Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי באתר גרמני שמוכר ספרינגים שמקפיצים את תא המטען, כמובן אם וכאשר יש לך פתיחה אוטומטית בשלט הרכב.

אצלי ישנה פתיחה כזו.

האם ידוע לכם אם ניתן להשיג דבר שכזה בארץ?

יכול להקל עליי, ובמיוחד על אישתי ההיריונית בפתיחת תא המטען כשצריך.

 

קישור לאתר :

http://larrys.de/der_automatischer_heckklappenoffner.html

אין צורך בחתימה....

פורסם

להחליף את הטלסקופים לחזקים יותר יהיה טעות - גם כי חזקים ככל שיהיו הם לא יפתחו בעצמם את הדלת בלי שמישהו יתחיל להזיז אותה (עניין של גאומטריה), גם כי הם עשויים לפגוע ברכב עקב הפעלת כוחות לא מתוכננים, אבל בעיקר כי יהיה קשה עד מאוד לסגור את דלת תא המטען כנגד טלסקופים חזקים במיוחד.

 

בקיצור: לא.

פורסם
פתיחה אוטומטית אבל סגירה לא?

 

כן.

יותר קשה לפתוח תא מטען סגור עם ידיים מלאות, מאשר לסגור אותו עם ידיים ריקות.

אין צורך בחתימה....

פורסם

תחפש:

trunk lift spring

זה סך הכל קפיצים כאלו שניתנים לכיוונון.

אגב, אני לא בטוח איך מיישמים את זה בבגאג׳ עם חלון.

בתא מטען רגיל (כזה שלא נחשב כדלת) היישום הוא מאד פשוט.

פורסם
כן.

יותר קשה לפתוח תא מטען סגור עם ידיים מלאות, מאשר לסגור אותו עם ידיים ריקות.

 

יש כאן כשל לוגי.

כשאתה מוציא דברים מתא המטען, הידיים שלך מלאות, בדיוק כשאתה צריך לסגור אותו:-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...