Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני עד 110


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,

 

אז כפי שאמרו רבים ומלומדים אחרי... מנוע 1.2 TSI יעשה את העבודה

 

קח בחשבון שאתה מקבל אחריות לשנתיים

 

יש דילים מעולים עכשיו לעמיתי "חבר", על סקודה וסיאט (שכמובן מגיעים עם המנועים האלה). מגיע עם חבילת איבזור לא רעה בכלל.

 

ככה שאם יש לך מישהו שאתה מכיר, זאת אחלה הזדמנות לנצל אותה.

 

אני יודע שאם היה לי את הצורך והכסף, זה לבטח מה שהייתי קונה.

 

אם אתה לא מכיר מישהו דרך חבר, זה קצת בעיה כי יהיה קשה למצוא כאלה בשוק (פשוט כי הן טובות).

 

השאלה היא באמת... אם יש מבחינתך הבדל בין מיני למשפחתית קטנה... כי זה פותח לנו אולי עוד מכוניות להמליץ עליהן. 8)

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
שלום לכולם.

מחפש רכב חדש, מחיר עד 110 אלף.

חשוב לי:אמינות, בטיחות, שמירת ערך, כיף, נוחות, כל השאר (בסדר הזה).

חשבתי על יאריס, פיאסטה, מאזדה 2, פאביה. מה ממליצים?

בתודה מראש.

 

לפי סדר העדיפויות המאזדה בדיוק בשבילך. אמינה מאוד (יש לי אחת 4 וחצי שנים), בטיחותית (בדגם דינמיק עם 6 כריות אויר), שומרת על ערכה בצורה סבירה יחסית לרכב שנמצא בשוק ליסינג, כיף כיף כיף(!), לא כלכך נוחה. מה שכן, המנוע נמרץ וזריז, ומגיב טוב לכל לחיצה על דוושת הגז (צריך להתרגל, הוא ממש תזיזתי).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לפי סדר העדיפויות המאזדה בדיוק בשבילך. אמינה מאוד (יש לי אחת 4 וחצי שנים), בטיחותית (בדגם דינמיק עם 6 כריות אויר), שומרת על ערכה בצורה סבירה יחסית לרכב שנמצא בשוק ליסינג, כיף כיף כיף(!), לא כלכך נוחה. מה שכן, המנוע נמרץ וזריז, ומגיב טוב לכל לחיצה על דוושת הגז (צריך להתרגל, הוא ממש תזיזתי).

 

אכן מנוע חזק יחסית לגודל ולקטגוריה.

 

לא יודע על גרסאת הסדאן אני אישית לא ניסיתי, אבל באמת אוטו כיפי.

 

פשוט למדי בפנים.

 

ובאמת מגיב מידית.

 

"מאזדה 2 לא נוחה לרגע" :wink:

 

* "מאזדה 2 לא נחה לרגע" :lol:

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
טוב,

 

אז כפי שאמרו רבים ומלומדים אחרי... מנוע 1.2 TSI יעשה את העבודה

 

קח בחשבון שאתה מקבל אחריות לשנתיים

 

יש דילים מעולים עכשיו לעמיתי "חבר", על סקודה וסיאט (שכמובן מגיעים עם המנועים האלה). מגיע עם חבילת איבזור לא רעה בכלל.

 

ככה שאם יש לך מישהו שאתה מכיר, זאת אחלה הזדמנות לנצל אותה.

 

אני יודע שאם היה לי את הצורך והכסף, זה לבטח מה שהייתי קונה.

 

אם אתה לא מכיר מישהו דרך חבר, זה קצת בעיה כי יהיה קשה למצוא כאלה בשוק (פשוט כי הן טובות).

 

השאלה היא באמת... אם יש מבחינתך הבדל בין מיני למשפחתית קטנה... כי זה פותח לנו אולי עוד מכוניות להמליץ עליהן. 8)

 

רק הערה לגבי חבר - על פי הבנתי המבצע של חבר הוא לא עבור סקודה אלא VW וחבר זה רק עבור משפחה בדרגה ראשונה .

פורסם

משפחה, דודים, סבא של חבר, מישהו שרק ראית ברחוב, מי שתרצה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

 

הפאביה מצויינת, איכותית מאד אבל בעלת 4 כוכבי בטיחות בלבד(במידה וזה מהווה פקטור עבורך-ראיתי שציינת בטיחות).

 

לכן אתה יכול לשקול גם את האיביזה והפולו המצויידות במנוע הנ"ל. שתיהן בעלות 5 כוכבי בטיחות.

 

חידוד קטן - האיביזה אמנם קיבלה 5 כוכבי במבחן הריסוק האירופאי אבל הוא לא תקף בישראל בגלל שבדרך, 2 כריות אוויר "טבעו" באוקיינוס ולכן היא נחותה בטיחותית לעומת הסופרמיני המובילות האחרות (מבחינה בטיחותית)

פורסם

מוזר שבישראל "נופל" איבזור נדיב בדרך לארץ, אבל מבחינת מנועים הכ"ס רק תופחים (כמו בפוקוס 2 ליטר, כמו בולוסטר, כמו בעוד רכבים).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
רק הערה לגבי חבר - על פי הבנתי המבצע של חבר הוא לא עבור סקודה אלא VW וחבר זה רק עבור משפחה בדרגה ראשונה .

 

הוא עבור סקודה וסיאט. זה נאמר גם ברדיו, חבר שלי קנה דרך אחותו סיאט איביזה 1.2 TSI FR.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
חידוד קטן - האיביזה אמנם קיבלה 5 כוכבי במבחן הריסוק האירופאי אבל הוא לא תקף בישראל בגלל שבדרך, 2 כריות אוויר "טבעו" באוקיינוס ולכן היא נחותה בטיחותית לעומת הסופרמיני המובילות האחרות (מבחינה בטיחותית)

 

אני חושב שזה נכון רק לגבי הגרסה של ה-70K.

 

מאמין שב-1.2TSI הן לא טבעו.

×
×
  • תוכן חדש...