Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
תודה רבה ,ברשותך ,עוד מספר שאלות לגבי הפרטים שיש להכניס למחשבון שיפיטו

 

1.ניתן לבחור בין מספר מחסנים של שיפיטו, האם יש לכך השפעה על המחיר הסופי ?

2.הכתובת למשלוח היא הכתובת בישראל ? (יש לי כתובת דמה בארה"ב אותה קבלתי כאשר הזמנתי דרך BUY2USA)

3.הערך (VALUE) הוא עלות המוצר ההתחלתית (לצורך העניין בעלות באמזון) או העלות בהתחשב במידות אך ללא דמי משלוח (שחושבה במחשבון אמזון ) ?

 

1. עד כמה שבדקתי אין הבדל. על היתרונות והחסרונות של כל מחסן ניתן לקורא כאן

2. הכתובת דמה - Virtual address זאת הכתובת של שיפיטו שאתה מזין בקנייה באתר בארה"ב. כאשר החבילה מגיע למחסני שיפיטו ע"פ השם הם מחברים בין החבילה ולבעל החבילה. המשלוח לארץ היא לכתבות Shipping address כפי שמופיע בחשבון שלך.

3. אני רושם תמיד את ערך החבילה (לצורך העניין העלות באמזון) ותמיד עד 75$, אתה יכול לבדוק אם יש שינוי בעלות המשלוח אם אתה משנה את עלות החבילה ל1000$. לפי מה שאני בדקתי זה לא משנה את עלות המשלוח.

 

 

 

את העמלה של ה8.5$ אפשר לשלם אחרי שהמשלוח מגיע למחסנים שלהם או שאני צריך "לשריין" לעצמי מקום ולשלם לפני?

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש הבדל בתשלום בין המחסנים: למחסן בקליפורניה מחירי משלוח יותר טובים למחסן באורגון מחירים טיפה יותר גבוהים.

המחיר "value" במחשבון הוא רק בשביל חישוב סכום הביטוח (אם תרצה לעשות), לא משפיע על דמי המשלוח.

העמלה 8.5$ משולמת בזמן שליחת החבילה מהמחסן אליך.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

אני ממליץ כאן לכולם להימנע מקניה של מכשירים סלולריים, לפחות בחודש הקרוב.

 

מתחילת החודש הרבה אנשים שהזמינו מכשירים סלולריים קיבלו מכתב זימון למכס לצורך הצהרת טובין, כנראה שיש עוד פעם מבצע במכס ועוצרים הרבה חבילות "חשודות" לצרוך בדיקות קפדניות אז תזהרו!

פורסם

אוף.

הזמנתי מכשיר סלולרי לשם. עם סוללה כמובן. הוא לא נותן לי לשלוח את זה ב-Airmail Priority או Economy בכלל :(

אין ברירה אלא לשלוח ב-DHL או EMS?

פורסם

אלי55 - בטח במכס עפים על עצמם ופתחו שולחן במוזס\אגאדיר בשביל לחגוג :p

 

נמסיס - אם ההזמנה עדיין לא יצאה,צור קשר עם המוכר\חנות ותתעקש על משלוח אווירי רגיל,ואם אין בנמצא,חפש מקום אחר (אם אתה יכול כמובן,אלא אם כן מדובר על מכשיר מיוחד כלשהו..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

זה לא קשור למוכר. החבילה כבר במחסן של Shipito. צריך לשנע את זה משם לארץ. בגלל שיש בו סוללה, זה לא יכול לצאת בדואר אוויר רגיל.

פורסם
אוף.

הזמנתי מכשיר סלולרי לשם. עם סוללה כמובן. הוא לא נותן לי לשלוח את זה ב-Airmail Priority או Economy בכלל :(

אין ברירה אלא לשלוח ב-DHL או EMS?

 

שלח עם : USPS First Class International Parcel

ואם אתה רוצה גם ביטוח אז : USPS Priority Mail

בשני המקרים מדובר בדואר רשום רגיל.

פורסם
אלי55 - בטח במכס עפים על עצמם ופתחו שולחן במוזס\אגאדיר בשביל לחגוג :p

כמובן הם צריכים לצ'פר את היס"מ אחרי מבצע הבילוש המדהים הזה...

פורסם
שלח עם : USPS First Class International Parcel

ואם אתה רוצה גם ביטוח אז : USPS Priority Mail

בשני המקרים מדובר בדואר רשום רגיל.

 

רק שהביטוח הוא לערך המוצהר של החבילה (שכנראה יהיה שבריר מהמחיר האמיתי). ולפי דעתי "USPS priority" זה מגיע לארץ בתור EMS.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
רק שהביטוח הוא לערך המוצהר של החבילה (שכנראה יהיה שבריר מהמחיר האמיתי). ולפי דעתי "USPS priority" זה מגיע לארץ בתור EMS.

לא ! אולי אקספרס זה EMS, עכשיו קבלתי חבילה שנשלחה עם

USPS Priority Mail דואר רשום רגיל אפילו לא טרחתי לבטח.

פורסם

אהלן חברים

הזמנתי חבילה שעל פי אתר הדואר יצאה מארהב ב17.1.

שלחתי אותו במשלוח הכי זול של מכשיר כולל סוללה שעלה 50 דולר (USPS כמדומני ) והחבילה עוד לא הגיעה .מה לעשות ?

פורסם
אהלן חברים

הזמנתי חבילה שעל פי אתר הדואר יצאה מארהב ב17.1.

שלחתי אותו במשלוח הכי זול של מכשיר כולל סוללה שעלה 50 דולר (USPS כמדומני ) והחבילה עוד לא הגיעה .מה לעשות ?

סיכוי מאוד גבוה שהחבילה שלך מעוכבת במכס, בתחילת חודש ינואר היה מבצע במכס נגד הברחת מכשירי סלולר, אנשי המכס עיכבו מאות חבילות חשודות וזימנו אנשים ישירות למכס לצורך הצהרת טובין. תתקשר למס' 171 ותשאל בנוגע לחבילה, במידה והזמנת דרך משלוח FIRST CLASS או PRIORITY אז לפעמים החבילה בכלל לא נסרקת כשהיא מגיעה לארץ ואז הסיכוי לאתר את המיקום של החבילה כמעט אפסי.


×
×
  • תוכן חדש...