Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה חבר, עזרת לי, אעשה רכישה עם שיפיטו ואעדכן, ד"א האם יש תשלום ראשוני ללא שליחה של חבילה כלל אלא רק על מנת להרשם?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שים לב שההגבלה של ה300 דולר היא הגבלה עבור מחיר המשלוח בלבד.

כלומר אתה יכול להזמין מוצר שעולה נניח 500 דולר, והמשלוח שלו עולה 50 דולר, ואז בהגבלה תראה שנותרו לך עוד 250 דולר.

 

בקיצור אתה יכול להזמין בלי שום וריפיקציה, ככה אני הזמנתי דרכם עד כה והזמנתי מוצרים שהצהרתי עליהם שווי גבוה יותר מ300 דולר.

 

האם זה ודאי?

פורסם

אליבאבא האם יש הגדרה מדוייקת לחבילות קטנות, בינוניות, גדולות לפי גודל? אם לא אז מה בערך הגודל של כל אחת? תודה.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

עד 4 פאונד משקל זה מתקבל באקונומי שיפינג ואז אין בעיות EMS, מעל זה זה כבר בינוני, גדולות ממש לא ניסיתי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש אפשרות לאחד משלוחים?

כלומר להזמין כמה דברים קטנים מכמה חנויות, לאחד למשלוח אחד אצלם במחסנים ולשלוח כחבילה אחת לארץ?

פורסם

כן קראתי, תודה.

 

רציתי לקנות כמה בשמים ולשלוח אותם בחבילות נפרדות לארץ. הבעיה שהמשלוח הזול ביותר הוא של EMS עומד על 8$ ולאחריו USPS שעומד על 70$.

 

במקרה כזה לוותר או לשלוח עם EMS?

פורסם

USPS 70$ ?

 

בטוח שלא התכוונת אולי ל UPS?

 

חשבתי שUSPS זה הדואר "הרגיל" של ארה"ב ואמור להיות הכי זול..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

רשמים לאחר קנייה בארה"ב ושילוח לארץ דרך שיפיטו.

 

ניצלתי את הBF לרכוש נעליים במבצע באמזון.

החלטתי לשלוח עם שיפיטו כי הם היו זולים ב50 ש"ח מכל חברת שילוח אחרת וגם בגלל שהנעליים עלו באזור ה100$.

הנעליים נשלחו למחסני שיפיטו ב29.11 , הגיעו לשיפוטו אורגון ב6.12.12, הגיעו למסחני קליפרניה ב11.12.123 והגיעו לארץ ב30.12.

 

הטעויות שעשיתי:

1. המחסן היחיד ששולח לחו"ל ממוקם בקליפורניה, שלחתי את הנעליים למחסנים המרוחקים באורגון כדי לא לשלם מס קנייה בארה"ב. מסתבר שאם גם הייתי שולח לקליפורניה לא הייתי משלם מיסים, פשוט הייתי צריך לבדוק זאת בעת הרכישה באמזון.

 

2. את ה8.5$ לטיפול בחבילה שילמתי באשראי ואת המשלוח לארץ כולל הביטוח 37$ בפיי פל. מסתבר ששני אופני תשלום שונים הדליקו אצלם נורה אדומה והחשבון שלי הפך להיות חשוד. בשביל לבטל את החשד התבקשתי לשלוח תצלום רשיון נהיגה, דרכון, טופס שמצהיר שאני זה אני ואיזשהו חשבון (מים, חשמל ארנונה) שבו מצוינת כתובת משלוח.

הבעיה הגדולה שנתקלתי בה היא שאני שולח את כל מה שאני מזמין מחו"ל להורים והחשבנות בכלל מגיעים על כתובת מגורים אחרת בעיר אחרת שאני מתגורר. נוצר מצב שאין לי שום חשבון על שמי ועל כתובת של ההורים. אחרי חפירה ארוכה מצאתי חשבון הזוי על שמי ועל כתובת בית הוריי שאיכשהו התקבל אצלם.

כל העיקוב של האישורים שבאמצע היה גם סופ"ש לקחו לי שלושה ימים (באסה).

אם הייתי יודע מראש על סעיף 2 ושאני אצטרך למסור כולכך הרבה פרטים אישיים גם חסכון של 100 ש"ח לא היה גורם לי להזמין דרכם.

 

היתרונות בשיפיטו:

1. ברגע שהחבילה מגיע למחסנים שלהם, ההעברה הלאה ההליך מאוד פשוט וכולל כמה שלבים פשוטים ביותר. מה שעוד יותר מגניב שכל חבילה מצולמת ועולה לחשבון באתר שלהם.

1. שירות לקוחות במייל וצ'אט מצויינים!

2. שלחתי לארץ עם Airmail Priority בגלל שהקופסא של הנעליים הייתה גדולה.

לא שילמתי שקל נוסף מעבר למצויין הנ"ל.

4. לאחר כל ההליך שעברתי איתם ואחרי שהבנתי מי נגד מי, אין ספק שאני אשלח דרכם שוב.

 

דבר אחרון והכי חשוב, ברצוני להדות לelibaba שעזר לי הרבה והכווין בבעיות ובשאלות שנתקלתי בהן במהלך ההזמנה 8).

פורסם

בשמחה, מילת אזהרה אחת - ידידה הזמינה לפטופ דרך שיפיטו ופעם ראשונה ב 80 חבילות שזה נעצר במכס.

היא נדרשה לשלם 600 ש"ח מכס או כופר או השד יודע מה, עדיין יצא לה משתלם.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני הזמנתי לפני כחודש נקסוס 5 דרך שיפיטו שהגיע ללא מכס אלי. הזמנתי לפני כשבוע נקסוס נוסף לחבר, נראה אם גם הוא יעבור במכס.

 

פורסם

שאלה, אני כרגע רק רוצה לפתוח חשבון, למה זה מחייב אותי בתשלום של 8.5$ בהרשמה?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
שאלה, אני כרגע רק רוצה לפתוח חשבון, למה זה מחייב אותי בתשלום של 8.5$ בהרשמה?

 

במידה ותפתח, ממליץ לבצע ישר את הורפיקציה של החשבון.

פורסם

rnb למה?

 

עוד שאלה, יש לי מוצר שאני רוצה להזמין אשר לא חוקי בחלק מארה"ב, הנה הרשימה איפה הוא לא חוקי:

 

The following states consider **** illegal: Hawaii, Illinois, Massachusetts, Michigan, New Jersey, New York, Rhode Island, Wisconsin

 

The following cities/counties consider **** illegal: Annapolis, MD; Baltimore, MD; Crawford County, IA; District Of Columbia; Philadelphia, PA

 

האם תהיה לי איזה שהיא בעיה מבחינת שילוח בתוך ארה"ב עד המרכז שילוח הבינ"ל?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.


×
×
  • תוכן חדש...