Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם יש יתרה מספיקה, החבילה תשלח. אם לא, ברגע שתשלם, היא תשלח. כמובן שיכולות לעבור כמה שעות (או יום, אם זה סופ"ש) עד שזה יקרה.

 

אם יש לך חשבון PREMIUM אתה צריך לבחור אם לשלוח את החבילה או לשמור אותה לצורך איחוד עתידי.

 

 

שילמתי את היתרה שהייתי צריך...

 

עכשיו אני מבין.

 

כי מה שפעם הייתי עושה זה חשבון פרמיום לחודש. והייתי מאחד 3-4 חבילות.. ואז באמת היה לי אפשרות לשמור או לשלוח...

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תוך כמה זמן במומצע מגיעה חבילה דרך usps priority? האם החבילה מגיעה לדואר? במידה ויש מיסים או מכס האם משלמים אותם בדואר?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

עדכון שיפיטו:

נשלחו שתי חבילות נוספות דרכם. זמן משלוח סבבה בערך שבועיים.

את החבילה השניה הזמנתי מאיביי ארה"ב. משלוח לארץ מאיביי 26$ משלוח דרך שיפיטו 4$ :lol:

פורסם

היתרון הגדול מבחינתי הוא כמובן היכולת לקנות מוצרים שפשוט לא נשלחים לארץ, אבל שיפיטו מאפשר הוזלה של מחירי המשלוח לעומת מה שמבקשים מוכרי איביי.

 

לדוגמה:

מצלמה מארה"ב/איביי - משלוח $39 לישראל. במקום זה: משלוח חינם בתוך ארה"ב + $1 עמלה + משלוח לארץ 7.77$.

:turn-l:
פורסם

מקפיץ לטובת חבר שהזמין נייד ועכשיו נתקע עם החבילה ב shipito בגלל סוללת ליטיום

האם מישהו יודע אם ה usps priority mail יגיע לארץ כ EMS או לא?

יש גם משלוח יקר יותר שנקרא usps priority express mail לדעתי זה בטוח EMS

פורסם
מקפיץ לטובת חבר שהזמין נייד ועכשיו נתקע עם החבילה ב shipito בגלל סוללת ליטיום

האם מישהו יודע אם ה usps priority mail יגיע לארץ כ EMS או לא?

יש גם משלוח יקר יותר שנקרא usps priority express mail לדעתי זה בטוח EMS

מאד מוזר שנתקע לו,

אני הזמנתי נייד מארה"ב והגיע תוך שבוע ללא בעיות של סוללה - שליח הביא ישירות הביתה

קובי

:-)

פורסם

האם מישהו יודע אם ה usps priority mail יגיע לארץ כ EMS או לא?

לא EMS. בחודש שעבר הזמנתי פריט שרציתי בדחיפות (לא שנראה לי שיש הבדל בזמן ההגעה) ועם מספר מעקב (למקרה שיתקע במכס) ולכן השתמשתי ב USPS PRIORITY. הגיע לדואר כרגיל. בד"כ אני משתמש ב AIRMAIL ECONOMY הזול והאמין (והמהיר באותה מידה, ככה"נ).

:turn-l:
פורסם

אז USPS מגיע ישירות הבייתה או לדואר?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אצלי שום דבר לא מגיע הביתה. בישוב שבו אני גר יש תאי חלוקה ולכן דואר רשום יש לבוא לאסוף בסניף.

חבילות קטנות מגיעות לתיבה.

החבילות משיפיטו, שאותן אני שולח ב- AIRMAIL ECONOMY מגיעות חלקן כאקספרס/רשום (ולסניף) וחלקן לא (ולתיבה), בלי חוקיות הגיונית.

:turn-l:
פורסם

הזמנתי פריט ושלחתי אותו דרך SHIPITO , הפריט בעלות של פחות מ75 דולר.

 

הסתכלתי באתר של USPS וראיתי משהו מוזר, הפריט עבר את המכס וחזר שוב...

[TABLE=class: zebra-table, width: 595]

[TR=class: detail-wrapper latest-detail]

[TD=class: date-time]October 2, 2014 , 1:23 pm

[/TD]

[TD=class: status]Customs Clearance

[/TD]

[TD=class: location]ISRAEL

[/TD]

[/TR]

[TR=class: status-summary-panel open-panel]

[TD=colspan: 3][TABLE=width: 589]

[TR=class: bubble-arrow]

[TD=class: bubble-top, colspan: 3][/TD]

[/TR]

[TR=class: detail-summary]

[TD]Your item is being processed by customs in ISRAEL at 1:23 pm on October 2, 2014.

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR=class: detail-wrapper odd-row]

[TD=class: date-time]October 2, 2014 , 1:23 pm

[/TD]

[TD=class: status]Processed Through Sort Facility

[/TD]

[TD=class: location]ISRAEL

[/TD]

[/TR]

[TR=class: detail-wrapper]

[TD=class: date-time]October 2, 2014 , 1:23 pm

[/TD]

[TD=class: status]Customs clearance processing complete

[/TD]

[TD=class: location]ISRAEL

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

אני לא בטוח אם הסדר נכון כי שימו לב שכל השלבים באותה דקה, מישהו מכיר מקרה דומה?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

רשום שהפריט עבר את המכס ואז חזר שוב, זה תמיד ככה? כרגע אף רשום שהוא במכס

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)


×
×
  • תוכן חדש...