Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היא לומדת שבוע את אופי השימוש שלך בסוללה ואז מתחילה לכבות דברים שלא צריך כשהיא חושבת שאפשר (למשל וייפי במקומות שאין וייפי)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 397
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מישהו יודע להגיד בוודאות אם USPS Priority Mail זה דואר אוויר רשום רגיל או שזה מתגלגל לאיזושהי חברת שילוח?

 

ועוד שאלה, אם אני אשלח מוצר פטור ממיסים דרך DHL, איזה עלויות נוספות הם ידחפו לי?

פורסם
מישהו יודע להגיד בוודאות אם USPS Priority Mail זה דואר אוויר רשום רגיל או שזה מתגלגל לאיזושהי חברת שילוח?

 

אויר רשום רגיל לא EMS מנסיון לפני כחודש.

פורסם

שלום לכולם ובייחוד לפות"ש

 

אני מעוניין להזמין MOTO G דרך SHIPTO. מכל ההתכתבויות לא הבנתי מה הכי בטוח לעשות.

איזו דרך שילוח לבחור - מחסן, סוג משלח.

האם בהנחה שאבחר בDHL /USPS (בגלל הסיפור של הסוללה) אשלם בארץ עמלת שחרור ממכס. האם אשלם מס בשיטות שילוח זו (בהנחה שהצהרת המס נכונה)?

אגב, חוץ מכופר שמשלמים על הצהרה שקרית, האם יכולות להיות השלכות פליליות....

פורסם

לא משנה איזה מחסן, שילוח תבחר הכי זול שאפשרי לך (לשיקולך להצהיר אם יש או אין סוללה). אין השלכות פליליות מהמקרה האחד שידוע לי

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

נא הפיצו את הכתבה בעמודי הפייס של השרים בנט ולפיד, העניין זה לא תשלום המס שביכלל לא מעניין אותם אלא ההתנהלות הכוחנית וההחלטה הגורפת שכל הצרכנים עבריינים כאילו הבריחו סמים+שאין אם מי לדבר +אין הגבלת זמן לעיכוב החבילות+החנויות הסיניות שנימאס להם מהמכס שלנו והפסיקו לישלוח לישראל הקטנה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
elibaba. אאל"ט אתה רשמת שהזמנת מכשיר סלולרי, בחרת את המשלוח הזול אבל התבקשת ע"י SHIPTO לשנות לשיטת משלוח יקרה כי המכשיר כולל סוללה. לא כך?
פורסם

נצל"ש , המון השתנה מהרכישה האחרונה שלי מחו"ל אז בקיצור אני לא מבין כלום .

אני מעוניין לרכוש רק במשלוח עד לדלת (בית\עבודה) ולא לדואר , חוץ מ-BUY2USA+AMAZON יש עוד אפשרויות?

הייתי שמח למשל לקנות מאלי אקספרס אבל אני לא רואה שילוח עד לדלת , או לקנות מאמאזון בלי ש-Buy2USA יחרימו 20$ על פריט כמו מגן מסך .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
elibaba. אאל"ט אתה רשמת שהזמנת מכשיר סלולרי, בחרת את המשלוח הזול אבל התבקשת ע"י SHIPTO לשנות לשיטת משלוח יקרה כי המכשיר כולל סוללה. לא כך?

 

אכן כן, אבל מה אכפת לך לנסות לא להצהיר על הסוללה ? :evil: תכתוב שזה תחתית לספל. תביא בחשבון אבל שעל הקופסה של המוטו G כתוב בענק This item contains lithium ion battery. שיפיטו מלבישים על זה קרטון חום רגיל חלק, אבל הם כנראה יכריחו אותך למשלוח יותר יקר בגלל הסוללה. עדיין זה משתלם לדעתי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
נצל"ש , המון השתנה מהרכישה האחרונה שלי מחו"ל אז בקיצור אני לא מבין כלום .

אני מעוניין לרכוש רק במשלוח עד לדלת (בית\עבודה) ולא לדואר , חוץ מ-BUY2USA+AMAZON יש עוד אפשרויות?

הייתי שמח למשל לקנות מאלי אקספרס אבל אני לא רואה שילוח עד לדלת , או לקנות מאמאזון בלי ש-Buy2USA יחרימו 20$ על פריט כמו מגן מסך .

 

תשלח דרך שיפיטו עם DHL, פדקס וכו'. רק שזה יקר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אם זה יקר , מה זה יתן?

יצא יותר זול מלרכוש מוצרים ב-Amazon דרך Buy2USA?

לא מבקש שתשווה לי מוצר במוצר כמובן , רק שואל שאלות של בור בנושא .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

שלחתי חבילה ב-Air Mail Priority טיפה מעל 1 ק"ג. משום מה אני מסתכל באתר של SHIPITO ורואה שזה עבר לרישום של EMS בבלגיה.

אני מניח שנדפקתי :brickwall: וצריך לשלם עמלת שקר כלשהו של 35 שקל (מתחת 75$).

 

השאלה שלי, EMS מגיע הביתה בדואר שליחים, או שזה מגיע לסניף דואר? (לא בא לי לחכות לשליח).

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG


×
×
  • תוכן חדש...