Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל עוד הוא לא מעל 4 פאונד (כ 2 ק"ג) או חריג במימדיו אני חושב שהתשובה חיובית בסיכוי גבוה מאד.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

תצטרכו לאמת את הזהות שלכם באמצעות העלאת צילום (אפשר בטלפון) של 2 תעודות שונות עם תמונה. אני העלתי דרכון ורשיון נהיגה. בנוסף כדאי לצרף חשבון כלשהו כמו חשמל ולהקיף בעיגול את השם והכתובת, ויש גם איזה טופס 1583 שאפשר לחתום עליו ולהעלות את צילומו. חשוב שהזהות תהיה אחידה בכל התעודות והחשבונות (לא ארנונה על שם הסבתא למשל).

 

סופסוף פתחתי חשבון. אם אני מבין נכון, בלי להעלות מסמכים החשבון פעיל אבל מוגבל ל- $300 בחודש. פספסתי משהו?

Your account has spending monthly limit $300.

Used this month: $0, Remaining: $300

You can increase your monthly spending limit by completely verifying your account.

:turn-l:
פורסם

אין צורך להעלות שום מסמך. במיוחד לא כשמדובר בפרטים אישיים.

 

תזמין ותהנה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

עוד שאלה: איך מסתדרים באיביי? מחזיקים שני חשבונות - אחד עם כתובת ישראלית ואחרת "אמריקאית"? משנים כתובת למשלוח? האם לאיביי אכפת ששני משתמשים שונים (שהם אחד) ישתמשו בפייפאל משותף?

:turn-l:
פורסם

אתה מזין באיביי כמה כתובות ו"משחק" ביניהם לפי מה שאתה רוצה.

אני בברירת המחדל בכתובת האמריקאית של שיפיטו ואם אני רוצה לשלוח לישראל מחליף לכתובת הישראלית.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

רגע לפני פתיחת חשבון במאסטופ/buy2usa החלטתי לעשות ג'סטה למר בבא ולהירשם דרכו לאתר הנ"ל. זו ככה"נ הייתה טעות.

 

אני רשום כתושב נתניה אבל עובד בכפ"ס ורוצה שהמשלוחים יגיעו אליי למשרד. בשביל להזמין את המחשב שאני מעוניין בו ($400) צריך להגיע ל-65% וריפיקציה, כלומר לצלם להם שני מסמכים באנגלית ועוד חשבון חשמל/גז/מים, כי אין למעשה אפשרות אחרת להגיע לאחוז כ"כ גבוה. לא ברור לי מה הם יעשו עם דף חשבון שכתוב כולו בעברית, אבל גם אם יקבלו אותו - הכתובת הרשומה שם היא בנתניה, אז מה הסיכוי שזה יאושר?

 

להוסיף חטא על פשע - את התשלום על החבילה הראשונה ($8.5) גובים מראש ואם ארצה את הכסף בחזרה יש עמלת ביטול של $5. יוצא שגם לבטל הכל לא ממש אפשר, חבל על הכסף.

 

מה יהיה? אף מעשה טוב לא עובר ללא עונש... :evil:

פורסם

יש סיכוי להזמין אייפון 5S במחיר נורמלי ? או שאחרי מיסים זה יצא אותו מחיר ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
רגע לפני פתיחת חשבון במאסטופ/buy2usa החלטתי לעשות ג'סטה למר בבא ולהירשם דרכו לאתר הנ"ל. זו ככה"נ הייתה טעות.

 

אני רשום כתושב נתניה אבל עובד בכפ"ס ורוצה שהמשלוחים יגיעו אליי למשרד. בשביל להזמין את המחשב שאני מעוניין בו ($400) צריך להגיע ל-65% וריפיקציה, כלומר לצלם להם שני מסמכים באנגלית ועוד חשבון חשמל/גז/מים, כי אין למעשה אפשרות אחרת להגיע לאחוז כ"כ גבוה. לא ברור לי מה הם יעשו עם דף חשבון שכתוב כולו בעברית, אבל גם אם יקבלו אותו - הכתובת הרשומה שם היא בנתניה, אז מה הסיכוי שזה יאושר?

