Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא אמרתי שזה מסובך, פשוט כל הסיפור עם התעודות מרתיע אותי.

אוסיף גם שהמתעמקים יוכלו לראות שאי אפשר להזמין מה שרוצים, כמה שרוצים, אלא יש הגבלות על החשבונות, לפי הסטטוס שלהם (כסף, זהב וכד').

 

כך או כך, השירות קורץ מאוד, במיוחד כאשר מוצעת כתובת באורגון, אבל עדיין, הדרישה למסמכים הנ"ל מוזרה. תחשוב שיש להם כתובת + מס' זהות + חשבון בנק + תמונה + מה שאפשר לדלות מדרכון + רשיון נהיגה וטופס רשמי כלשהו. ה-identity theft ממש רשומה פה על הקיר. עם כל הפרטים הללו, אין שום דבר שימנע מהם לעשות לך "שישו ושימחו" בחשבון אשראי. הם אפילו יוכלו להזדהות בשמך, להוציא קודים, ומשם אתה כבר יכול להמשיך את הסיפור לבד.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אז תמשיך להעשיר את מכס ישראל בעמלת מחשב, עמלת רשומון, שחרור מקובץ וכיווץ משוחרר ולהתפלל שכל חבילה תעבור, או שלא, או שישלחו אותך להביא את האישור של סבתא של ירזמיאל הנביא שההגה לאלפא בת 30 שנה הוא עם כרית אוויר לפי התקן :oops:

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

גם כשאתה מציג את זה ככה, נשמע לי עדיף לשלם למכס, מאשר שמישהו ישלוף את הפרטים שלך, יקנה את "כל האינטרנט" ויעלם.

אגב, הדרישה לתשלום מכס היא לא אוטומטית. בררתי עבור מוצר מסויים - אצל חברה אחרת - והם נתנו טווח מחירים שעלולים להיגבות ע"י המכס, ככה שלא הייתי מניח מראש שתשלם כ"כ הרבה.

 

אני מציע לך לפנות לחברת אשראי ולבנק שלך - מתוך סקרנות - ולראות אילו פרטים צריך כדי לשחזר, נאמר, קוד ששכחת (זורק כדוגמא). הנאה מובטחת

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

צריך לוודא איתם את החשבון רק אם אתם שולחים במעל 200 דולר של שירותי שילוח בחודש (לפחות ככה זה היה אצלי). שלחתי חבילה עם משלוח בשווי 100 דולר בלי שום בעיה ובלי שום פרט מזהה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עובד, ועוד איך עובד. שלחתי חבילה באורך בגודל 150x40x30 ס"מ ומשקל חמישה ק"ג. עלה לי המשלוח $100, נשלח באמצעות שירות הAirmail שלהם. מסתבר שזה מגיע לבלגיה ומשם מגיע לארץ עם EMS. לקח לזה בערך 40 יום להגיע, אבל אין דרך יותר זולה לשלוח דברים כאלו. מרוצה עד הגג, בסך הכל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מזל טוב, שמח שעזר לך!

באמת המשלוח הזה דרך בלגיה היה גם באיזו חבילה אצלי, מישהו הסביר לי שבליאז' (אם אני זוכר נכון) יש מרכז לוגיסטי גדול ויש משם הרבה טיסות מטען אז זה HUB נוח.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני מקפיץ כדי לעדכן שחבילות שעשיתי להן קונסולידציה היו גדולות מדי ונשלחו ב airmail priority.

 

לא מומלץ! זה מגיע ב ems דרך בלגיה ומחויב במינימום של כ 90 שח נוספים לחבילה עבור העמילות והשחרור ממכס ע״י געש, למרות שהחבילות בשווי נמוך מ 40$.

 

הקיצר הימנעו מ airmail priority. לפחות לגבי חבילות גדולות יחסית.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אז מענין למה אותי נקנקו עם 90 לחבילה?

מצד שני המון חבילות קטנות מגיעות כרגיל בלי בעיה ועיכובים ובלי עמלות משונות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

האם יש חברה מומלצת ששולחת לארץ בדואר רגיל? מעוניין במוצרים שאינם חייבים במכס - אבל המוכרים מוכנים לשלוח רק בתוך ארה"ב או גובים דמי משלוח מטורפים למשלוח לארץ.

:turn-l:
פורסם

http://zayedet.com/2013/07/05/online_shopping/

 

המאמר כולו מאוד אינפורמטיבי ובנוסף יש חלק שלם שמוקדש לשיפיטו ולסוגיית ה-EMS החדשה שלהם.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

קנוורט׳, תודה, אכן מאמר ממצה מאוד. חבל ששיפיטו שינו את המדיניות שלהם ורוב החבילות נשלחות ems,

מה שמחייב אותנו ללכת למכס לשחרר לבד, או לשלם לדואר עמלות מופרכות. נראה לי שלעת עתה שיפיטו

יורדת מרשימת האפשרויות שלי. אליבבא, בדקתי בדיוק עכשיו, והחבילה האחרונה שלי נשלחה באיירמייל אקונומי,

ולמרות הכל היא הגיעה ב ems, מה שחייב אותי לשלם להם 35 שקלים.

פורסם

בחודש שעבר הזמנתי שלוש חבילות שונות דרך shipito, כולן הגיעו בדואר רגיל ללא מספר מעקב תוך שבוע וחצי.

לא שלמתי שקל למכס.


×
×
  • תוכן חדש...