Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לבחור ששאל , מסיבותיי שלי לא מעוניין להטרטר עד לסניף הדואר , אלא שיספקו לי לעבודה\בית .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

ביקורת אחרי הזמנה ראשונה באמצעות SHIPITO.

 

קבוצת הביקורת: הזמנתי לוח אם ממוכר אמריקאי. שלח ב USPS PRIORITY. משלוח עלה $50. הגיע אחרי כמעט 5 שבועות. אמנם היה מספר מעקב אבל בפועל כמובן לא היה מעקב (ותודה לדואר ישראל, ימ"ש).

 

הניסוי: לוח נוסף מאותו ספק. משלוח בתוך ארה"ב - $12. עמלה ל- Shipito - 8.5$, משלוח לארץ USPS ECONOMY - $19. הגיע אחרי פחות משבועיים (כולל שני המשלוחים וההמתנה ב - SHIPITO).

 

המטרה לא היתה לחסוך כסף אלא לנסות את SHIPITO, אבל בסיכומו של עניין חסכתי $10 ויותר משבועיים.

 

תפעול האתר, מילוי הצהרת המכס ובחירת המשלוח היו קלים וברורים.

 

5 כוכבים בסולם yuvk.

:turn-l:
פורסם

לכל מתענייניי השרשור, קיבלתי עדכון משיפיטו שכל מי שיש לו virtual mailbox (יעני שילם 50 דולר שנתי), המחיר פר חבילה שלו יורד לדולר בודד (עד עכשיו היה 2.5 אאז"נ)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לכל מתענייניי השרשור, קיבלתי עדכון משיפיטו שכל מי שיש לו virtual mailbox (יעני שילם 50 דולר שנתי), המחיר פר חבילה שלו יורד לדולר בודד (עד עכשיו היה 2.5 אאז"נ)

 

יש בזה גם חדשות טובות וגם חדשות רעות:

הטובות: לכולם דמי חבילה יורדים ל-1$, גם למי שלא משלם חודשי או שנתי. (היה 8.5$)

הרעות: למי שלא משלם חודשי או שנתי, יכול לשלוח רק לנוואדה ושם יש מס מדינה.

 

רשום באותיות קטנות שמי שכבר היה רשום ויש לו כתובת באורגון עדיין יכול לשלוח לאורגון.(צריך לראות האם זה באמת נכון).

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

אתם חושבים שאני יכול להזמין מחשב של דל מהאתר האמריקאי ואז הם ישלחו לי אותו לישראל?

כמה לדעתכם אמור לעלות משלוח של ארגז מחשב?

פורסם

לפי מה שנכתב בשרשור עדיף כבר לשלוח מחשב דרך Buy2USA. כי רוב הסיכויים שהוא יפול במכס בכל מקרה.

והמשלוח של Buy2USA למחשב זול יותר, מהיר ועם מעקב.

 

החבילה האחרונה ששלחתי AirMailPriority עברה דרך EMS והייתי צריך לשלם 35.4 שקלים לשחרר אותה.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

מע"מ בלבד - 18% (על מחיר המחשב + המשלוח).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני ממליץ על Mustop. אלא אם אתם מתכוונים לרמות בחשבונית, Mustop יוצא זול, מהיר ונוח יותר מShipito. מגיע עם DHL עד הבית בלי אגרות נסתרות, רק תשלום מיסים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
יש בזה גם חדשות טובות וגם חדשות רעות:

הטובות: לכולם דמי חבילה יורדים ל-1$, גם למי שלא משלם חודשי או שנתי. (היה 8.5$)

הרעות: למי שלא משלם חודשי או שנתי, יכול לשלוח רק לנוואדה ושם יש מס מדינה.

 

רשום באותיות קטנות שמי שכבר היה רשום ויש לו כתובת באורגון עדיין יכול לשלוח לאורגון.(צריך לראות האם זה באמת נכון).

 

נכנסתי ליוזר שלי. הכתובת באורגון לא זמינה ואי אפשר לראות אותה. לא מצאתי שום אותיות קטנות. מעניין מה יקרה אם אשלח לכתובת כפי שהיא כבר שמורה אצל אמזון...

פורסם
אני ממליץ על Mustop. אלא אם אתם מתכוונים לרמות בחשבונית, Mustop יוצא זול, מהיר ונוח יותר מShipito. מגיע עם DHL עד הבית בלי אגרות נסתרות, רק תשלום מיסים.

 

הבעיה איתם היא שאם החבילה נופלת לבדיקה פיזית במכס, אתה סופג 200 ומשהו ש"ח, בעוד שב-Buy2USA סופגים את העלות.

פורסם
הבעיה איתם היא שאם החבילה נופלת לבדיקה פיזית במכס, אתה סופג 200 ומשהו ש"ח, בעוד שב-Buy2USA סופגים את העלות.

 

קרה לי פעם אחת, וגם אז הודיעו לי מראש שזה יקרה עוד כשהחבילה הייתה בארה"ב. עשיתי מהם עשרות הזמנות, אולי 30. אין לי מילה רעה אחת להגיד על השירות הזה. אם יש משהו ממש יקר שאני צריך ממש מהר, אני משתמש ישירות בFedEx (אם זה מהמזרח אז DHL, הרבה יותר טובים), אם זה משהו קצת יקר שאני צריך די מהר אז Mustop, ואם לא זה ולא זה אז USPS.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
השאלה כמה יעלה מכס על מחשב שעולה 2,000 דולר ?

 

מע"מ בלבד - 18% (על מחיר המחשב + המשלוח).

 

ספריאל, אתה צודק כאשר מדובר במחשב בסכום של עד 999 דולר.

 

מעל 1000 דולר יש הליך שחרור פרטני שכרוך בעמלה נוספת, של 75 דולר.

 

כלומר, על מחשב בסכום של 2000 דולר יש מסים בסך כולל של 435 דולר (לפי המחשבונים)+ 59 דולר עלות המשלוח של buy2usa (למחשב עד 15.6").

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
יש בזה גם חדשות טובות וגם חדשות רעות:

הטובות: לכולם דמי חבילה יורדים ל-1$, גם למי שלא משלם חודשי או שנתי. (היה 8.5$)

הרעות: למי שלא משלם חודשי או שנתי, יכול לשלוח רק לנוואדה ושם יש מס מדינה.

 

רשום באותיות קטנות שמי שכבר היה רשום ויש לו כתובת באורגון עדיין יכול לשלוח לאורגון.(צריך לראות האם זה באמת נכון).

 

כל הכתבות ננעלו לי פרט לכתבות החדשה בנוואדה.

נסיתי סתם להוסיף משהו לסל באמזון ולבחור את הכתובת בנוואדה ולא ראיתי שהמחיר השתנה ואני צריך לשלם איזה מס.

באיזה מקרה צריך לשלם מס מדינה?


×
×
  • תוכן חדש...