 

להוסיף חטא על פשע - את התשלום על החבילה הראשונה ($8.5) גובים מראש ואם ארצה את הכסף בחזרה יש עמלת ביטול של $5. יוצא שגם לבטל הכל לא ממש אפשר, חבל על הכסף.

 

מה יהיה? אף מעשה טוב לא עובר ללא עונש... :evil:

 

הם סה"כ רוצים לוודא שאתה לא אדם פיקטיבי. תעשה וריפיקציה על הכתובת בנתניה (גוגל טרנסלייט מתרגם להם עברית גם בתמונות, תנסה פעם). אחר כך תפנה אליהם ל [email protected] ותבקש לקבל את המשלוחים בכתובת אחרת שלך, אני מניח שלא תהיה בעיה אבל לפעמים יש להם ראש אמריקאי קשה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
יש סיכוי להזמין אייפון 5S במחיר נורמלי ? או שאחרי מיסים זה יצא אותו מחיר ?

 

כל הרעיון פה הוא שזה לא ייצא אותו מחיר, ודי לחכימא ברמיזא.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
הם סה"כ רוצים לוודא שאתה לא אדם פיקטיבי.

 

עזוב, מלכתחילה לא הרגשתי כ"כ נח עם כל הקונספט של לצלם ולשלוח להם, כנראה שזה סימן מלמעלה.

נשאיר אותם בתור plan b לפעם הבאה שאזמין משהו מתחת ל-300 דולר.

 

אתה עדיין בחור נחמד, תהנה מהעמלה. :wink:

פורסם

שים לב שההגבלה של ה300 דולר היא הגבלה עבור מחיר המשלוח בלבד.

כלומר אתה יכול להזמין מוצר שעולה נניח 500 דולר, והמשלוח שלו עולה 50 דולר, ואז בהגבלה תראה שנותרו לך עוד 250 דולר.

 

בקיצור אתה יכול להזמין בלי שום וריפיקציה, ככה אני הזמנתי דרכם עד כה והזמנתי מוצרים שהצהרתי עליהם שווי גבוה יותר מ300 דולר.

ROOONEEYY

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יש עדכונים מאז ההודעה האחרונה? כמה שאלות:

 

1) האם הסתדר הקטע עם EMS ומה לגבי חבילות באקונומי, גם הם מגיעות עם EMS בסוף?

2) האם אפשר לשלם בשיפיטו עם PAYPAL?

3)האם בחברות השילוח האחרות כמו מאסט סטופ וכו' הם בוחרים מה למלא בהצהרת מכס או שהם ממלאים מה שמילא המוכר של החבילה בארה"ב?

4) מה קורה עם הקטע של החבילות הבינוניות?

5) אם אני רוצה שבשום אופן החבילות שלי לא יגיעו דרך EMS אלא רק דרך דואר רגיל לגמרי והכי פשוט, חבילות קטנות, גדלות וענקיות, מה אני צריך לעשות? תודה.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
יש עדכונים מאז ההודעה האחרונה? כמה שאלות:

 

1) האם הסתדר הקטע עם EMS ומה לגבי חבילות באקונומי, גם הם מגיעות עם EMS בסוף?

2) האם אפשר לשלם בשיפיטו עם PAYPAL?

3)האם בחברות השילוח האחרות כמו מאסט סטופ וכו' הם בוחרים מה למלא בהצהרת מכס או שהם ממלאים מה שמילא המוכר של החבילה בארה"ב?

4) מה קורה עם הקטע של החבילות הבינוניות?

5) אם אני רוצה שבשום אופן החבילות שלי לא יגיעו דרך EMS אלא רק דרך דואר רגיל לגמרי והכי פשוט, חבילות קטנות, גדלות וענקיות, מה אני צריך לעשות? תודה.

 

1. בינתיים הכל בסדר, אקונומי לא מגיע EMS

2. כמובן שאפשר

3. האחרים ממלאים מה שמילא מוכר החבילה

4. לא יודע ולא מנסה בינתיים

5. קטנות עד בינוניות - שיפיטו, גדולות - בתיאום עם המוכר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...