Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי זה זול בשבילך,אבל אם זו דרך קבועה,או מספיק שתסע שם מספיק פעמים בחודש - זה מצטבר לסכום רציני.

 

עדיין אם זה כלכלי ושווה - רק אתה תדע :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מנסה להמנע מכביש 6 או כל כביש אגרה, מטעמי עיקרון. עזבו את הויכוח על זה.

העניין הוא שבדקתי כמה פעמים מול חברים, שנסעו בכביש 6, לעומתי, שנסעתי רק בדרכים

שאין תשלום עליהן. במקרה הכי קיצוני, ובאמת שהיו פקקים רציניים מהצפון עד למרכז, אותו חבר

שנסע בכביש 6, הגיע משהו כמו 12-15 דקות לפניי.

מה שיצא לי לראות, שהכניסה והיציאה, בדרך כלל מעכבות אותך משמעותית, אלא אם כן אתה גר

ממש על היציאה/כניסה לכביש, ואז אין לך את הצורך לנסוע את כביש 6 ולחזור.

פורסם
ראיתי פה תגובות לכאן ולכאן.

אלה שהיו נגד הם בעיקר אנשים לא מהאיזור ושלא מבינים את התועלת בזה.

 

מקניון חיפה עד להדר דרך המנהרות לוקח לי 2 דקות מינימום.

בעוד שדרך פרויד/עיר תחתית זה יכול לקחת מעל 20 דקות, בלי פקקים.

 

ולשלם 7 שקל זה לא הרבה.

זה שווה את הזמן ואת העצבים.

 

הבעיה שזה לא 7 זה 14.

פורסם
אתם שוכחים שיש להם הסכמי שיפוי עם המדינה, מצידם, שלא תעבור במנהרה חתולה, הם את הכסף שלהם יקבלו.

קצת מזכיר את הפרק מ"כן אדוני השר" עם הבית חולים.

 

אכן כן, בשני הדברים, וארחיב מעט למען אלה שלא מכירים את ההסכמים: בחודש/שנה בהם הכנות מפעיל (ומי שחצב) את המנהרות לא מגיעות ל- X, המדיהנ משלימה לו. זה אולי נראה מוזר, אבל כתלות בסכום לו התחייבה המדינה זה גם סביר, אם הוא נשא בכל עלות הבניה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כמו שעבר לבטר פלייס?

 

בטר פלייס מצפים שאנשים יירכשו מוצר במחיר מופקע והם עכשיו אוכלים את הכובע. כבישי/דרכי אגרה מספקים שירות לציבור ובשירות תמיד יהיו את אלו שכן יעשו בו שימוש, בעיקר עקב אילוצים, גם אם מבחינה סטטיסטית זה לא עונה על הציפיות של אותם גרידיים.

פורסם

הראשון: "למה מי מת שאני אשלם על נהיגה בכביש". מנטליות שאני בהחלט יכול להבין.

 

החמישי: העובדה שכל יומיים מעלים את המחיר, כי לא באים לקוחות, אז עליית המחיר מרחיקה עוד לקוחות, אז מעלים את המחיר כי לא באים לקוחות, אז העלייה מרחיקה לקוחות, אז מעלים... אחח, ישראל...

 

הכול מעוות ואז מתפלאים.

תסדרו את סדר העדיפויות של המדינה ואז יהיה יותר כסף לכבישים.

לא עולה על כבישי אגרה אפילו במחיר של אגורה לקילומטר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

התוכניות של יאיר לפיד כוללות לא הרבה מאוד הפרטה של תשתיות בין השאר כבישים.

המודל הזה עובד לא רע ברוב העולם והוא עובד לא רע גם בארץ במיפעלי התפלת מים, תחנות כח, וגם כבישים.

פורסם

מכיוון שהחיסכון בזמן לא מוטל בספק, מה שנשאר בשביל כדאיות עבור הנהגים הוא צריכת הדלק.

לא חישבתי צריכת דלק בפועל, אבל ממה שנראה לי - בכיוון מחוף הכרמל/מת"מ לנווה שאנן יש חיסכון גדול מאוד - העלייה מאוד מתונה בניגוד לעלייה של פרויד, וגם לא עוצרים בדרך בהרבה רמזורים עם המון זינוקים בעלייה, נסיעה איטית בסיבובים הרבים שם וכו'.

גם בכיוון ההפוך בקטע דרך הזה יש קצת עליות (עד חורב), אבל מה שנשחק הרבה בירידה אלו הברקסים. כך שלהערכתי גם כאן יש חיסכון.

