Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים הזמנתי באמצעות ה usps priority( שעלה לי 55 $) ב14.1, יצא מארהב על פי מספר המעקב ב17.1 ומאז אין זכר

לחבר פורום שהזמין אותו מוצר פעמיים אותו משלוח הגיע לאחר שבועיים

מה לעשות?

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חברים הזמנתי באמצעות ה usps priority( שעלה לי 55 $) ב14.1, יצא מארהב על פי מספר המעקב ב17.1 ומאז אין זכר

לחבר פורום שהזמין אותו מוצר פעמיים אותו משלוח הגיע לאחר שבועיים

מה לעשות?

 

ככל ולא רכשת ביטוח אין מה לעשות מלבד להמתין. מניסיוני בשבועות האחרונים זה זמן סביר לחבילת USPS פריורטי, עם כל הצער שבדבר.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אהלן מוטי, שכחתי לחזור אליך, מצטער. תראה, זה ששתי חבילות הגיעו אלי אחרי שבועיים לא משליך על הכלל ויכול להיות שהחבילות שלך מתעכבות איפשהו. יש לך מספר מעקב, נכון? כשאתה בודק באתר של דואר ישראל, אין מידע לגבי החבילה שלך? מה הסטטוס באתר של USPS?

מניסיון שלי, חבילות כמעט לא הולכות לאיבוד, מתוך 130 חבילות שהזמנתי מאיביי חבילה אחת נעלמה ולא הגיעה.

כנראה שאין לך ברירה אלא לחכות קצת עד שתגיע החבילה, יכול להיות שזה גם קשור למזג האוויר שהיה, הרבה חבילות התעכבו בגלל זה.

אגב, ביטוח לא עוזר לך במקרה הזה, אם הצהרת שערך החבילה הוא 65$ על סמך זה יחשבו ביטוח.

לדעתי אל תדאג, חכה עוד קצת, זה יגיע.

 

פורסם

אם החבילה מעוכבת במכס, גם היא הוצהרה נכון, זה לוקח לפחות חודש.

לי הגיעה חבילה מאנגליה, שבדרך כלל לוקח גג שבוע עד שמגיע משם,

והיא עוכבה במכס, ולקח קצת יותר מחודש בגלל זה. החבילה הוצהרה בערכה

המלא, וסה"כ היה צורך בתשלום מע"מ עליה, אבל עדיין התהליך שם במכס

לוקח המון זמן עד שהם משחררים את החבילות לדואר.

פורסם

החבילה air mail priority שהתעכבה, מסתבר שהיא הגיע לסוכנות דואר ליד הבית 8 ימים אחרי ששלחו אותה (ב-29.1)

רק שהם לא שלחו לי הודעה ראשונה להגיע, והודעה שניה שלחו אחרי רק אחרי 19 יום (17.2).

זה גם קורה לפעמים.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

ברוך השם ! ללא תשלומים בלתי צפויים ?

אם כך אז עוד דוגמה של עיכוב שהגיע בסוף בשלום הצטרפה לאוסף.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

קיבלתי חבילה שנראה שמישהו פתח (חתך) את הקרטון מהצד וסגר בחזרה (אבל ללא דבק), המוצר היה בפנים שלם, ואין שום חותמת של המכס ,שבדרך כלל שמים אם היא נפתחה על ידי המכס. יש לציין שהסכום המוצהר של החבילה והתכולה רשומים בדיוק לפי מה שיש בפנים.

 

מה זה יכול להיות? יכול להיות שזה בכל זאת המכס? החבילה הגיעה די מהר ללא עיכובים.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
באיזה סוג של משלוח זה נשלח? ערך החבילה היה מעל 75$ או מתחת?

 

אקונומי הכי זול, לא רשום, חבילה קטנה של אמזון ובפנים מוצר שעלה 40 דולר. חשבתי אולי זה המכס שחיפש טלפונים, אבל אני יודע שהם שמים חותמת "נפתח" אדומה.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

חברים בהתחלה לפני שבוע הbattery doctor היה נותן לי התראה שכשסוללה מלאה נשאר לי בערך 23 שעות. היום זה כבר 16 שעות.

Gps bt כבויים, wifi, 3g לסירוגין

מה לעשות?


×
×
  • תוכן חדש...