Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוי, נראה לי שעשיתי טעות קריטית. הזמנתי מוצרי דיטיילינג לרכב מארה"ב בעלות של 65$ ובמשקל של 2.7 ק"ג. לפי המחשבון בשיפיטו, מחיר משלוח לארץ יעלה כ 60$. לפי מחשבון buy2usa משלוח בדואר ימי יעלה כ 25$.

דביל, הייתי צריך לבדוק לפני. טוב נו, ככה לומדים :)

 

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוי, נראה לי שעשיתי טעות קריטית. הזמנתי מוצרי דיטיילינג לרכב מארה"ב בעלות של 65$ ובמשקל של 2.7 ק"ג. לפי המחשבון בשיפיטו, מחיר משלוח לארץ יעלה כ 60$. לפי מחשבון buy2usa משלוח בדואר ימי יעלה כ 25$.

דביל, הייתי צריך לבדוק לפני. טוב נו, ככה לומדים :)

 

אם ההזמנה עוד לא נשלחה אתה יכול לשנות את כתובת המשלוח וגם בחלק מחברות השילוח ניתן לשנות את כתבות המלשוח לאחר שחבילה כבר נשלחה (הכוונה למשלוח בתוך ארה"ב).

פורסם
אם ההזמנה עוד לא נשלחה אתה יכול לשנות את כתובת המשלוח וגם בחלק מחברות השילוח ניתן לשנות את כתבות המלשוח לאחר שחבילה כבר נשלחה (הכוונה למשלוח בתוך ארה"ב).

 

איך לא חשבתי על זה בעצמי. שינוי לכתובת אחרת עולה 10$, ביקשתי מהשולח שיצור קשר עם פדקס.

תודה רבה.

 

פורסם

אהה את זה לא ידעתי.

אתה בטוח ששינוי כתבות תמורת 10$ יוצא לך משתלם? כי אם כבר שילמת 8.5$ לשיפיטו+10$ על שינוי יוצא שאתה תחסוך רק 17$ בשינוי כתובת לBUY2USA.

פורסם

לשיפיטו עדיין לא שילמתי, משלמים את העמלה כשבוחרים שיטת משלוח לארץ. דרך שיפיטו היה יוצא לי משלוחה באזור ה 65$, דרך buy2usa כולל ה 10$ נוספים לפדקס יצא לי 35$.

 

פורסם

אזהרה ! מקרה מהיום.

הזמנתי נקסוס 5 לחבר דרך החשבון שלי והצהרתי עוד לפני שהחבילה הגיעה למחסנים

וכפי שהומלץ פה שאין סוללות ליתיום, וכמובן לא בקשתי שיפתחו את החבילה ויצלמו .

בכל זאת כשהחבילה הגיעה נשלח לי מייל משיפיטו שיש סוללת ליתיום ועלי לבחור שילוח במחיר שלפחות כפול מהרגיל.

ציתות מהמייל שנשלח לי :

Hello, your package contains lithium ion battery's please change your

shipping method to USPS or FEDEX thank you.

פורסם
אזהרה ! מקרה מהיום.

הזמנתי נקסוס 5 לחבר דרך החשבון שלי והצהרתי עוד לפני שהחבילה הגיעה למחסנים

וכפי שהומלץ פה שאין סוללות ליתיום, וכמובן לא בקשתי שיפתחו את החבילה ויצלמו .

בכל זאת כשהחבילה הגיעה נשלח לי מייל משיפיטו שיש סוללת ליתיום ועלי לבחור שילוח במחיר שלפחות כפול מהרגיל.

ציתות מהמייל שנשלח לי :

 

הבעיה במשלוח כזה במידה שיש לך טלפון סלולרי, היא שדרך FEDEX יעבור בטוח במכס, ואז תשלם מע"מ.

יש סיכוי שUSPS first class לא יעבור במכס, כי זה משלוח רגיל של הדואר האמריקאי.

