Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
USPS ECONOMY

 

מוזר, אני במחשבון שלהם ואני לא רואה אופציה כזו

הזנתי מידות קטנות 10x10x20 משקל חצי קילו

האופציות שאני רואה שהם לא דרך חברת עמילות הם:

[h=3]Airmail Economy

USPS Priority Mail

USPS First Class International Parcel[/h]

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מצטער על ההקפצה,

נרשמתי לשירות ושילמתי 5$ עלות הרשמה, האם 5$ הללו ירדו לי כאשר אשלם על המשלוח של המוצר לארץ?

מדובר במוצר קטן, לפי המחשבון עלות המשלוח לארץ תהיה 5$, האם ישנו תשלום מעבר לתשלום המצויין במחשבון שלהם?

תודה

עריכה אחרונה על ידי Anadrol
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

היי, התייעצות קטנה ברשותכם.

 

אני מעוניין להזמין בגדי ספורט מחו״ל (לצורך העניין, בריטניה) דרך אתר קניות אינטרנטי.

האתר מספק שירות משלוח דרך חברת DHL Express. עלות המשלוח הינה 39.99 דולר,

דהיינו 152 ש״ח. בעבר כבר רכשתי מהאתר הזה עם משלוח של DHL, סכום הקנייה הייתה

כ-235 דולר (908 ש״ח), עלות שחרור החבילה + מיסים = 260 ש״ח. יצא מצב שהשילוח

עם DHL יצא מאוד לא משתלם, והייתי מעדיף להמנע מכל המרשרשים שאני מעביר להם על

דמי שחרור מונפצים.

 

אני מעוניין לעשות עוד סבב רכישה מאותו אתר, ורציתי לדעת האם שירות כמו Shipito יוכל

להכנס לתמונה ולעזור לי. הפעם עלות המוצר גם תהיה כ-200 דולר, אני יכול לשלוח לארה״ב

את המוצר בחינם, אבל מה אז? מהי הדרך המומלצת ביותר לשלוח מוצר בסכום קנייה כזה?

 

תודה לעוזרים! (אפשר גם בה״פ כדי לדבר על דברים שאסור פה :wink:).

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

אתה יכול לפצל את הקנייה ל-3?

3 חבילות של כ-$70 לארה"ב בשילוח חינם. משם משלוח בדואר רגיל לישראל (עלות לפי המשקל והגודל) + הצהרת מכס אמיתית ומדוייקת. אפס מיסים, ואפס דמי שחרור.

 

השאלה העיקרית היא מה תהייה עלות המשלוח ארצה. אם תדע גודל ומשקל תוכל לבדוק במחשבון באתר.

:turn-l:
פורסם

סתם שאלה, חישוב המכס מחושב לפי ערך החבילה הכולל או על פי ערך של כול פריט בנפרד?

 

להמחשה, קניתי פלאפון ב70 דולר, לכאורה פטור ממכס, אבל אם אני אקנה 2 מכשירים ביחד(140 דולר) יחשבו לי מכס על פי 140 דולר?

פורסם (נערך)
אתה יכול לפצל את הקנייה ל-3?

3 חבילות של כ-$70 לארה"ב בשילוח חינם. משם משלוח בדואר רגיל לישראל (עלות לפי המשקל והגודל) + הצהרת מכס אמיתית ומדוייקת. אפס מיסים, ואפס דמי שחרור.

 

השאלה העיקרית היא מה תהייה עלות המשלוח ארצה. אם תדע גודל ומשקל תוכל לבדוק במחשבון באתר.

החברה הזאת שולחת תמיד בשקית זהה את המשלוחים שלה, לפי מה שאני זוכר הנתונים הם בערך כאלה:

אורך - 40 ס״מ, רוחב - 20 ס״מ, גובה 7 ס״מ, משקל (במידה ואני אכן מחלק את הרכישה ל-3) - 0.5 קילו.

 

לפי Shipito יצא 10 דולר למשלוח בודד, כלומר 30 דולר בסה״כ. זה נשמע טוב, אפילו טוב מאוד.

השאלה, כמה אצטרך לשלם ל-Shiptio על כל הווג׳ערס הזה?

 

אני רק צריך לברר עם החברה את הנתונים המדוייקים של החבילה, כדי שלא יהיו בעיות.

עריכה אחרונה על ידי Style

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

השאלה, כמה אצטרך לשלם ל-Shiptio על כל הווג׳ערס הזה?

דולר אחד עמלה.

 

 

כשאתה אומר כולל, אתה מתכוון לערך החבילה עצמה + עלות המשלוח?

אאל"ט: סף המכס נקבע לפי ערך המוצר. ורק אם חייב במס, עלות המשלוח נכנסת לחישוב המס.

:turn-l:
פורסם

היה דיון דומה על כל הסיפור של עלות מוצר ועלות השילוח ,

המס מחושב אך ורק לפי מחיר המוצר ללא תוספת של עלות המשלוח.

דומה מוצר עולה 65$ משלוחה עוד 20$ לא תחויב מס של 85$ אלא רק מס על עלות המוצר קרי 65$.

פורסם (נערך)

על מוצר בשווי $65 לא תשלם מכס גם אם המשלוח עלה $20.

 

קרא את זה:

 

אופן חישוב המס

  • הבדיקה האם יחול מס נעשית על פי ערך הטובין בלבד. עם זאת, היה ונקבע כי חל מס, הוא יחושב לפי ערך הטובין בתוספת דמי המשלוח והביטוח.

 

 

 

יבוא משלוח שערך הטובין הכלולים בו הינו עד 75$

​משלוח המכיל טובין שערכם הכולל עד 75$ - פטור לחלוטין ממסי יבוא.

הפטור אינו חל על מוצרי טבק, כוהל ומשקאות משכרים.

ערך כולל של עד 75$ - לא כולל הובלה וביטוח אם הם מחושבים בנפרד מערך הטובין.

 

לדוגמא:

משלוח בגדים שערכם הכולל 65 דולר ודמי המשלוח החלים הם בסך 20 דולר (סך כולל של 85 דולר) – עדיין יהיה פטור מתשלום מסים על הטובין.

 

 

 

 

https://taxes.gov.il/customs/PersonalImport/Pages/yebueshe_guide.aspx#GovXParagraphTitle3

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
  • 3 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...