Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתרון לקנייה ומשלוח מארה"ב - Shipito


elibaba
שימו לב! השרשור הזה בן 1952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חוויה משונה עם SHIPITO.

 

מוצר נקנה בארה"ב לכתובת ה SHIPITO בושש להגיע. פניתי למוכר, ביקשתי מספר מעקב, וקיבלתי. על פי מספר המעקב, החבילה נמסרה לשיפיטו לפני יותר משבועיים. פניתי לשירות לקוחות והם ביקשו ממני למלא טופס CLAIM. עברו מספר ימים ועדיין ה CLAIM פתוח ללא עדכון. נראה שאיבדו את החבילה שלי. נראה איך יסגר...

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

תלונה מול שיפיטו ו-USPS:

בעת בחירת אופן המשלוח, הסקאלה נעה בין:

airmail ב-37$ ללא ביטוח ומעקב

USPS ב-72$ כולל שניהם.

UPS/FEDEX סביב 100$ כולל שניהם.

 

בחרתי ב-USPS כי החבילה יקרה יחסית וחשובה לי.

במייל האישור שמגיע אחרי ההזמנה, פתאום מצויין ש-"- if the package was sent by USPS please allow more time as USPS

tracking is slower to update and not as reliable as express carriers."

ובאמת בפועל, עדכון שירות המעקב שלהם איטי ברמה של שבוע-שבוע וחצי ואין לנו בעצם מושג איפה החבילה.

קיבלתי אותה ב-23.11 (שזה איחור של שבועיים מהזמן הנקוב של 6-10 ימים, אבל לכו תדעו איפה זה נתקע...) ובאתר שלהם הסטטוס היום הוא "הגיעה לישראל".

זה והשילוב עם הדואר שלנו - זיווג משמיים.

התלונה לשיפיטו היא למה רק אחרי ההזמנה מצויין שמדובר בשירות עם ליקויים?

ו-USPS עם שירות מהמאה הלפני שעברה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

AIRMAIL ECONOMY לארץ זה 99% מהזמן USPS.

 

סביר להניח שהבעייה בדואר ישראל שלנו (והחבילה הגיעה ארצה אחרי ימים בודדים). ההודעה היא סטנדרטית שכן מעקב המשלוחים מתבסס על עדכוני הדואר בארץ היעד ודיווחם ל - USPS. בחברות השילוח, המשלוחים וגם העדכונים מהירים הרבה יותר, והתשלום בהתאם. אני מנחש שלא נדרשת לשלם מכס/מסים ואם היית בוחר ב FEDEX/UPS היית נדרש לשלם מסים וגם עמלות שקר כלשהן.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר לפני מס׳ חודשים כתבתי שהם התדרדרו.

 

בנתיים חבילה קטנה (ביגוד) הגיע ליושופס ביום שישי וביום ראשון לפנות בוקר (סה״כ יומיים במחסן) נשלחה לארץ, כאשר אחרי שישה ימי עסקים היא צריכה להיות אצלי.

אומנם השירות והמשלוח המהיר עלו לי 20$ אבל אני מעדיף את התשלום של אקסטרא 5$ כדי לקבל את המשלוח תוך שבוע ולא חודש+.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
AIRMAIL ECONOMY לארץ זה 99% מהזמן USPS.

 

זה מעצבן. אז על מספר מעקב וכמה ימים פחות גבו כ-35 דולר?...

סביר להניח שהבעייה בדואר ישראל שלנו (והחבילה הגיעה ארצה אחרי ימים בודדים). ההודעה היא סטנדרטית שכן מעקב המשלוחים מתבסס על עדכוני הדואר בארץ היעד ודיווחם ל - USPS. בחברות השילוח, המשלוחים וגם העדכונים מהירים הרבה יותר, והתשלום בהתאם. אני מנחש שלא נדרשת לשלם מכס/מסים ואם היית בוחר ב FEDEX/UPS היית נדרש לשלם מסים וגם עמלות שקר כלשהן.

 

העדכונים המאוחרים היו גם בין ארה"ב לארץ, עצר גם בטורקיה, הזמנים פשוט לא הגיוניים.

אבל אני מסכים איתך שהתחנה האחרונה כנראה היתה הגורם המעכב הגדול יותר.

לא שילמתי מכס כי הערך היה פחות מ-75$, אבל ויתרתי בשמחה על מלכודות פדקס למינהן,

גם כי תוספת של כ-30 דולר למשלוח היקר ממילא היה כבר מוציא את העוקץ מהעסקה הזו.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
חוויה משונה עם SHIPITO.

 

מוצר נקנה בארה"ב לכתובת ה SHIPITO בושש להגיע. פניתי למוכר, ביקשתי מספר מעקב, וקיבלתי. על פי מספר המעקב, החבילה נמסרה לשיפיטו לפני יותר משבועיים. פניתי לשירות לקוחות והם ביקשו ממני למלא טופס CLAIM. עברו מספר ימים ועדיין ה CLAIM פתוח ללא עדכון. נראה שאיבדו את החבילה שלי. נראה איך יסגר...

 

הקייס היה פתוח זמן רב ללא עדכון.

לפני שבוע וחצי פניתי שוב, וקיבלתי תשובה שהחבילה נמצאה ובקרוב תגיע לחשבוני. ושוב נאלמו. אתמול שלחתי פנייה נוספת, והיום ענו לי שוב שהחבילה נמצאה, והיום סופסוף היא בתיבה שלי בשיפיטו. כמעט חודשיים אחרי שהגיעה לשיפיטו.

 

אז נכון שהם בסוף תיקנו את הטעות, אבל לפחות ברמת התקשורת, הם מקבלים ציון בינוני ביותר. עדיין בממוצע של הרבה חבילות, השירות שלהם מצויין (וזו החריגה הכי גרועה מהממוצע) ואשאר לקוח שלהם.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

מקפיץ את השרשור.

כעת שיחררתי חבילה וראיתי כי נוסף ספק חדש של שירותי שילוח לארץ, בשם RRD (כנראה RR דונלי). המחיר נמוך במספר סנטים מהאפשרות הזולה ביותר (איירמייל אקונומי) בעוד המשלוח ניתן למעקב ואמור להגיע מהר משמעותית. מישהו ניסה את הספק הזה ויודע לספר כיצד מתבצעת המסירה בארץ בפועל, בדגש על עמלות EMS למינהן?

 

תודה!

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...