Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק


roee

פוסטים מומלצים

לפני 32 דקות, פינדר כתב:

גם הממשלה (בכל זאת דף פוליטי) נבחרה על ידי רוב הציבור.

לא נראה לי שאתה חושב שזה הופך אותה לצודקת..

 

לפני 27 דקות, יבגניפ כתב:

זה שהרוב או אפילו סתם הרבה אנשים עושים משהו לא אומר שהוא טוב.

הדוגמא הכי טרוויאלית: עישון. 

 

זאת הייתה תגובה ל"מה שטוב בשבילי, טוב בשביל המדינה" 🙂 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4916

  • SlowRide

    4790

  • פינדר

    3820

  • m3x7r3m3

    2926

לפני 26 דקות, David32 כתב:

NS עובדים בן זונה. בטח שיותר טוב מ DB


אני מכיר מישהי שטוענת בשיא הרצינות, שהיא עזבה את הולנד לגרמניה בגלל שהרכבת בהולנד "מחורבנת".  🤔

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע, הכל יחסי. יש לאשתי בת דודה בטורונטו, אוהבת מאוד לבוא לבקר כאן. בשני הביקורים האחרונים שלה השוס הגדול היה רכבת ישראל. אפילו שהיא לא הבינה את הפטנט המוזר שבו רציף אחד משרת רכבות ליעדים שונים, והגיעה לבאר שבע במקום לירושלים, ובדרך חזרה לא הבינה איך היא נוסעת לת"א ברכבת שכתוב עליה "נהריה".

 

לפני 3 שבועות ביקרתי באיטליה. נסאתי ברכבת מבולוניה לפירנצה וחזרה. הרכבת הלוך הגיעה ממילאנו באיחור של איזה 25 דקות, אף אחד לא התרגש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, David32 כתב:

פינדר פה אולי הכי צריך את הנתצים

ממש לא.

אני נוסע באוטובוס בתוך רחובות וברכבת לתל אביב. לא עובר בנתצים.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו טוב, יחסית למה שיש בצפון אמריקה ר"י זה באמת שוס. למען האמת, ר"י היא השירות הממשלתי היחיד אולי שמראה שיפור עקבי ומתמיד כבר עשרים שנה.

 

לפני 14 דקות, sperial כתב:

אפילו שהיא לא הבינה את הפטנט המוזר שבו רציף אחד משרת רכבות ליעדים שונים


מעניין מה יקרה כשהיא תגלה את הפטנט של רציף שמחולק למספר סקטורים, כשהקרונות בחלק מהסקטורים נוסעים ליעד אחד ובסקטורים האחרים ליעד אחר.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או, גם משהו שחוויתי בהולנד, 3 קרונועים שמגיעים משלושה מקומות, מתחברים בתחנה, נוסעים 100-200 ק"מ כרכבת אחת ואז שוב מתפצלים ל-3 יעדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהכרוז מתחיל לדבר מהר ובאריכות כדאי מהר מאוד לשאול מקומי מה צריך לעשות אחרת תוך 5 שניות אתה ברכבת לכיוון הלא נכון. 

אל תשאלו איך אני יודע. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, קורן בן אשר כתב:

ר"י היא השירות הממשלתי היחיד אולי שמראה שיפור עקבי ומתמיד כבר עשרים שנה.

זכור לי שפעם היה אפשר לנסוע לנתבג בלילה. אני ממש זוכר שעליתי על רכבת לנתבג בתחנה של קריית מוצקין, ולא פעם אחת.

אולי זכרנו מטעה אותי.

זכור לי שגם היו רכבות בערב, וגם בשישי..