מי שרק צריך להגיע מלב המפרץ לנווה שאנן או הפוך יכול לחסוך לעצמו כמה שקלים ולעלות דרך גשר פז. הקטע הזה גם לא פקוק בדרך כלל.

לגבי העלות של כל המסלול לעומת נסיעה דרך העיר - אני לא יודע מה יותר חסכוני בדלק, אבל אני יודע מה הרבה יותר חסכוני בעצבים - המנהרות. נסיעה דרך העיר זו קטסטרופה כבר הרבה מאוד שנים, ולא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב.

פורסם

החמישי: העובדה שכל יומיים מעלים את המחיר, כי לא באים לקוחות, אז עליית המחיר מרחיקה עוד לקוחות, אז מעלים את המחיר כי לא באים לקוחות, אז העלייה מרחיקה לקוחות, אז מעלים... אחח, ישראל...

ויש עוד כמה שאין לי כח לנסח אותם.

זה בעצם ניסוי כלכלי שבא להפריך או לחזק תיאוריות כלכליות קיימות :)

 

ראיתי פה תגובות לכאן ולכאן.

אלה שהיו נגד הם בעיקר אנשים לא מהאיזור ושלא מבינים את התועלת בזה.

 

מקניון חיפה עד להדר דרך המנהרות לוקח לי 2 דקות מינימום.

בעוד שדרך פרויד/עיר תחתית זה יכול לקחת מעל 20 דקות, בלי פקקים.

 

ולשלם 7 שקל זה לא הרבה.

זה שווה את הזמן ואת העצבים.

אני מהאיזור. אני לא חושב שאפשר להטיל ספק בתועלת הרבה של מנהרות הכרמל, אבל:

בהחלט יש מקרים שבהם עדיף לקחת את המנהרה (בינתיים, נראה עד לאן יגיע המחיר).

למרות זאת, אם הכבישים פנויים, אני משתדל להמנע מהמנהרה ולו בתור צעד מחאה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

למי שבא לפה פעם ב, זה מצוין, מקצר, מפשט וזול.

למי שצריך להשתמש בהם תכופות, 14 ש"ח על נסיעה של 3 דקות, זה מוגזם.

 

שיעשו איזה מנוי למשתמשים כבדים, בה העלות תהיה 7 ש"ח לכל הדרך. ואז...

משכנתא זה קל

פורסם

למיטב ידיעתי מנהרות הכרמל וכביש 6 אלה חברות נפרדות, רק מערכת הגביה דומה וכנראה משותפת.

לגבי נסיעה במנהרה - אני נוסע מספר פעמים בשבוע מהגרנד קניון לקריות ועכו. בדרך הלוך המנהרה חוסכת לי הרבה זמן וקרוב לודאי דלק, כיון שאני חוסך את הפקקים של זיו.

מישהו הציע לעלות לנו"ש דרך גשר פז - הוא שוכח את הפקקים בתחילת העוקף. לכן הדבר תלוי בשעה וביעד (איזה חלק של נו"ש).

עם זאת - בשעות הבוקר אני לפעמים מוביל את אחד הבנים לרכבת ובשעה 06:00 נוסע לגרנד. הגעתי למסקנה מעניינת: אם הרמזור בפניה מפרויד למנהרות ירוק, או אדום בכל הכיוונים - הנסיעה דרך המנהרה חוסכת מספר דקות (וכמובן את הטיפוס בפרויד והבלימה ברופין). אם הרמזור לפרויד ירוק ולמנהרות אדום - הנסיעה דרך חורב יותר מהירה, בגלל ההמתנה הארוכה בפניה שמאלה למנהרות.

בעיה נוספת היא הרמזורים ביציאה מהמנהרות - לאחירונה שיפרו את תזמון הרמזורים ביציאה הצפונית כך שהם מסונכרנים עם הרמזור שליד הירידה מגשר הצ'ק-פוסט. לעומת זאת כאשר אני יוצא ליד הגרנד ורוצה לנסוע לקניון (להזכירכם - כמה דקות אחרי 06:00 בבוקר, כבישים ריקים) משום מה החישנים בצומת שמחה גולן\רופין לא מזיזים לרמזור וצריך להמתין שם כמה דקות, מה שמקזז כמעט את כל היתרון שבנסיעה במנהרה. אם היו מתכנתים את הרמזור להגיב לחיישנים הכדאיות במסיעה במנהרה היתה משתפרת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...