Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
הייתם שולחים עם airmail economy, פריט שעלותו 90 דולר? האם יש מספר מעקב?

גם אני שולח תמיד עם ECONOMY.

 

באופן מוזר, לפעמים דוקא יש יש מספר מעקב! בדף SENT PACKAGES לכל חבילה יש מספר מעקב שמתחיל ב SAE. המספר הזה הוא קישור לדף מעקב משלוחים בתוך ארה"ב שלרוב מסתיים בשורה: IN TRANSIT TO USPS PACKAGE NUMBER XXX

והמספר ששם לפעמים כן מופיע במעקבי המשלוחים (ולפעמים לא).

 

לגבי האמינות של ECONOMY - הבעייה היא רק בדואר ישראל. כנראה יש סיכוי גבוה יותר שחבילה לא רשומה תעלם לה. החבילות ECONOMY משיפיטו לרוב מתקבלות כדואר EXPRESS ומטופלות כדואר רשום, ולפעמים מגיעות אלי לתיבה - בלי חוקיות ברורה.

 

בכל מקרה, עד היום תמיד בחרתי ECONOMY ועדיין לא נפלתי. שלחתי מספר פריטים במעל $50 אבל לא מעל סף המכס, $75.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דרך איזה אתר ניתן לעקוב אחרי החבילה? קיבלתי מספר מעקב שמתחיל בsae

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אשמח לייעוץ אחרון:

החבילה הגיעה לשיפטו. בתמונה אופציות שילוח מוצעות לי - מה כדאי לבחור על מנת שהסיכוי למכס יהיה כמה שיותר קטן (מדובר על משלוח לאוקראינה) ?

כמו כן, האם בקשה מיוחדת עולה 5$ ? שווה לשלם 2$ על תמונת תכולה ? מטרתי היא שבחבילה יישאר רק המוצר ללא שום ניירת שמציינת את מחירו (כנ"ל על גבי החבילה). כמו כן, זה נשלח דרך UPS (קופסה שלהם), האם כדאי להחליף קופסה או שזה אוטומטי יכנס בתוך קופסה אחרת במידה ואבחר USPS ?

תודה לעוזרים

post.jpg

Veni Vidi Vici

פורסם

ערב טוב חברים,

התוודעתי לאחרונה לשירות הנפלא הזה וברצוני לנסות אותו , ברצוני להזמין את המטרייה הבאה :

http://www.ebags.com/product/leighton-umbrellas/falcon/265322?productid=10276554&cartItemId=1

 

ברצוני להתייעץ איתכם בנוגע למספר דברים ,

ראשית לאיזה מחסן הכי מומלץ לשלוח את המוצר ( בהנחה שאין גביית מיסים למדינת השילוח) ?

 

שנית אינני מצליח להבין/לחשב את עלות המשלוח, שכן כאשר אני מזין את משקל המטרייה כפי שמוצהר בדף המכירה הנני מקבל עלות משלוח מסוימת, אולם כאשר

 

אני מזין את מידות המטרייה במקום משקל החבילה מתקבלת עלות שונה וגבוהה יותר.

 

כיצד אתם משערכים את עלות המשלוח ?

 

רוב תודות

Not all chemicals are bad.Without chemicals such as hydrogen and oxygen,for example,there would be no way to make water,a vital ingredient in beer.

פורסם

אתה צריך להזין גם את מידות המוצר וגם את משקלו למחשבון.

 

קח בחשבון שיתכנו פערים שיעלו לך במשלוח יקר יותר. למשל מוכר שאורז את המוצר באריזתו בקופסה גדולה יותר, או אפילו מוכר שמצרף למוצר את הקטלוג של החנות (ומגדיל באופן ניכר את המשקל).

:turn-l:
פורסם

שיפיטו נותנים הנחה של 4.3% על תשלום בביטקויין, ניתן לקנות בארץ ביטקויין באתר www.bit2c.co.il בעמלת המרה של 0.6%.

ככה בנוסף להנחה ששיפיטו נותנים ניתן לחסוך את עמלות ההמרה של חברות האשראי 2-3% ברוב כרטיסי אשראי בארץ(בכרטיס לאומי קארד אקזקיוטיב ביזנס זהב 0.5% בלבד, לפי שער יציג! אבל צריך קומבינות בשביל לקבל אותו.)

 

מי שצריך לעשות דרכם משלוחים רבים מומלץ לשדרג את המנוי לפרימיום ולשלוח את החבילות דרך הכתובת בקליפורניה אם לא גובים מע"מ אמריקאי משום שעלויות המשלוח מקליפורניה זולות בערך ב15% מאשר נוואדה.

 

במקרה של חיוב מע"מ אמריקאי יקר עדיף לשלוח את החבילה דרך הכתובת באורגון שלא גובה מע"מ אמריקאי.

 

הנה חסכתי לכם לכם 22% בעלויות המשלוחים משיפיטו!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אם אני הולך להזמין ביגוד ספורט וכפכפים בהזמנה אחת בשווי 1200 שח כולל מיסים 18% (DHL) ומשלוח.

האם צפוי לי עוד מס/מכס?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מביקור באתר המכס ראיתי שבקטגורית הביגוד עד 500$ המס הוא 18%

בתחשיב שעשו לי בהזמנה שכוללת את המיסים שהם 23.5% והמשלוח הוא אקונומי בdhl

האם לצפות להפתעת מס נוספת בארץ ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אפשר לעשות סדר בבלאגן?

מה קורה עם EMS? באיזו שיטת משלוח שלהם בטוח זה לא עובר דרך EMS?

עריכה אחרונה על ידי vpvi
פורסם (נערך)

AIRMAIL ECONOMY

 

שלחתי 20 ומשהו פעם דרכם, ופעם אחת דרך USPS PRIORITY MAIL. כ-ו-ל-ם הגיעו לדואר, ולא ל- EMS הארורים.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...