Jump to content

Guru_shastri

  • פרסום הודעות

    144
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Guru_shastri

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא יודע לגבי הקצב של המוסך הזה. אני מכיר אותם מלפני כמה שנים שהם היו מוסך של פורד מזדה, וגם אז לא התרשמתי מהשירות. במקרה הספציפי הזה - לא מצליח לחלץ מהם מידע. קיבלתי קבלה על התשלום, וזהו. אין לי מושג מה עשו לאוטו. שאלתי לגבי כריות אוויר - בכלל לא הכירו את העניין. את הרצועה בדקו כנראה, לא החליפו שום דבר מסביב לה. עשו עדכון תכנה והחליפו מיכל דלק (וכן עשו מאמץ לסיים את העבודה ביום, שזה לא רע). לא מצליח להבין איך מוסכי רשת מספקים כזה טווח רחב של גישות שונות לאותה בעיה. מאוד מתסכל, מענין אם המשתמש של לובינסקי פה עוד קיים ועוקב.
  2. הכנסתי את האוטו למוסך חוצה ישראל בראש העין, עם נורת מנוע דולקת (משרשור אחר). עשו לי את הריקול של התכנה, הרצועה תקינה כי החלפתי לפני חצי שנה בערך, איפסו את המחשב כי לא היה להם כוח למצוא את התקלה באמת. ואז, נזכרו בריקול על מיכל הדלק שהיה פתוח לי שם מי יודע כמה זמן. אז האוטו עובר גם את זה עכשיו. ההתנהלות של לובינסקי גרועה, והמוסך הזה תמיד מפתיע אותי לרעה. לא שמתי לב למשהו על כריות אוויר, אבדוק מחר. מעניין לעקוב אחרי אורך החיים של המכוניות האלה. ייתכן שמי שלא מקדים תרופה למכה עם הרצועה הזו ימצא את עצמו במוקדם או במאוחר בהחלפת מנוע.
  3. מקפיץ את הנושא. שוב נדלקת לי נורת ה"קח אותי למוסך". אחרי התיקון האחרון (ניקוי שסתומים) הרכב נזקק לכמה ימים של התרגלות מחדש של מחשב הרכב לאופי הנהיגה, ומאז הוא נסע כמו בהתחלה, היטב. לפני שבועיים נדרשתי להוסיף שמן, מה שהרגיש מעט חריג אבל הוספתי וזה הרגיע את הרכב. היום (כמובן, שישי בצהריים, רגע לפני סגר, מרפי) הוא כבר רוצה למוסך. סיכוי טוב שאנסה להיפרד מהרכב, זה לא סביר.
  4. היי שמתי לב שלא יוצא אצלי אוויר לכיוון השמשה הקדמית. ניסיתי לשחק קצת עם הבורר מצבים ונראה שהוא תקול. כשאני מסובב עד הסוף למצב שמשות הוא חוזר חצי מהלך לבד אחורה, כאילו קפיץ מושך אותו. מדובר בפיאסטה 2013 (אחרי מתיחת פנים). אני מוצא סרטונים באינטרנט על החלפה אקטואטור, אבל המצב הזה מרגיש ידני יותר. מישהו מכיר פיתרון פשוט לזה.? תודה
  5. מעניין לראות איך האינפורמציה התעוותה לאורך השרשור. הרצועה טופלה לפני שנה - בזמן טיפול. לא מתייחס לזה כטיפול לא מתוכנן. מעבר לזה, מאז יולי הרכב נכנס שלוש פעמים למוסך. טיפול (לא זה עם הרצועה), קולר שכשל והעביר את השמן למים, ועכשיו השסתומים. שני האחרונים הם בהחלט כניסות לא מתוכננות.
  6. נראה לי שזה דיון בפני עצמו, מה מגדיר אמינות. אני בדעה שאם יש לדגם מחלה מסוימת, והיא פתירה ומוכרת - אז האמינות שלו סבירה ומעלה. אפשר לבדוק את התקלה הזו, אפשר לדעת מתי היא תבוא ואפשר לטפל בה טיפול מונע שזה הכי קריטי. מצד שני יש דגמים שגם את הבעיה הזו אין להם.. בעולם בינארי זה דגם לא אמין. על ספקטרום הוא כנראה 60-70% אמין בערך.
  7. אכן, שתי כניסות לא מתוכננות בהפרש של שבועיים בערך. הרכב בא מלובינסקי. אני לא צריך ללכת רחוק בשביל לחוות אמינות, הרכב השני שלי הוא פיאסטה 2013 שעשתה אצלי 80 וקצת אלף קמ בשלוש שנים ולא ראתה מוסך. לעניין הפג'ו - אני מקווה שגמרתי עם התקלות הגדולות. מודה שאני שוקל להחליף אותו (בגלל התקלות וגם כי כנראה אצטרך רכב מרווח יותר).
  8. במוסך ניקו את שסתומי היניקה, החליפו פלגים ואיפסו את מחשב המנוע. כל מיני תת תופעות שהרגשתי וחשבתי שהן תופעות טבעיות של הרכב (רעש, גמגום במהירות נמוכה) אמורות להיפתר אבל עוד לא יצא לי לבדוק לעומק. מהמוסך נאמר לי שזו תופעה שקורית למכוניות האלה לא מעט, ולרוב סביב ה70 אלף ק"מ. יכול להיות שזה לא מדווח בפורום כי זה רכב ליסינג בעיקרו ואולי זה משהו שנפתר שם. ואולי סתם יש לי מזל רע עם האוטו. האוטו אצלי בערך 30 אלף קילומטר. שנתיים וחצי בערך. בזמן הזה החלפתי רצועת טיימינג, קולר, ועשיתי את הטיפול הזה. כ-7000 שקל סה"כ עלויות של תקלות, לא בלאי. נראה לי שזה די מתקזז עם העלות של רכב אמין
  9. 110-120 אלף. בשנתיים וחצי האחרונות אצלי טופל בזמן ובמוסכים רציניים.
  10. אני לא בטוח שהאבחנה סופית, הם עוד לא פתחו את הסעפת. לא מצאתי תיעוד רב של מקרים כאלה ברשת. נראה מחר.
  11. עדכון: האוטו הגיע בנסיעה למוסך גבע, שם הולכים לכיוון של הצטברות פיח על שסתומי יניקה. תיקון לא זול במיוחד במידה וזה הדבר. לפי מה שנאמר לי זו לא בדיוק תקלה נדירה. יחד עם התקלה בקולר לפני כמה שבועות וסיפור הרצועה באוטו הזה, לא יודע כמה הוא מצדיק את ההתלהבות פה בפורום. הוא אחלה כשהוא נוסע, אבל לא יודע אם זה תופס כ"אמין" במיוחד.
  12. אני מבין. מה שיש לי זה כנראה קשקוש ביתי שלא עובד. מה ששלחו פעם עם האפליקציה אנג'י
  13. ראש העין. אני מבין שהקשקוש הביתי לא יודע להוציא אינפורמציה אמיתית מהרכב
  14. מישהו יודע איך מתחברים לקרוא תקלות מהרכב הזה? אם זה אפשרי עם obd2 פשוט?
×
×
  • תוכן חדש...