Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לי הגיע תוך חודש בערך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תלוי. כששולחים airmail economy הם רשאים לשלוח בדרך בזולה ביותר שבידם, כולל משלוח דרך אירופה. בפועל, חבילות קטנות ישלחו דרך USPS ישירות לארץ. רק פעם אחת (מתוך מעל 40 הזמנות) זכיתי לחבילה (כ-3 ק"ג) שנשלחה דרך בלגיה. אגב, המשלוח דרך בלגיה היה מהיר והוסיף 1-2 ימים בלבד, ואז זה נתקע בדואר ישראל לנצח.

:turn-l:
  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אחרי שנים ארוכות שאני לקוח נאמן ומרוצה, יש לי טרוניה. לראשונה, הזמנתי מוצר שכולל סוללת ליתיום יון בפנים (מצלמה). אני מכיר את הצהרת המכס שממלאים והנחתי לכן שאשלם יותר על משלוח. להפתעתי, אחרי מילוי הצהרת המכס, האופציה היחידה היא איסוף עצמי מהמחסן בנוואדה. פשוט אין שום אופצית משלוח שכוללת סוללת ליתיום יון.

 

בסוף נאלצתי לשלם $5 על "בקשה מיוחדת" שיוציאו את הסוללה מהחבילה וישליכו אותה, ועוד $12 על סוללה חלופית באיביי.

 

מאכזב לגלות שלמרות ש"שיפיטו" מאפשרת לכאורה לחשב מראש את עלות המשלוח, עניין הסוללה לא נלקח בחשבון. אם הייתי יודע, הייתי מבקש מהמוכר להוציא את הסוללה - הוא היה עושה זאת בחינם ואולי גם מזכה אותי עליה :roll:

:turn-l:
פורסם

מה העניין הזה של איסור שליחת ליטיום? קניתי מברגה נטענת מארה"ב וצויין על החבילה שהיא מכילה סוללות ליטיום, החבילה הגיעה דרך גלובל שיפינג של איביי עם חברת DHL

פורסם

סוללת ליתיום יון עלולה להתלקח, ולכן יוצרת סיכון בטיסה. לחברות שילוח שונות מגבלות על המשלוח, אבל לרוב יש פתרון (יקר יותר).

:turn-l:
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

חבר'ה, מישהו הצליח לעשות הזמנה מאתר אפל לישראל?

 

עשיתי עכשיו הזמנה לתיבה שלי בשיפוטו קליפורניה, הכל היה בסדר עד שקיבלתי מייל מאפל:

 

The order you recently placed with the Apple Store cannot be processed because Apple does not ship to freight forwarder addresses.

To allow us to process your order, please reply to this email with a domestic shipping address and your order number. Please note, if the new shipping address is also a freight forwarder, your order will be cancelled

 

איזה מתישים.. יש דרך אחרת?

עריכה אחרונה על ידי djyakini

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

אני לא הרגשתי בשינוי.

שיפיטו העלו (די מזמן) את העמלה שלהם מ $1 ל $2.

מחירי המשלוח משתנים לפי מחירי החברות השונות. לכאורה לפחות, שיפיטו מעבירה את המחירים כמו שהם.

אתה מוזמן להשוות מחירי משלוח מול buy2usa ואחרים.

:turn-l:
פורסם

מישהו יכול להמליץ על שירות דומה באנגליה עם מחירי משלוח טובים?

יש כמה בגוגל אבל המחירים יקרים למדי.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אני חושב שמאסטופ נותנים כתובת באנגליה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אני לא הרגשתי בשינוי.

שיפיטו העלו (די מזמן) את העמלה שלהם מ $1 ל $2.

מחירי המשלוח משתנים לפי מחירי החברות השונות. לכאורה לפחות, שיפיטו מעבירה את המחירים כמו שהם.

אתה מוזמן להשוות מחירי משלוח מול buy2usa ואחרים.

 

אני מודע היטב למחירי שילוח ועמלות של אתרים אחרים.

לפחות בשבילי הזמנת מוצרים קטנים עכשיו הפכה להיות שיקול כי במחיר הסופי המוצר נהייה יקר יותר.


×
×
  • תוכן חדש...