Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

14 ש"ח לכיוון זה לא מודל כלכלי כושל. עד שלא יפנימו את זה בחברה המפעילה - ימשיכו לחתוף על הראש.

 

לדעתי המדינה צריכה להתערב, לחתוך את המחירים בחצי (כאשר ההתחייבות לשלם סכום מסויים אם ההכנסות מתחת לX נשארת לפי חוזה). תוך שנה המדינה תפסיק לשלם לחברה על הפסדים...

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק לפני כמה ימים קיבלתי בדואר פירוט חיובים לשנת 2012. סה"כ שילמתי ב2012 378 ש"ח על שימוש במנהרות.

 

אני תושב חיפה שגר בכרמל, לרוב עושה שימוש במנהרות כשממהר לרדת לצ'ק פוסט, ויותר מכך בדרך חזור כשרוצה להמנע מהפקקים והעבודות בכביש שיש בעליה מהדר.

 

לפי החישוב שלי אם הנסיעות גרנד-צ'ק פוסט (בעלות 6 ש"ח) חסכו לי ליטר דלק בכל פעם בעליה, בירידות חצי ליטר, ושימוש בכל הכביש (בעלות 12 ש"ח) לחצייה מהירה של חיפה חסכו כ2 ליטר דלק אז בסופו של דבר אני נמצא +- על אותו הסכום שהייתי משלם גם ללא המנהרה, רק שחסכתי המון זמן.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

המחיר היה פעם 5.7 ש"ח לקטע, אחרי כמה חודשים כבר עלה ל-6 ש"ח לקטע, ואחרי זה עלה שוב והפעם ל-7 ש"ח לקטע.

יש לי מנוי גם לכביש 6 וגם למנהרות. אני משתמש במנהרות אך ורק כשאני ממהר. הם חוסכות זמן אבל העלות שלהם גבוהה מידי.

 

לצערי, העלאת המחיר לא תשנה את ההרגלים שלי אלא רק תייקר אותם. כמו שאמרתי, אני משתמש במנהרות רק כשאני ממש ממהר ולא יכול להרשות לעצמי להיתקע בפקקים. אז פשוט אני יתחיל לשלם יותר בלית ברירה אחרת...

 

אחזקת רכב יקרה, עלות רכב גבוהה מאוד, דלק בשמיים, תשתיות מזוויעות, ביטוח מטורף, כבישי אגרה יקרים, מצלמות במיקומים מפגרים שלא קשורים לתאונות ועוד ועוד, ועדיין למדינה אין כסף לטפל בתשתיות כמו שצריך או לבנות כביש כזה בעצמה.

תוסיפו לזה שהפיתרון לכל זה, התחבורה הציבורית, הוא פשוט ברמה של מדינת עולם תשיעי, ולא נשאר ברירה. זה מצב בו האזרח מפסיד בשני המקרים, וכל אחד צריך לעשות את החישוב שלו מה הוא מעדיף.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

א י לא נוסע דרך המנהרות בגלל התור בכניסה ללא מנויים. אני רואה את התו ואומר לעצמי שאין טעם ונוסע דרך העיר התחתית.

 

בסך הכל בשעות העומס הרבה נוסעים דרך המנהרות והפרש הזמנים לא גדול.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני לא מבין אם מנהלי החברה הזו תמימים, טיפשים, או גם וגם

 

ע"ע בטר פלייס, שנמצאת רגל אחת בקבר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
א י לא נוסע דרך המנהרות בגלל התור בכניסה ללא מנויים.

 

אם זו הבעיה היחידה, את 2 דקות ההמתנה בתור אתה יכול להשקיע עכשיו על המקלדת להרשמה וקבלת מנוי דרך האתר. אני תושב המרכז ואפילו לי יש אחד, על כל צרה שלא תבוא. ;)

פורסם
למיטב ידיעתי מנהרות הכרמל וכביש 6 אלה חברות נפרדות, רק מערכת הגביה דומה וכנראה משותפת.

