Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אליבאבא תודה נרשמתי דרך הלינק שלך, כעת יש לי כתובת לכל תיבה בכל מדינה שם אבל מה הולך עם המיסים? איפה יש\אין מיסים? יש מינימום שממנו גובים? איך מתבצעת הגביה? תודה.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

המחסן היחיד ששולח לחו"ל ממוקם בקליפורניה, שלחתי את הנעליים למחסנים המרוחקים באורגון כדי לא לשלם מס קנייה בארה"ב. מסתבר שאם גם הייתי שולח לקליפורניה לא הייתי משלם מיסים, פשוט הייתי צריך לבדוק זאת בעת הרכישה באמזון.

 

טעות - גם המחסן מאורגון שולח לישראל ואני משתמש בו כל הזמן.

חיוב בגין מס מתבצע בעת הצ'ק אאוט, ויכול להיות שלא תראה אותו עד שלב האישור הסופי. אני בספק שאמזון לא מחייבים מס במשלוח לקליפורניה.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
טעות - גם המחסן מאורגון שולח לישראל ואני משתמש בו כל הזמן.

חיוב בגין מס מתבצע בעת הצ'ק אאוט, ויכול להיות שלא תראה אותו עד שלב האישור הסופי. אני בספק שאמזון לא מחייבים מס במשלוח לקליפורניה.

 

שי

 

אצלי בפרוש החבילה נשלחה לקליפורניה ומשם לאירופה ורק אח"כ לארץ. אולי השתמשת בסוג אחר של משלוח.

באמזון ניתן להזין כתובת (בארה"ב) ולחשב את מיסי הקנייה. נכון שזה בעת הצ'ק אווט אבל לפני התשלום הסופי.

 

rnb למה?

 

כדי לחסוך את הורפיקציה לפני המשלוח של החבילה לארץ.

פורסם

^

אם הבנתי נכון (ראו מספר הודעות לעיל), הווריפיקציה למעשה נחוצה רק כאשר שולחים משהו שעלותו מעל 300 דולר, כלומר אם אני קונה למשל חוברות קומיקס ב-20 דולר היחידה אז אין שום צורך בווריפיקציה והמשלוחים ימשיכו להגיע.

 

הלא כך?

פורסם

שאלת כבר את השאלה הזאת, ועניתי לך בעבר... :wink:

 

ההגבלה היא רק עבור מחיר המשלוח, לא מחיר המוצר.

 

"ההגבלה של ה300 דולר היא הגבלה עבור מחיר המשלוח בלבד.

כלומר אתה יכול להזמין מוצר שעולה נניח 500 דולר, והמשלוח שלו עולה 50 דולר, ואז בהגבלה תראה שנותרו לך עוד 250 דולר.

 

בקיצור אתה יכול להזמין בלי שום וריפיקציה, ככה אני הזמנתי דרכם עד כה והזמנתי מוצרים שהצהרתי עליהם שווי גבוה יותר מ300 דולר."

ROOONEEYY

פורסם

בואו נעשה סדר

 

1. המעבר באירופה זה למשלוחי EMS בלבד, אין שליטה אם זה יקרה או לא וזה חסר משמעות לרוב. קיבלתי שפע של חבילות בשיטה זו ללא שום חיוב מיסים.

 

2. השאלה האם אורגון/קליפורניה/וכו' היא שאלה פנים אמריקאית האם אתה תחוייב במס קנייה. מעולם לא קרה לי שחויבתי על כך ובכל מקרה האתר (איביי למשל) אמור להציג לך מס לתשלום במידה וחל עליך (למשל אם הכתובת שלך באיביי היא בניו ג'רזי שהיא מדינה שיש בה מס קניה). ייתכן ושיפיטו העבירו חבילה שלך פנימית ממחסן באורגון למחסן בקליפורניה כדי שתעלה על טיסה מאל. איי לאירופה, שוב - זה לא אמור לעניין אותך מה נתיב החבילה בדרך אליך כל עוד היא מגיעה בסוף. אם יש ספק אני תמיד מזמין למחסן באורגון ולאחרונה לנבאדה.

 

3. וריפיקציה נדרתש רק עבור חבילות בערך גבוה, אפשר לשלוח ולקבל חבילות לרוב ללא וריפיקציה כל עוד לא הגעת להגבלה כפי שפליקס כתב.

