Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת שמה שכתוב במאמר הזה דיי דומה למה שאני כל הזמן אומר.

רק תוסיפו לזה את העניין שאנחנו משלמים מיסים על רכב ותחבורה יותר מאירופה, ומקבלים כינים בתמורה.

ומה רוב האנשים אומרים? גם באירופה משלמים על כבישי אגרה.

רק שם לא משלמים פי שתיים על רכב בגלל מס קניה, אגרות ומיסים על כל דבר, מחירי חלפים בשמיים,

ועוד מקבלים תשתית כבישים רעועה.

פורסם
ומה רוב האנשים אומרים? גם באירופה משלמים על כבישי אגרה.

 

יותר בכיוון של הממשלה שמפמפמת את הטענה הזו לציבור בכל פעם שצריכה לגבות את הצעדים האומללים שלה - אותו הסיפור עם מס הגודש/נסועה וכיוצ"ב.

פורסם

אני משתמש במנהרות פעם-פעמיים בשבוע, מנווה שאנן לחוף הכרמל - לרכבת. 14 שקל ליום.

מצד אחד זה לא זול. מצד שני, זמן הנסיעה הוא 10 דקות מהבית לתחנה במקום עשרים דקות ביום טוב, ושעות אם יש פקק בחורב. וזה קורה יותר ממה שצפוי.

השקלול של הזמן, ושל עלויות הדלק הצפויות בלי המנהרה (הטיפוס במעלה פרויד קשה לאקסנט הזקנה) הופך את הנסיעה במנהרות למשתלמת עבורי. זה עוד לפני שנכנסים לעובדה שכבישי חיפה הם כנראה הגרועים בארץ.

 

אם צריך לבחור בין לעקוף את חיפה מסביב או לחתוך דרך המנהרות - אולי עדיף לעקוף אותה (למרות שגם שם הכבישים מחרידים והתנועה לא פשוטה). אבל מי שצריך לקצר את הדרך מתוך העיר החוצה, המנהרות משתלמות יותר לדעתי.

פורסם

 

לא חשבתי על זה כך, צורת ראייה חדשה ומסקרנת. תודה על הקישור.

 

אלפא, בחייאת, מה זה בסמלון שלך?

זה "חי" או "למדא"?!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אלפא, בחייאת, מה זה בסמלון שלך?

זה "חי"?!

 

LMAO, מעולה! :lol:

 

6Dh-EU-HbPQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

מסוג הדברים ששומרים עלי בשליטה כשאני בא לעלות על כביש/נתיב/מנהרת אגרה או סתם נחתך ע"י ישראלי מצוי, אבל אפשר גם לסגור על "למדא". יש לו משו קצת יותר

, שייתכן מאוד וכבר יצא לך לשמוע.
פורסם

zה קצת גולש מהשרשור המקורי אבל אפקס-טווין הם פשוט משהו שאני חייב להתייחס אליו.

האלבום האהוב עלי - http://www.youtube.com/watch?v=C8PKFXoK_Vk&list=RD02Ef0XA3AMVMA

 

ולעניין המנהרות, במקרה שלי (חברה בע"מ+חשבוניות של 600 ש"ח בחודש) חבל לי שאין הנחה למנויים, מה שיכול היה מאוד מעודד אנשים להגדיל שימוש, חבל לי גם שאין החזר מס על השימוש.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

68 תגובות ואף לא אחת לגבי עלות כריית המנהרות. סה"כ עלות כריית המנהרות מוערכת במילארד וחצי שקלים. למי שלא יודע מילארד זה אלף מיליון. גם בארה"ב יש בדרך כלל כביש חוצה מדינה וכביש שמחבר את המדינה למדינות אחרות. גם הם בתשלום. מן הסתם יזמים השקיעו הון תועפות בכריית המנהרות וצריך לשלם להם בחזרה. מן הסתם אנשים צריכים גם להרוויח. אף אחד לא רוצה להשקיע מילארד וחצי שקלים ולקבל את אותו סכום בחזרה בלי להרוויח. במנהרות הכרמל עובדים אנשים, ישנה תחזוקה שוטפת של המנהרות, צריך לשלם את כל זה? בגלל ובשביל זה משלמים.

הסכם פשוט, אם לא עוברים מספיק מכוניות בכדי להחזיר את ההשקעה המדינה תשלם ליזמים. אם יעברו הרבה מכוניות, המדינה תקבל תמלוגים. האם יש הסכם יותר הוגן מזה?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

כל הזמן הם מעלים מחירים כי הם לא מרווחים מספיק אז מה הם חושבים שיקרה? שאנשים שלא נוסעים שם בגלל שהיה יקר להם עד עכשיו, פתאום כשעוד יותר יקר יתחילו לנסוע במנהרות? הנהלה של משוגעים

פורסם

^ לא, זה כדי שהפראייר שכן נוסע שם, ישלם גם על אלו שלא נוסעים שם ויחזיר את ההשקעה הזו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני משתמש במנהרות הכרמל, אני גר בנשר.

זה מקצר משמעותית את זמן הנסיעה, מהירות נסיעה מהירה ותוך 4 דקות אני בצד השני של חיפה! :-o

בברכה,

תומר עינבר


×
×
  • תוכן חדש...