Jump to content

Guru_shastri

  • פרסום הודעות

    140
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Guru_shastri

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מעניין לראות איך האינפורמציה התעוותה לאורך השרשור. הרצועה טופלה לפני שנה - בזמן טיפול. לא מתייחס לזה כטיפול לא מתוכנן. מעבר לזה, מאז יולי הרכב נכנס שלוש פעמים למוסך. טיפול (לא זה עם הרצועה), קולר שכשל והעביר את השמן למים, ועכשיו השסתומים. שני האחרונים הם בהחלט כניסות לא מתוכננות.
  2. נראה לי שזה דיון בפני עצמו, מה מגדיר אמינות. אני בדעה שאם יש לדגם מחלה מסוימת, והיא פתירה ומוכרת - אז האמינות שלו סבירה ומעלה. אפשר לבדוק את התקלה הזו, אפשר לדעת מתי היא תבוא ואפשר לטפל בה טיפול מונע שזה הכי קריטי. מצד שני יש דגמים שגם את הבעיה הזו אין להם.. בעולם בינארי זה דגם לא אמין. על ספקטרום הוא כנראה 60-70% אמין בערך.
  3. אכן, שתי כניסות לא מתוכננות בהפרש של שבועיים בערך. הרכב בא מלובינסקי. אני לא צריך ללכת רחוק בשביל לחוות אמינות, הרכב השני שלי הוא פיאסטה 2013 שעשתה אצלי 80 וקצת אלף קמ בשלוש שנים ולא ראתה מוסך. לעניין הפג'ו - אני מקווה שגמרתי עם התקלות הגדולות. מודה שאני שוקל להחליף אותו (בגלל התקלות וגם כי כנראה אצטרך רכב מרווח יותר).
  4. במוסך ניקו את שסתומי היניקה, החליפו פלגים ואיפסו את מחשב המנוע. כל מיני תת תופעות שהרגשתי וחשבתי שהן תופעות טבעיות של הרכב (רעש, גמגום במהירות נמוכה) אמורות להיפתר אבל עוד לא יצא לי לבדוק לעומק. מהמוסך נאמר לי שזו תופעה שקורית למכוניות האלה לא מעט, ולרוב סביב ה70 אלף ק"מ. יכול להיות שזה לא מדווח בפורום כי זה רכב ליסינג בעיקרו ואולי זה משהו שנפתר שם. ואולי סתם יש לי מזל רע עם האוטו. האוטו אצלי בערך 30 אלף קילומטר. שנתיים וחצי בערך. בזמן הזה החלפתי רצועת טיימינג, קולר, ועשיתי את הטיפול הזה. כ-7000 שקל סה"כ עלויות של תקלות, לא בלאי. נראה לי שזה די מתקזז עם העלות של רכב אמין
  5. 110-120 אלף. בשנתיים וחצי האחרונות אצלי טופל בזמן ובמוסכים רציניים.
  6. אני לא בטוח שהאבחנה סופית, הם עוד לא פתחו את הסעפת. לא מצאתי תיעוד רב של מקרים כאלה ברשת. נראה מחר.
  7. עדכון: האוטו הגיע בנסיעה למוסך גבע, שם הולכים לכיוון של הצטברות פיח על שסתומי יניקה. תיקון לא זול במיוחד במידה וזה הדבר. לפי מה שנאמר לי זו לא בדיוק תקלה נדירה. יחד עם התקלה בקולר לפני כמה שבועות וסיפור הרצועה באוטו הזה, לא יודע כמה הוא מצדיק את ההתלהבות פה בפורום. הוא אחלה כשהוא נוסע, אבל לא יודע אם זה תופס כ"אמין" במיוחד.
  8. אני מבין. מה שיש לי זה כנראה קשקוש ביתי שלא עובד. מה ששלחו פעם עם האפליקציה אנג'י
  9. ראש העין. אני מבין שהקשקוש הביתי לא יודע להוציא אינפורמציה אמיתית מהרכב
  10. מישהו יודע איך מתחברים לקרוא תקלות מהרכב הזה? אם זה אפשרי עם obd2 פשוט?
  11. הוחלפה לפני שנה. ראשון עוד חג.. סורק ביתי יעבוד?
  12. שלום, לפני שבועיים-שלושה בערך היה לי כשל בקולר באוטו (308 שנת 2015) והשמן התערבב במים. גררתי את הרכב למוסך שם המערכת נוקתה, הקולר הוחלף והרכב הוחזר אלי. אתמול נדלקה לי נורת הservice (לא הציור של המנוע) והתראת engine fault get car repaired מופיעה על המסך. האם ייתכן שיש קשר בין התקלה הקודמת להודעה הזו? מרגע שנדלקה הנורה עוד נסעתי בו כרבע שעה הביתה ולא הרגשתי שיש שינוי התנהגות ברכב, לא עלה חום המנוע או משהו דומה. האם בטוח לנסוע ברכב למוסך? מישהו יודע איך (ואם) קוראים תקלות באוטו הזה? יש לי את הobdII מחובר אבל הוא כאילו לא מזהה כלום. תודה.
  13. היי לפני חודשיים בערך נזקקתי למילוי שמן ב308 שלי, כ5000 קמ אחרי טיפול. לפני חודש בערך אשתי עשתה תאונה קלה עם האוטו (נכנסו בה והעיפו אותה על מישהו אחר) מאז אני מודה שלא בדקתי, אבל היום הסתכלתי וראיתי שיש לא מעט שמן סביב פתח המילוי. האם ייתכן שזה קשור לתאונה איכשהו או שיש שם תקלה מהותית? בבדיקה נראה שחסר מעט שמן, אך לא משהו שנראה דרמטי. מצרף תמונות של מצב הלכלוך שם. תודה.
×
×
  • Create New...