 

4. אל תשלחו לפטופים.... במדגם של 2 מתוך 2 בחודש האחרון הם נתפסו במכס. במקרה ראשון שהוצהרה הצהרה שקרית היה כופר של 600 ש"ח כפי שכתבתי קודם, ובמקרה שני החבילה נעצרה במחלקת הבטחון של הדואר, התקשרו למזמין החבילה שהתוודה שיש בפנים לפטופ והוא עדיין מחכה שהמכס יגידו לו כמה לשלם.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אליבאבא ומה קורה עם המעבר לEMS, אני מזמין דברים קטנים שממש לא בא לי לשלם עליהם 35 שקל עמלה בכל מקרה.

מה דרכי השילוח העדיפות כדי לא להגיע לEMS?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
שאלת כבר את השאלה הזאת, ועניתי לך בעבר... :wink:

ההגבלה היא רק עבור מחיר המשלוח, לא מחיר המוצר.

3. וריפיקציה נדרשת רק עבור חבילות בערך גבוה, אפשר לשלוח ולקבל חבילות לרוב ללא וריפיקציה כל עוד לא הגעת להגבלה כפי שפליקס כתב.

אז מה, חבילות בערך גבוה או משלוח יקר? אלו בדיוק אותן תשובות שבלבלו אותי בפעם הקודמת... :|

 

אל תשלחו לפטופים.... במדגם של 2 מתוך 2 בחודש האחרון הם נתפסו במכס.

אני מניח שהתכוונת "אל תשלחו לפטופים ותשקרו בנוגע למחיר שלהם". למיטב ידיעתי ונסיוני על מחשב נייד נהוג לשלם מע"מ בלבד, כך שאם הצהרת על ערכו האמיתי אין סיבה שהמכס ידרוש תשלום נוסף.

פורסם
אם יש ספק אני תמיד מזמין למחסן באורגון ולאחרונה לנבאדה.

 

 

אשמח להתעדכן מה היתרון של נבאדה על פני אורגון.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
אז מה, חבילות בערך גבוה או משלוח יקר? אלו בדיוק אותן תשובות שבלבלו אותי בפעם הקודמת... :|

 

 

אני מניח שהתכוונת "אל תשלחו לפטופים ותשקרו בנוגע למחיר שלהם". למיטב ידיעתי ונסיוני על מחשב נייד נהוג לשלם מע"מ בלבד, כך שאם הצהרת על ערכו האמיתי אין סיבה שהמכס ידרוש תשלום נוסף.

 

כמובן, מי שמצהיר הצהרת אמת ישלם מה שצריך, מי שלא - יסתכן וכנראה ישלם את המחיר לכשייתפס.

וריפיקציה אני אישית עשיתי מההתחלה, אז אני לא יודע בדיוק - אבל אני משער שמדובר במשלוח יקר, מחיר החבילה עצמה לא משנה לשיפיטו אלא כמה יש לך "לבזבז" מולם ביחס לכמה הם בטוחים שאתה זה אתה.

 

לגבי נבאדה מול אורגון - יש שם נפח גדול פי שלושה לכל תיבה ויותר ימי אחסון , למי שזה משנה, אבל המחירים הכי זולים באירמייל הם מקליפורניה. גם אין כמעט מוכרים (או אנשים בכלל...) בנבאדה לעומת קליפורניה ולכן אין בעיית מס קניה אמריקאי.

 

לגבי EMS - בינתיים ההבטחה של ג'ון עומדת במבחן המציאות, כל מה שפחות מ4 קילו ונשלח באירמייל אקונומי לא עבר ל EMS. גם פה יש איזה מסתורין כי לפעמים אני שולח באירמייל פריוריטי וזה מנותב דרך בלגיה ובכל זאת לא מגיעות כEMS לארץ.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

ומה לגבי חבילות שנשלחות דרך פריורטי באמת? בדר"כ הן יגיעו לems?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
ומה לגבי חבילות שנשלחות דרך פריורטי באמת? בדר"כ הן יגיעו לems?

 

אני שלחתי בעזרת Airmail Priority קופסא בגודל 46X40X14 ס"מ במשקל של 1.5 ק"ג.

המשלוח הגיע למרכז הדואר בעיר, קיבלתי את הפתק איסוף הרגיל ולא שילמתי שום תשלום נוסף.

 

אני חושב שכל עוד החבילה במשקל הנמוך מ1.8 ק"ג (כפי שכתוב אצלם באתר), אין חשש לתשלום נוסף.

פורסם

מה קורה שנשלח משהו שהמכס לא נותן אישור להכניס לארץ, לדוגמא חלקי מכוניות.

מישהו יצא לו כבר להתקל במצב זה דרך שיפיטו?

ומה קורה הלאה, פשוט המכס משמיד את החלק והלך הכסף?

האם יכולים לחייב אותי בקנסות או משהו כזה?

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG


×
×
  • תוכן חדש...