Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כלא תקין , אני צריך ממנו כמה חלקים שכן ישנם (מסך,זיכרונות,HD)

 

אגב הוא שולח אותו יחד עם הבטריה, אבל במקבוק אם לא מתחילים לפרק ברגים לא יודעים שיש בטריה ....

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם כוונתך להצהיר אמת ולשלם מכס, אציע שתמלא את הצהרת המכס במדוייק (Used broken Mackbook for parts) והשווי לפי המחיר ששילמת (למשל המכירה באיביי). אתה כנראה תדרש לשלם מכס בהתאם ואם המכס לא יאמין לך, אחרי שתספק הוכחות (הקנייה באיביי, חשבונית) יאמין. אין סיבה/צורך לשלוח בחברת שילוח.

 

אם לא זו כוונתך, לא אוכל לייעץ.

:turn-l:
פורסם

האם יש הבדל במיסוי בין הבאת מחשב נייד תקין למחשב נייד לחלפים? כלומר המחשב כלל לא נדלק. המכרז נסגר על 350 דולר. כמה מכס אני צפוי לספוג?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

מציע לך להצהיר אמת, חבילות גדולות כמו מחשבים ניידים בד"כ נתפסות בשיקוף וממילא אין כמעט מס על זה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אין מס על מחשב נייד לא תקין? האם הם בודקים אם הוא תקין או לא?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אוקיי, במידה ואכן יש צורך לשלם מע"מ, האם משלמים בדואר בעת קבלת החבילה? בנוסף, מה הקנס במידה וההצהרה לא תואמת?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אל תסתבך בהצהרות שקריות, במיוחד לא בסכומים כאלה ועוד כשמדובר על מחשב נייד.

במכשירי סלולר הקנס עומד על 78% + רישום כזה או אחר במכס.

 

שאלה ברשותכם, הזמנתי חבילה דרך AIRMAIL ECO, המשלוח יצא כבר לפני שבועיים ועדיין החבילה לא הגיעה, אני צריך להתחיל לדאוג? חבילות אחרות שיצאו מאוחר יותר כבר הגיעו. אני כמעט תמיד מקבל את החבילה בדיוק תוך שבוע או במקסימום עשרה ימים.

פורסם

אוקיי, יש בכלל אפשרות המחשב יעבור בלי ביקורת מכס?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

תמיד קיים סיכוי שהחבילה תעבור מתחת לרדאר של המכס, אבל במוצר גדול ובולט כמו מחשב נייד קשה לי להאמין. תעשה לעצמך טובה ותיקח בחשבון גם את עלות המיסים שאולי (כמעט בטוח) תצטרך לשלם.

פורסם

שאלה טיפשית. הזמנתי חבילה לשיפיטו, היא הגיע, מילאתי את ההצהרת מכס. ברחתי סוג משלוח והכל..

 

איך ועל מה אני לוחץ כדי לשלוח את החבילה אליי? אני אשמח לצילום מסך...

 

בעבר השתמשתי בשירות שלהם בהצלחה רבה ופשוט היה כפתור. אבל עכשיו אני לא מוצא אותו...

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
שאלה טיפשית. הזמנתי חבילה לשיפיטו, היא הגיע, מילאתי את ההצהרת מכס. ברחתי סוג משלוח והכל..

 

איך ועל מה אני לוחץ כדי לשלוח את החבילה אליי? אני אשמח לצילום מסך...

 

בעבר השתמשתי בשירות שלהם בהצלחה רבה ופשוט היה כפתור. אבל עכשיו אני לא מוצא אותו...

 

אם יש יתרה מספיקה, החבילה תשלח. אם לא, ברגע שתשלם, היא תשלח. כמובן שיכולות לעבור כמה שעות (או יום, אם זה סופ"ש) עד שזה יקרה.

 

אם יש לך חשבון PREMIUM אתה צריך לבחור אם לשלוח את החבילה או לשמור אותה לצורך איחוד עתידי.

:turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...