת ה-0.9 טורבו. באשר לגרסאת הכניסה שיכולה להתחרות במיני האטמוספריות האחרות, זו בעיה: אם תוריד ל-0.9 של רנו את הטורבו, הוא יספק משהו כמו 8.5 קג"מ מומנט. BIG NO NO לרכב עירוני שעסוק כל העת בהאצות מהמקום\ביניים.

 

עדיף ללקוח אם היה מותקן ה-1.2 הקלאסי במקום (גם חזק יותר, גם מעודן יותר), אבל זה בטח בעייתי מבחינת המגמה לזיהום אוויר מופחת שיצרנים באירופים מחויבים להפגין. חבל.

:idea:
פורסם
השאלה מה הולך להיות התמחור בארץ.

 

כרגע הטווינגו הוצגה רק עם המנוע 900 סמ"ק המוגדש, מה שאומר שהתמחור יהיה יותר בכיוון של פיאט 500 ואופל אדם במקום אלטו ו-i10.

מצד שני אם קרסו רוצים רכב בתחום המחיר של המיני הזולות הם יכולים לייבא את הדאצ'יה סנדרו.

האירופאים למדו מפיאט שאפשר למכור מכוניות קטנות ביוקר, טווינגו תהייה במחירי 500.

קרסו מביאים את סנדרו

אייל

פורסם

אם המנוע מאחור, מה זה אומר על תא מטען? מקדימה?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

נחשפו תמונות פנים, אני חושב שהכיע הזמן שהבחור שצעק פח חשוף בפנים יודא בטעות

 

http://www.cartube.co.il/%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%98%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%95-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-2014-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A4%D7%AA-%D7%91%D7%96-%D7%A0%D7%91%D7%94

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אני מניח שהחלפת נוזלים זו לא בעיה, אך ניראה שכל טיפול מורכב מזה הולך להיות עסק לא זול? (תמונות מ-http://jalopnik.com/the-renault-twingo-and-citroen-cactus-prove-the-french-1536302320)

 

 

iyrxujvk8rtqxoaesdkt.jpg

 

df0gpfbgm4oqzcihceny.jpg

פורסם
נחשפו תמונות פנים, אני חושב שהכיע הזמן שהבחור שצעק פח חשוף בפנים יודא בטעות

 

http://www.cartube.co.il/%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%98%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%95-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-2014-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A4%D7%AA-%D7%91%D7%96-%D7%A0%D7%91%D7%94

 

בטח התכוונת אלי. מודה ומתוודה על ההערכה המוטעית. עכשיו, משפורסמו תמונות תא הנוסעים, אפשר להשוות למובילת הקטגוריה שלי (הפנדה):

 

- לפנדה, לבד מהיעדר פח חשוף, יש ציפוי בד בדלתות הקדמיות מה שמוסיף מאד להידור.

- לפנדה יש חלונות אחוריים רגילים ולא חרכי ירי.

- לפנדה יש דלת תא מטען שאינה עשויה מזכוכית בלבד.

- לפנדה יש משענות ראש מתכווננות.

- לפנדה יש לוח מחוונים full-size (ייתכן שאין מד סל"ד בטווינגו?).

 

בלי קשר, מדהים עד כמה רנו ממחזרים חלקי פנים מדגמים אחרים ו\או קודמים. אין לי נסיון עם התוצרת אבל רק מהתמונות אני מזהה את ידיות פתיחת הדלתות של הקליאו הקודמת, כמו גם את מוט ההילוכים שלה, כפתור כוונון המראות וכפתורי פתיחת החלונות, לצד פתחי האחיזה של הדלתות וכמובן כפתורי השליטה על מערכת השמע. אחרים יוכלו לזהות עוד דברים בטח.. משחק נחמד שכזה. :-) בהיבט החיובי, המראה הפנימי והחיצוני מגובש ואני בהחלט אוהב את המוטיב העיצובי החדש של רנו, שנמצא גם בקליאו ובגרסאת ה"וואן" שלה, גם אם הוא מצועצע פה ושם.

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...