Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישתי הגיע עם הרכב הביתה בקול תרועה.

 

בדיקה מהירה מראה שהרכב מאוד מתאמץ כדי ליסוע.

 

בדיקה לא מקצועית שלי הקלאצ' מחליק.

 

המוסך הוא 15 ק"מ מהבית.

 

האם לגרור או לנסוע עם הרכב (יש לי ביטוח גרירה).

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

פורסם

בשימחה,

מתי שאתה משחרר את דוושת הקלאצ' רפידת המצמד ניצמדת אל גלגל התנופה ומשם עובר הכוח אל תיבת ההילוכים ומשם אל הגלגלים המניעים את הרכב. מה שאומר שברגע שהרפידה מחליקה על גלגל התנופה שזה מה שאתה מתאר גלגל התנופה נחרט כתוצאה מחוסר הצמדה מלאה של הרפידה מה שייגרור למצב של החלפת גלגל התנופה במצב הרע ובמצב הפחות רע חריטה שלו שגם זה נזק כספי לא קטן. מקווה שהבנת.. :)

פורסם

לפי מה קבעת שהקלאצ' מחליק?

האם, כאשר אתה משלב הילוך ולוחץ על הגז, הטורים עולים אבל הרכב לא מגיב?

 

 

החלפת מצמד לברלינגו זה סיפור לא זול.

המשך נסיעה עם קלאצ' מחליק יגרום לעיוות של גלגל התנופה והוצאות הרבה יותר גדולות.

 

יש מוסכים אשר בכל מיקרה מבצעים חריטה או שיוף לגלגל התנופה, בטענה שתמיד יש עיוות (קטן) כתוצאה מהלחץ של המצמד על גלגל התנופה, וזה לא ממש יקר. כאשר מפרקים את המצמד וגלגל התנופה, רואים את מצבו (של גלגל התנופה) ומחליטים לגבי החלפתו.

החלפת גלגל התנופה אכן יקרה מאוד כי החלק המקורי יקר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפי מה קבעת שהקלאצ' מחליק?

האם, כאשר אתה משלב הילוך ולוחץ על הגז, הטורים עולים אבל הרכב לא מגיב?

 

 

החלפת מצמד לברלינגו זה סיפור לא זול.

המשך נסיעה עם קלאצ' מחליק יגרום לעיוות של גלגל התנופה והוצאות הרבה יותר גדולות.

 

יש מוסכים אשר בכל מיקרה מבצעים חריטה או שיוף לגלגל התנופה, בטענה שתמיד יש עיוות (קטן) כתוצאה מהלחץ של המצמד על גלגל התנופה, וזה לא ממש יקר. כאשר מפרקים את המצמד וגלגל התנופה, רואים את מצבו (של גלגל התנופה) ומחליטים לגבי החלפתו.

החלפת גלגל התנופה אכן יקרה מאוד כי החלק המקורי יקר.

הסט של המצמד עצמו נע סביב ה-400 ש"ח. אני מאמין שעם עבודה הוא יגיע ל-מקסימום 700 ש"ח ולא במורשה כמובן. וזאת בתיקווה שלא ניפגע גלגל התנופה.

פורסם

לדעתי גרור אותו למוסך אם ישל ך ביטוח לגרר תשתמש בו. אל תיקח סיכון. ויכול להיות שנסיעה של 15 קילומטר תעשה עוד יותר בעיות או נזק לאוטו.

פורסם
הסט של המצמד עצמו נע סביב ה-400 ש"ח. אני מאמין שעם עבודה הוא יגיע ל-מקסימום 700 ש"ח ולא במורשה כמובן. וזאת בתיקווה שלא ניפגע גלגל התנופה.

 

 

מעניין איזה מוסך לוקח 300 שקל על עבודה שלפי שעתון היצרן לוקחת כ 5 שעות עבודה?

 

 

  • ספונסר פורום
פורסם

במידה והקלאץ מפורק לא לנהוג במצב הזה,עלול להגרם נזק מיותר לגיר,במידה והפלטה תישבר לעיתים השברים יפתחו חור בגיר עצמו,ולגבי המחיר שמאור ציין.. גם בן דוד שעובד בפרדס ומרכיב קלאץ שפורק מרכב בג׳נין לא עובד במחיר כזה.

×
×
  • תוכן חדש...