Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן כך, לא מצאתי דיל יותר טוב מ BUY2USA לשילוח נעליים. 20$ זה באמת מחיר נמוך,

מה גם שאתה מקבל את החבילה עם שליח עד אליך, וחוסך את התור ה"מהנה" בסניף הדואר.

רק במקרים של נעליים יקרות מאוד, שווה לנסות שילוח אחר, בגלל מיסוי וכד'.

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מנסיון- BUY2USA מציעים את המחיר ההכי משתלם לשילוח נעליים לארץ ובמיוחד בנעליים של פחות מ75$. המחיר אצלם הוא 20$ (מחיר אחיד לשילוח נעליים ממוצעות, ומנסיון גם קופסת נעלי בלנדסטון/ רדבק נכנסות במגבלת המשקל).

סתם מתעניין,

 

מאיפה הזמנת בלנסטון/רדבק?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
מנסיון- BUY2USA מציעים את המחיר ההכי משתלם לשילוח נעליים לארץ ובמיוחד בנעליים של פחות מ75$. המחיר אצלם הוא 20$ (מחיר אחיד לשילוח נעליים ממוצעות, ומנסיון גם קופסת נעלי בלנדסטון/ רדבק נכנסות במגבלת המשקל).

 

מעניין אם ניתן לשאול את המוכר באמזון לגבי משקל, אנסה ונראה מה יהיה

 

אכן כך, לא מצאתי דיל יותר טוב מ BUY2USA לשילוח נעליים. 20$ זה באמת מחיר נמוך,

מה גם שאתה מקבל את החבילה עם שליח עד אליך, וחוסך את התור ה"מהנה" בסניף הדואר.

רק במקרים של נעליים יקרות מאוד, שווה לנסות שילוח אחר, בגלל מיסוי וכד'.

 

אין לי בעיה לגשת לדואר ולהמתין 5 דקות אבל אם יגיע שליח הביתה וזאת ללא תוספת תשלום מיותר (אני גר 10 דקות מהדואר) זה ישפר את חווית הקנייה , רק שלא יבוא אחרי 17 כי מדובר במתנה ואני רוצה להפתיע .

 

איזו שיטת משלוח כוללת שליח עד הבית ?

פורסם

חלקליק, אני לא ליד המחשב, אבדוק כשאחזור.

 

אוקטביה,

תבקש גם מידות הקופסה שכן המחיר מחושב לפי נפח/ משקל, הגבוה מביניהם. אבל לרוב נתונים אלו כן רשומים באמזון, כדי לבדוק זאת אני מציע שתיכנס לאתר buy2usa, יש שם מחשבון אמזון שבו אתה שם קישור למוצר ומקבל עלות משלוח סופית. אפשר גם לבדוק ממוכרים אחרים באם מדובר במוצר בקופסת יצרן.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אני הזמנתי לפני כחודש נקסוס 5 דרך שיפיטו שהגיע ללא מכס אלי. הזמנתי לפני כשבוע נקסוס נוסף לחבר, נראה אם גם הוא יעבור במכס.

 

עדכון. גם המכשיר הזה עבר ללא מכס.

 

פורסם

אוקטביה,

תבקש גם מידות הקופסה שכן המחיר מחושב לפי נפח/ משקל, הגבוה מביניהם. אבל לרוב נתונים אלו כן רשומים באמזון, כדי לבדוק זאת אני מציע שתיכנס לאתר buy2usa, יש שם מחשבון אמזון שבו אתה שם קישור למוצר ומקבל עלות משלוח סופית. אפשר גם לבדוק ממוכרים אחרים באם מדובר במוצר בקופסת יצרן.

 

בדקתי במחשבון ,אין מכס על הנעליים שאני רוצה

 

אזמין את הנעליים ,כשיגיעו אחזור עם פידבק על הרכישה

 

תודה לכולם על הסיוע וההכוונה

פורסם
אכן כך, לא מצאתי דיל יותר טוב מ BUY2USA לשילוח נעליים. 20$ זה באמת מחיר נמוך,

מה גם שאתה מקבל את החבילה עם שליח עד אליך, וחוסך את התור ה"מהנה" בסניף הדואר.

רק במקרים של נעליים יקרות מאוד, שווה לנסות שילוח אחר, בגלל מיסוי וכד'.

 

אחרי בדיקה ארוכה והשוואת מחירים עם חברות שילוח אחרות שעשיתי.

במידה ומזמינים נעליים בעלות עד 75$, BUY2USA יוצאת חברת השילוח הזולה ביותר לישראל.

פורסם

לאחרונה ביצעתי מספר משלוחי מכשירי סלולר ממקומות שונים בארה"ב ל2 כתובות שונות בארה"ב, ולא חושב שהיה שוני בקצב המשלוח ביחס לנורמה שם למרות המזג האוויר הנוכחי שיש שם.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
מישהו חווה איטיות במשלוחים בתוך ארה"ב? יש לי שתי חבילות שעדיין לא יצאו מארה"ב ועברו כבר 6 ימים.

 

בארה"ב בימים אלו יש מזג אוויר קשה. כנראה שזאת הסיבה.


×
×
  • תוכן חדש...