Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק אם למוכר יש חנות פיזית או מחסן באותה המדינה. אבל הרבה חנויות מקוונות (למשל גוגל בטור) מוסיפים מס לכל מדינה (פרט לאורגון) כדי לא להסתבך עם רשויות המדינה.

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
נכנסתי ליוזר שלי. הכתובת באורגון לא זמינה ואי אפשר לראות אותה. לא מצאתי שום אותיות קטנות. מעניין מה יקרה אם אשלח לכתובת כפי שהיא כבר שמורה אצל אמזון...

לא קיבלתי אימייל מ SHIPITO אבל גם אצלי הכתובות נחסמו. חבילה שהגיעה בינתיים לכתובת הקליפורנית התקבלה, קיבלתי מייל הודעה, ביצעתי את הרישום כרגיל והיא נשלחה לדרכה, כשחוייבתי הפעם בדולר אחד עמלה בלבד. אולי יש "תקופת הסתגלות" לפני סגירת הכתובות?

 

נראה לי $1 זה חדשות טובות. הרבה מהמוצרים נמכרים ב FREE SHIPPING בתוך ארה"ב ומחיר משלוח מפולפל לישראל (מעדיפים לא למכור?) אז זהו חסכון ניכר.

 

אין לי נסיון עם MUSTOP אבל השירות של SHIPITO זריז ביותר.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

חשבתי שאשתמש בכתובת האמריקאית כדי לקנות ממוכרים אנטישמיים שאינם שולחים לישראל, והנה אני מוצא את עצמי משתמש בכתובת למוכר ישראלי אנטישמי שאינו שולח לישראל.

:turn-l:
פורסם

הם כתבו שלקוחות ותיקים יוכלו להשתמש עדיין בכתובות הישנות שלהם, אבל לא הגדירו מה זה ותיקים

בכל מקרה אני בתוכנית השנתית ב 50 דולר VIRTUAL MAILBOX וכל הכתובות פתוחות לי

 

[TABLE]

[TR]

[TD=bgcolor: #cccccc]Service plan[/TD]

[TD=bgcolor: #ffffcc, align: center] INDIVIDUAL PACKAGES [/TD]

[TD=bgcolor: #ccffcc, align: center] VIRTUAL MAILBOX [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Setup fee[/TD]

[TD=align: center]$0[/TD]

[TD=align: center]$0[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Monthly fee[/TD]

[TD=align: center]$0[/TD]

[TD=align: center]$10/month or $50/year[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Processing fee per package[/TD]

[TD=align: center]$1[/TD]

[TD=align: center]$1[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Shipping address in:[/TD]

[TD=align: center]Nevada and Austria[/TD]

[TD=align: center]Nevada, California, Oregon and Austria[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Consolidation savings[/TD]

[TD=align: center]NO[/TD]

[TD=align: center]YES[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Consolidation fee[/TD]

[TD=align: center]N/A[/TD]

[TD=align: center]$2 per package[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Magazine consolidation[/TD]

[TD=align: center]N/A[/TD]

[TD=align: center]Free for pre-paid virtual mailbox over 365 days[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]FedEx, DHL, TNT discounts[/TD]

[TD=align: center]YES[/TD]

[TD=align: center]YES[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MPS discount[/TD]

[TD=align: center]NO[/TD]

[TD=align: center]YES[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Free Storage[/TD]

[TD=align: center]90 days[/TD]

[TD=align: center]90 days or 180 days in Nevada[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Storage size limit**[/TD]

[TD=align: center]One package

at the time[/TD]

[TD=align: center]72 cubic feet

(2 m3) in NV[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

חברה, בשרשור הזה באתר של שיפיטו יש שאלות של אנשים לגבי הנושא זה. ה CEO של שיפיטו ביקש מאותו אדם שישלח לו מייל ויבקש להשאר בתוכנית הישנה והוא יעדכן זאת ידנית.

 

פורסם

נראה לי שהם חייבים לאפשר למי שהיה נוהג לשלוח חבילות למחסן מסויים עדיין לקבל אותן למחסן, כי לדוגמא ונניח ומישהו שהיה כבר לקוח ושלח לכתובת שהיה רגיל אליה, פתאום הם לא יקבלו את החבילה? יעקלו אותה? מקסימום יכריחו לשדרג את המנוי לחודשי ב-10$.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
ה CEO של שיפיטו ביקש מאותו אדם שישלח לו מייל ויבקש להשאר בתוכנית הישנה והוא יעדכן זאת ידנית.

נראה לי שעדיף $1 מאשר $8.5. הבנתי שמיסי הקנייה תקפים רק לחנויות מאותן מדינות. בכל אופן, אני לא נדרשתי לשלם שום מס.

:turn-l:
פורסם

עדכון למי שמעוניין, בהמשך למה שרשמתי כמה פוסטים למעלה. שלחתי מייל ל CEO כפי שהוא פירט בפורום וביקשתי להשאר בתוכנית הישנה. היום קיבלתי מייל ממנו שזה בוצע, ואכן כשנכנסתי לחשבון שלי כל הכתובות היו פתוחות, אחרי שאתמול הן נחסמו.

 

פורסם

שיט!!! אחרי שהזמנתי פריט אחד לכתובת בנוואדה, שכחתי להחליף את הכתובת באיביי והזמנתי עוד איזה 3 פריטים זולים (במשלוח חינם). נראהה לי שיהיה לי יותר זול לבקש משיפיטו להשמיד אותם מאשר לשלוח לארץ.

:turn-l:
פורסם

אחת ממגבלות החשבון הבסיסי היא תיבה של פריט אחד בלבד.

 

מה יקרה אם שתי חבילות יגיעו בו זמנית ל- SHIPITO? אני יכול למלא את הצהרת המכס, לבחור שיטת משלוח ולשלם תוך כמה שעות מהגעת המשלוח, אבל מה במקרה ששתי חבילות יגיעו במקרה לגמרי בו זמנית?

ScreenHunter_01 Apr. 01 09.30.jpg

:turn-l:
פורסם

עם הנסיון שלי איתם קשה לי מאד להאמין שיזרקו אחת מהם.

במקרה הכי גרוע תיאלץ לשלם עמלה כלשהי כדי לשחרר את אחת מהן.

(לדעתי, לא יזיק להרים אליהם טלפון ולשאול)

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

יש להם online chat שפועל 24 שעות (עכשיו 1:30 אצלם). התשובה - $1 תשלום על כל יום בו היו יותר מחבילה אחת בתיבה. התיבה נחשבת "ריקה" רק אחרי שהחבילה נשלחה בפועל (ולא אחרי שסיימנו למלא את הצהרת המכס, לבחור משלוח ולשלם עבורו).

נראה לי שעדיין, למרות הסיכוי ששתי חבילות יגיעו בו זמנית, אין כדאיות כלכלית לשדרג את החשבון.

:turn-l:
פורסם

הם לא עושים לך בעיה כל עוד אתה לא מפציץ אותם בחבילות שמתאכסנות אצלהם חודשים עד שאתה מקנסלדץ אותן. על שתי חבילות באותו יום אין שום בעיה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...