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, היה אפשר. אי אפשר כבר כמה שנים בגלל עבודות החישמול. עדיין באינטגרל הווקטור הוא למעלה. לפני 15 שנים לא הייתה מסילה כפולה לב"ש, לא הייתה מסילת איילון-פלשת, לא הייתה לולאת השרון, לא היה חישמול, לא היו עבודות על המסילה המזרחית, לא היה קו נורמלי לירושלים... עכשיו זה הכל נראה מובן מאליו.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@David32 בעוד כחודש מחזירים חלק מהשירות שציינת - רכבות לנתב"ג עד חצות ורכבות ביום ששי עד הצהריים. נדמה לי שהחישמול אמור להגיע עד חוף הכרמל לקראת סוף 2023 - בהנחה האופטימית שהקואליציה לא לחבל בעבודות (שאבעס!!!)..

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, Nemesis כתב:

כשהכרוז מתחיל לדבר מהר ובאריכות כדאי מהר מאוד לשאול מקומי מה צריך לעשות אחרת תוך 5 שניות אתה ברכבת לכיוון הלא נכון. 

אל תשאלו איך אני יודע. 

יש מצב שהיינו יחד ברכבת לשדה התעופה במינכן?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, sperial כתב:

לפני 3 שבועות ביקרתי באיטליה. נסאתי ברכבת מבולוניה לפירנצה וחזרה. הרכבת הלוך הגיעה ממילאנו באיחור של איזה 25 דקות, אף אחד לא התרגש.

 

זה נורמלי באיטליה, תמיד היה ככה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לדיון לגבי תחב״צ - משתף את הזווית הצרה שלי כאאוטסיידר:

חזרתי אתמול מישראל ומה שפירק לי את המח יותר מכל זו הצפיפות, הביקור האחרון שלי היה לפני 4 שנים אז כנראה שילוב בין ״הספקתי לשכוח״ בין צורת החיים שלי כיום ובין כמות בניה באזור המרכז - היתה ממש mind fuck. פתאום פקקים וחניה הם ארטיפקטים משמעותיים ואמיתיים בהחלטה האם ולאן לצאת, הזוי לגמרי. לא יודע איך אתם מתנהלים אבל בביקור הקצר הזה גיליתי שלשאלה ״יש שם חניה״ יש אשכרה השלכה בנוגע למקום אליו יוצאים, או שצריך לקבוע דברים לפי שעות עומס.

בהינתן שהדמוגרפיה והגאוגרפיה בישראל הם מצב נתון, אין בכלל שאלה האם תחב״צ זה פתרון ראוי או רצוי - זה הפתרון היחידי, נקודה סימן קריאה (ואפשר להוסיף עוד כמה סמלונים$#%@ בשביל לגרום לזה להראות יותר דרמתי). כולנו רגילים להתנייד ברכב פרטי כיום, אבל זה הולך להיות יותר ויותר קשה ככל שהזמן עובר תודות לצפיפות וגרורותיה.

ה saving grace של הסיטואציה במרכז היא הרק״ל, אם (כש??) יהיה פתרון שמצליח להתגבר על הפקקים + להיות בתדירות גבוהה + קישוריות טובה, אז הבעיה הנ״ל תהפוך לסבירה בהרבה. אם כשפלוני מקריית אונו רוצה לפגוש אלמוני בת״א, אז הוא עולה על פתרון תחבצי ותוך 25-30 דק׳ הוא ביעד הסופי, אז וואלה יש איזושהי התכנות לחיים מערביים סבירים. אם לעומת זאת הוא צריך לעלות על רכב פרטי, לנסוע 45-60 דק׳ בפקקים, ואז עוד 15 דק׳ לחפש חניה - פחות.

זה מקבל משנה תוקף כשקולטים שכמות האנשים x רכבים, בהשוואה לכמות הנתיבים, לא מתכנסת למשהו חיובי כיום - בטח ובטח לא כאשר תוספות הבניה (בין אם שכונות חדשות ובין אם תמ״אות) יסתיימו. 


בשכונה בה הוריי גרים, כבר כיום הרחובות מוצפים ברחבים חונים. בתים הגיעו עם חניה אחת, לעתים שתיים - כאשר בפועל לא מעט משפחות מחזיקות ב2-3 רכבים. ציר התעבורה המרכזי שלהם פקוק כבר כעת, אבל בקרוב כמות הרכבים עליו תעלה בטירוף, ואין לי מושג איך זה סוסטיינבילי.