חוששני שאתה טועה ידידי, שניהם בבעלות חברת "דרך ארץ" (בפעם האחרונה שבדקתי) ובאותו המקום (באינטרנט) שעושים מנוי לאחד ניתן להזמין גם מנוי לשני.

זה בעצם ניסוי כלכלי שבא להפריך או לחזק תיאוריות כלכליות קיימות :)

 

אני מהאיזור. אני לא חושב שאפשר להטיל ספק בתועלת הרבה של מנהרות הכרמל, אבל:

בהחלט יש מקרים שבהם עדיף לקחת את המנהרה (בינתיים, נראה עד לאן יגיע המחיר).

למרות זאת, אם הכבישים פנויים, אני משתדל להמנע מהמנהרה ולו בתור צעד מחאה.

ניסוי? יותר כמו המיינסטרים פה לצערי. תבדוק את הפואנטה הזו בכל עסק שתגיע אליו, ותראה עד כמה זה נכון.

 

הכול מעוות ואז מתפלאים.

תסדרו את סדר העדיפויות של המדינה ואז יהיה יותר כסף לכבישים.

לא עולה על כבישי אגרה אפילו במחיר של אגורה לקילומטר.

גם אני הייתי ככה פעם. אבל, כשהייתי צריך להגיע מהצ'קפוסט למת"מ בתוך 15 דקות... הגעתי מוקדם מהצפוי. שווה את זה, אם כי רק במקרים קיצוניים (לאדם פרטי ולא לעסק).

לגבי כביש 6, הפעם הראשונה שעליתי עליו כנהג הייתה אחרי שפתחתי את העסק. כאדם פרטי פשוט לא משתלם וגם ממש לא כדאי לעלות על הכביש הזה, לדעתי.

ולמען הרקורד: אני מתנגד עקרונית לקיומם של כבישי אגרה. פעם ההתנגדות הייתה חזקה הרבה יותר, אבל עכשיו היא מתונה מאד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
ע"ע בטר פלייס, שנמצאת רגל אחת בקבר.

 

בניגוד לבטר פלייס להם יש הסכם עם המדינה אז הם לא יגמרו כמוהם כנראה כי הכנסה תמיד תהיה גם אם תשלם להם על שימוש במנהרות או למדינה במיסים.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

לא יודע איזה הסכם יש למי ועל מה, אבל זה לא הגיוני שהמחיר עלה מפחות מ-5 ש"ח לכיוון ל-7 פלוס בתוך כזו תקופה קצרה.

את אותו הדבר ניתן לומר גם על מחירי הדלק, אגב...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני משתמש "כבד" במנהרות, ובתור חיפאי הייתי שמח אם הייתה הנחה למקומיים.

בכל מקרה אני חוסך כ12-10 ש"ח בהוצאות דלק, בשקלול הזמן והבלאי שנחסך אני אהיה כנראה אהיה מוכן להמשיך ולשלם עד שלא אקבל עודף מעשרים.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

זה כבר קצת מוגזם, לא?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני עדיין לא מבין למה לא שמו מצלמות במקום העצירה הדבילית בכניסה וביציאה. זה הדבר שהכי משפיע על השיקול שלי(פעם בחודש באיזור..). אני שונא עצירות..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אליה - אז עשה מנוי ועבור בנתיב המנויים. בדיוק כשם שיש לי מנוי בכביש 6 למרות שאני עובר בו לא יותר מפעמיים בשנה, וגם זה רק ברכב של אשתי.

 

ברווז - תודה על העדכון, לא הייתי מודע לקשר בין "דרך ארץ" ל"נתיבי כרמל".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם המנויים צריכים להאט לכמעט עצירה או עצירה מוחלטת (לא זוכר האמת מה מהם :oops: ) בגלל פסי ההאטה הארורים שיש בכניסה.

לפחות אם היו עושים את הנתיב של המנויים ישיר ללא האטות ושל הלא מנויים משתלב אחר כך :twisted::wink:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...