Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודשיים + - רכשתי נקסוס 4 (16GB), מכשיר מעולה עם רום של PA שאני מאוד מרוצה ממנו.

 

כנראה תהיה לי הזדמנות מאוד משתלמת למכשיר גלקסי 4 שאני לא רוצה לפספס אותה כולל חבילה (מכשיר + חבילה) במסגרת מקום עבודתי.

 

בעקרון אני שוקל להעביר את הנקסוס לחברתי ולקחת לעצמי את הגלקסי 4, השאלה היא אם הוא באמת יותר טוב? האם שווה להחליף? כנראה שבכל מקרה אקח אותו במסגרת העסקת חבילה ואו שחברתי תקבל אותו או שאני אקח אותו ואעביר לה את הנקסוס.

 

אז השאלה בתכלס אם הוא באמת יותר טוב? מבחינת גודל הבנתי שהם אותו דבר פחות או יותר? רום מקורי לא ישאר בשום מכשיר שנמצא אצלי יותר מדי זמן!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

שניהם מכשירים מצוינים, אבל יש הרבה טענות על הרום הישראלי

 

אישית אני מעדיף נקסוס 4, אבל אולי זה בגלל שה-S4 גדול מדי לידיים שלי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה לא רק הגודל הפיזי (וחצי ס"מ זה יכול להיות הרבה כשאורך האצבעות שלך הם בדיוק בתפר בין המכשירים, זה ההבדל בין מכשיר בול לגודל אצבעות שלך ובין מכשיר שאתה לא יכול לתפעל ביד אחת בנוחות)

 

זה בעיקר גודל המסך, שם זה יותר קריטי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הכול שאלה של האם אתה באמת רוצה להעביר את המכשיר לחברה שלך, וכמה יעלה הגלקסי 4.

 

מנסיון של שניהם, הדבר היחיד שהגלקסי יותר טוב מהנקסוס זה רק במסך, וזה מבחינתי שווה תוספת של גג 300 שקל. ככה שאם ההפרש יהיה יותר מזה(ואני בספק אם לא) ,לדעתי זה לא שווה

פורסם

מה זה "חבילה מאוד משתלמת"?

 

יש סיכוי לא רע שהיא לא כל כך משתלמת.

לחלופין ייתכן שעדיף לקחת רק את חבילת השימוש ולא לרכוש מהם מכשיר.

 

בדוק את כל תנאי החבילה, עוד תגלה שהמכשיר יותר יקר ממה שהוא עולה בחוץ.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מדובר על חבילה של עובדי מדינה, עוד לא רשמי אבל כנראה 70 ש"ח לאנלימיטד עם 2 ג'יגה אינטרנט. החבילה ככה או ככה אני מקבל כי כרגע אני נמצא בחבילה הישנה שהיא פשוט גרועה. על המכשיר ככל הנראה הם אמורים לקחת 75 ש"ח ל 30 חודשים.

 

כל זה עוד לא סופי, וזה אמור לצאת מתישהו בחודש ה 6 (בטח המחיר של הגלקסי ירד כבר בחנויות).

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

עדיף הגלקסי כמובן, יש עוד הרבה יתרונות בשימוש המכשיר (מעבר למה שהוא מכיל שבכל אחד מהפרמטרים עדיף על הנקסוס), השאלה היא האם אתה צריך את זה ואת ההשקעה הכספית שתשלם.

אם היא זניחה ומדובר בהפרש של שקליןם - היתי לוקח ללא מחשבה נוספת.

Opel Adam S 2017

פורסם

שווה רק אם החיישנים היעודיים ונפנופי הידיים והעיניים מענינים אותך.

אה והשלט IR.

אם לא, אין סיבה מיוחדת לקנות, למרות שבמחיר שמציעים לך, זה כמובן משתלם.

 

אבל קח בחשבון שאתה מתחייב לתוכנית של 30 חודש. אני אישית היית מעדיף לשלם עוד 900 שקל ולהיות חופשי.

פורסם
עדיף הגלקסי כמובן, יש עוד הרבה יתרונות בשימוש המכשיר (מעבר למה שהוא מכיל שבכל אחד מהפרמטרים עדיף על הנקסוס), השאלה היא האם אתה צריך את זה ואת ההשקעה הכספית שתשלם.

אם היא זניחה ומדובר בהפרש של שקליןם - היתי לוקח ללא מחשבה נוספת.

 

עם כל היתרונות על הנייר הנקסוס מכשיר טוב יותר בשימוש. סמסונג דוחפים זבל אטומי לרומים שלהם וגם מתעכבים מאוד בהפצת גרסאות חדשות.

עוד לא יצא לי להשתמש אפילו באפליקציה אחת מתוך הזבל שסמסונג מעמיסים על הרום. ועדכון של כל אחת מהן זה בין 10 ל15 מגה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בI\O גוגל הכריזו על S4 שיריץ אנדרואיד ונילה והוא אמור להגיע לשוק ביוני.

קח את הגלקסי, שחק איתו קצת, עד שימאס לך מהרום המעף-עפאן שסאני או מי מהפעילות דחפו לו, כבר בטוח יפרטו (מלשון PORT) את הרום הנקי של הS4 ואתה תוכל להפליש (מלשון להתקין) על המכשיר שלך ובכך בעצם להנות משני העולמות - טלפון חומרתית חזק יותר מהנקסוס, עם מסך טוב יותר, שמקבל עדכונים ישירות מגוגל.

"גוגל הופכים את הS4 לטלפון נקסוס". קרדיט ל" זיוורז' "

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

הוא כמובן לא יקבל באמת עדכונים ישירות מגוגל בדרך שציינת.

הרי מספר הדגם של המכשיר יהיה שונה.

 

הוא יצטרך לחכות בכל פעם לפורט חדש ולהפליש אותו.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
מדובר על חבילה של עובדי מדינה, עוד לא רשמי אבל כנראה 70 ש"ח לאנלימיטד עם 2 ג'יגה אינטרנט. החבילה ככה או ככה אני מקבל כי כרגע אני נמצא בחבילה הישנה שהיא פשוט גרועה. על המכשיר ככל הנראה הם אמורים לקחת 75 ש"ח ל 30 חודשים.

 

כל זה עוד לא סופי, וזה אמור לצאת מתישהו בחודש ה 6 (בטח המחיר של הגלקסי ירד כבר בחנויות).

 

גם אתה קיבלת את המייל הזה? :).

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...