אח שלי הקטן קנה הונדה סיויק שנת 98. הרכב התחמם עד הקו האדום, הוחלף רדיאטור אחרי המקרה.
עכשיו הרכב מתחמם כאשר המזגן דולק, כשהמזגן לא פועל החום מנוע נמצא יציב בחצי כמו שהוא אמור להיות.
המוסכניק אמר שאם הרכב מתחמם כאשר המזגן דולק צריך להחליף טרמוסטת. אבל אני חושב שלא צריך להחליף טרמוסטט, מפני שבלי מזגן החום מנוע תקין מה לדעתכם עלי לעשות. ?