Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו טווינגו 2015 תמונות וסרטון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מתי בפעם האחרונה ראיתם רכב עם הנעה אחורית בפחות מ-200 אלף שקל? כל הכבוד לרנו על האומץ לפתח רכב כל כך שונה מהעדר. הלוואי והרכב יגיע לארץ. בהחלט אשקול לרכוש אותו.

 

אתה קצת מפספס פה.

 

במכוניות עם המעה אחורית שעולות מעל 200.000 ש"ח, שימוש בהנעה אחורית נעשה מטעמי מסורת של היצרן ו/או עקב רצון להעניק לרכב תכונות ניהוג כאלו ואחרות.

 

בטווינגו שימוש בהנעה אחורית נעשה מכיוון שמהנדס שאירגן את המכלולים בתוך הרכב החליט להרכיב את המנוע מאחור, תוך התבססות על תכנון קיים של הסמארט.

 

כמו בפולקסווגן חיפושית, פיאט 500/600 ועוד מכוניות עבר רבות שהשתמשו בתצורת מנוע אחורי.

 

לא בדיוק מכוניות עם התנהגות משובחת.

 

 

פורסם

יהיו חייבים לשנות את הפטנט של מכסה המנוע הקידמי, בוא נגיד שמי שיקנה את הרכב בארץ צריך להתפלל שבבוקר כאשר הוא קם לעבודה ישארו לו כל החלקים.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
מישהו יכול להסביר מה יצא לו מהנעה אחורית ברכב מסוג זה (צר וגבוה)? תעשו דריפטים עם טווינגו/סמארט?

 

למה לא?

 

אם היו מביאים פנדה 100 לארץ, היתה לי אחת...

אותו קונספט עם הנעה אחורית - סבבה!

כל נסיעה - חגיגה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מאמין שהיתרון בהנעה האחורית יהיה בעיקר ברדיוס הסיבוב של הרכב ויקל על הנהיגה בעיר, כמובן שלא בצורה משמעותית שונה מהנעה קדמית אבל זה עדיין נחמד.

 

היתרון השני הוא אם יצאו גרסאות ספורט לטווינגו שיתנו גם התנהגות, אני מאמין שעם השינויים הנחוצים טווינגו RS תהיה מכונת כיף קטנה ושובבה.

 

מה שכן, את הפטנט המזוויע מקדימה יש להחליף.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

DJI, הבעיה במכוניות קטנות עם הנעה קדמית זה שזוית צידוד גלגלים קטנה מאוד, לכן רדיוס סיבוב של רכב שהוא פחות מ4 מטר אורך כמו רכב הנעה אחורית 5 מטר. הנעה אחורית על מכונית קטנה תפתור את הבעיה הזאת ויותר מזה, בזכות הנעה אחורית מקבלים היגוי נקי. ייתכן מאוד שטוינגו תיהיה מהנה מאוד לנהיגה (אני מקווה).

 

אולי עוד איזה שנה וחצי אחשוב בכיוון הזה. בתור אחד שיש לו אלרגיה להנעה קדמית, זה יכול להיות מאוד מענין.

 

התמורה להנעה אחורית אני מוכן לסלוח על הרבה מאוד חיסרונות, כולל מכסה קדמי מוזר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
האירופאים למדו מפיאט שאפשר למכור מכוניות קטנות ביוקר, טווינגו תהייה במחירי 500.

קרסו מביאים את סנדרו

ברוך השם. מחכים לסנדרו.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

ראיתי בגלובס שדובי בן גדליהו טוען שיביאו את הטווינגו עוד כמה חודשים אבל אני חושב שהוא כבר טען את זה לפני שנתיים לגבי הדגם הקודם שלא הגיע בסוף

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם
ראיתי בגלובס שדובי בן גדליהו טוען שיביאו את הטווינגו עוד כמה חודשים אבל אני חושב שהוא כבר טען את זה לפני שנתיים לגבי הדגם הקודם שלא הגיע בסוף

 

שיביאו כבר את ה RS כשתצא, יש לי הרגשה טובה לגבי מכונית פיצית עם הנעה אחורית מוגדשת.

פורסם
שיביאו כבר את ה RS כשתצא, יש לי הרגשה טובה לגבי מכונית פיצית עם הנעה אחורית מוגדשת.

 

 

זה בהחלט מסמן את רוב ה-Vים של חובבי רכב.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
שיביאו כבר את ה RS כשתצא, יש לי הרגשה טובה לגבי מכונית פיצית עם הנעה אחורית מוגדשת.

 

בשלב הראשון לא תהיה RS, אם בכלל. כן תהיה גרסת GT חמימה מעט, עם קצת יותר מ-100 כ"ס ממנוע ה-0.9 המוגדש.

 

ולכל החולמים על דריפטים, ה-ESP בטווינגו הרגילות אינו בר ניתוק, אלא רק בקרת המשיכה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...