 

נת״צים, רק״ל, אגרות גודש ושאר אמצעים לשליטה בתעבורה - הם לא פחות מקריטיים למדינה עם כ״כ הרבה אנשים לקמ״ר, שנמצאת בתנופה פסיכית תודות לקצב גידול אוכלוסין הגבוה במערב, בפער:

image.thumb.png.91fec066a5b73f0a1cdd90f62ba50164.png

 

מי שמתלונן כיום על נת״צים או רק״ל - כנראה לא לגמרי מפנים את מצב המקום בו הוא חי, פוטנציאל הגודש שמגיע איתו, וההשלכות עליו / משפחתו בעתיד הלא-כל-כך-רחוק. כמות הפעמים שנעתי במהירות ממוצעת של 6-10 קמ״ש is too damn high...

 

במאמר מוסגר אציין כי האמונה שלי ברק״ל ושות׳ היא לא סופר גבוהה. בשביל שתחב״צ תהיה באמת אפקטיבית צריך זמינות תדירות וארכיטקטורה, אם משווים למצוי מגלים כי רכבת ישראל כיום מסתיימת בעשר בלילה(!?) ולא זמינה בסופ״שים(?!), וכמו כן תכנון רציני וסקיילאבילי הוא לא בדיוק נק׳ העצמה של ישראל בכלל, והממשלה הנוכחית בפרט. אם הרק״ל תהיה עוד פלסתר דמיקולו שכפוף לאילוצים מטומטמים אז זה לא יסייע יותר מדי, חשוב שהסיפור הזה יהווה תחליף אמיתי לרכב ולא ״תחליף לעניים״.

  • אהבתי 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אמר לפיד? מדינה היא מפותחת לא בגלל שלעניים יש מכוניות אלא בגלל שהעשירים משתמשים בתחבורה ציבורית.

  • מצחיק 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, oryo כתב:

 בשביל שתחב״צ תהיה באמת אפקטיבית צריך זמינות תדירות וארכיטקטורה, אם משווים למצוי מגלים כי רכבת ישראל כיום מסתיימת בעשר בלילה(!?) ולא זמינה בסופ״שים(?!), וכמו כן תכנון רציני וסקיילאבילי הוא לא בדיוק נק׳ העצמה של ישראל בכלל, והממשלה הנוכחית בפרט. אם הרק״ל תהיה עוד פלסתר דמיקולו שכפוף לאילוצים מטומטמים אז זה לא יסייע יותר מדי, חשוב שהסיפור הזה יהווה תחליף אמיתי לרכב ולא ״תחליף לעניים״.

עשר בלילה זה כל מיני אילוצים זמניים של חשמול וכו׳

אילוצים שנמשכים שנים אבל הם עוברים בסופו של דבר.

 

מהזווית הצרה של ירושמלי שעובד בתל אביב - הווקטור אכן כלפי מעלה. (23:15 רכבת אחרונה מת״א, 24:05 רכבת קלה אחרונה מהתחנה המרכזית בי-ם לבית).

זה התחיל עם נתיב מהיר לאוטובוס בבוקר, והמשיך עם הרכבת. 38 דקות, יותר מהר משבת בשש בבוקר במהירויות לא חוקיות. כשסוף-סוף-סוף יתחילו להפעיל את הרכבת הקלה בגוש דן, גם שם נראה זמנים טובים יותר מרכב פרטי.

לדעתי? אין מה לסלול אפילו נתיב אחד נוסף בארץ. שום דבר לא יעזור יותר לכלי רכב פרטיים, זה אבוד. רק להשקיע בתחב״צ.

 

עריכה אחרונה:

לגבי ילודה - ילודה גבוהה במדינה מפותחת היא אחד הסממנים להפיכה ל... מעצמה (ע״ע גרמניה ברוב המאה ה-20 וארה״ב)

עם כל הטוב והרע שבא עם התואר מעצמה, כן?

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...