 

לאחר שהייתה לי את הבעיה עם הסוללה(אצלי הסחורה בחבילה עלתה רק 29$), בדקתי ויש ספקים בארה"ב שכותבים על החבילה עצמה שיש בטריות בפנים ואז אי אפשר להתחמק, ואפילו בדקתי חבילה אחרת שקיבלתי מאמזון דרך BUY2USA ושם היה מצויין במפורש על החבילה שהיא מכילה סוללות.

 

batt.jpg

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

מחפש כיסא מנהלים הביתה, לפני שנתיים קניתי בחולון ב-300 ש"ח ,המחיר עכשיו קפץ פי 2 .

כיסא המנהלים הוא חבילה לא קלה וקרוב לוודאי אצטרך לשלם מס על משקל עודף. אשמח להמלצה אם מישהו התנסה בהזמנה דומה .

היכן מומלץ להזמין ומהו סדר גודל העלות הסופית ? אם העלות בסביבות 600 ש"ח, אקנה בארץ כדי לא להסתכן .

 

תודה

פורסם

מאוד פשוט לחשב את זה

 

ניקח כסא, נגיד את זה:

http://www.amazon.com/Boss-Black-LeatherPlus-Executive-Chair/dp/B00166DR9S/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1390938838&sr=8-2&keywords=chair

 

ניקח מBUY2USA את המידות שלו (תגלול למטה למחשבון אמזון):

http://usa.buy2.co.il/buy2usa/HowMuch?amazon=1#amazonCalc

 

נזין את המידות שקיבלנו במחשבון משלוחים של שיפיטו:

http://calculator.shipito.com/en/#/

 

תוסיף עוד 8.50$ עמלת שיפיטו ותראה אם משתלם לך להזמין מחו"ל.

פורסם

אז זהו שגם אני הזמנתי MOTO G ועל הקופסה שלו כתוב בפירוש שהחבילה מכילה סוללת ליתיום יון, כל ה"ז", נאלצתי לבחור במשלוח USPS First class, אני די רגוע דווקא מבחינת מכס, רק שהמשלוח יחסית יקר (משהו כמו 26 דולר)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אם אני קונה באמזון שני מוצרים ברכישה אחת (נרתיקים לסמסונג S4), משלם עליהם יחד ושולח לשיפיטו כחבילה אחת.

בשיפיטו אני אצטרך לשלם עמלה על שני מוצרים או עמלה על חבילה בודדת?

פורסם (נערך)
מאוד פשוט לחשב את זה

 

ניקח כסא, נגיד את זה:

http://www.amazon.com/Boss-Black-LeatherPlus-Executive-Chair/dp/B00166DR9S/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1390938838&sr=8-2&keywords=chair

 

ניקח מBUY2USA את המידות שלו (תגלול למטה למחשבון אמזון):

http://usa.buy2.co.il/buy2usa/HowMuch?amazon=1#amazonCalc

 

נזין את המידות שקיבלנו במחשבון משלוחים של שיפיטו:

http://calculator.shipito.com/en/#/

 

תוסיף עוד 8.50$ עמלת שיפיטו ותראה אם משתלם לך להזמין מחו"ל.

 

תודה רבה ,ברשותך ,עוד מספר שאלות לגבי הפרטים שיש להכניס למחשבון שיפיטו

 

1.ניתן לבחור בין מספר מחסנים של שיפיטו, האם יש לכך השפעה על המחיר הסופי ?

2.הכתובת למשלוח היא הכתובת בישראל ? (יש לי כתובת דמה בארה"ב אותה קבלתי כאשר הזמנתי דרך BUY2USA)

3.הערך (VALUE) הוא עלות המוצר ההתחלתית (לצורך העניין בעלות באמזון) או העלות בהתחשב במס על ייבוא ריהוט מחו"ל אך ללא דמי משלוח (שחושבה במחשבון אמזון ) ?

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11

×
×
  • תוכן חדש...