Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני עד 110


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מחפש רכב חדש, מחיר עד 110 אלף.

חשוב לי:אמינות, בטיחות, שמירת ערך, כיף, נוחות, כל השאר (בסדר הזה).

חשבתי על יאריס, פיאסטה, מאזדה 2, פאביה. מה ממליצים?

בתודה מראש.

פורסם

את המזדה 2 אתה יכול להוריד מהרשימה כי היא המכונית הכי משעממת מבין כולן (הייתה לאשתי כזו מהעבודה לאיזה חודש). מבחינת אמינות וסחירות - זו מאזדה על כל המשתמע. את היאריס החדשה אני לא מכיר אבל קראתי ביקורות די פושרות עליה בחול (הבנתי שהיא מרווחת מאוד). הפיאסטה היא בעצם מזדה 2 בתחפושת ועם מנועים אחרים - לדעתי הרבה יותר יפה, אבל צריך לבדוק מה היא מציעה. הפאביה מצוינת וכבר נכתבו עליה המון פוסטים בפורום. על הסקודה יטי יש עכשיו מבצע - תתקשר אולי לסוכנות ותבדוק אם יש מבצע גם על הפאביה.

Aerodynamics are for people who can't build engines - enzo ferrari

פורסם

על אלו דגמים בדיוק אתה מדבר ועם איזה מנוע/תיבת הילוכים?

לגבי הפיאסטה - הגירסה האוטומטית אמורה להיות עצלה במיוחד, אפילו ביחס לידנית עם המנוע הקטן יותר.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

מחפש אוטומטית.

לגבי מנוע - מעדיף לקבל כמה שיותר תמורת המחיר מן הסתם, לא מחפש מכונית ספורט, אבל מעדיף מכונית עם מנוע שסוחב (לא עצלה במיוחד...).

פורסם

הפאביה או בעצם ה-1.2TSI הוא המנוע הכי טוב בקטגוריה.

 

הפאביה מצויינת, איכותית מאד אבל בעלת 4 כוכבי בטיחות בלבד(במידה וזה מהווה פקטור עבורך-ראיתי שציינת בטיחות).

 

לכן אתה יכול לשקול גם את האיביזה והפולו המצויידות במנוע הנ"ל. שתיהן בעלות 5 כוכבי בטיחות.

פורסם

קצת מחוץ לקופסא, נסה את האפסילון. אני מאוד מרוצה ממנה.

נכון להיום אתה יכול לקנות ב115 את הדגם המפואר ביותר. תקבל רכב מאובזר מאוד (מושבי עור, גג פנורמי נפתח, דיבורית ומע' מולטימדיה מובנית ושאר ירקות), שונה מהעדר ומרווח הרבה יותר ממה שנראה על הניר.

צריך להתרגל לגיר הרובוטי בשילוב המנוע הדו צילנדרי ואני מאמין שמיד אחרי כן תאהב אותו מאוד.

תצרוכת דלק, אצלי כשרוב הנסיעות הן בן עירוניות הרצליה ירושלים וחזרה, ממוצע של 1 ל19.

למעט נורה שנשרפה לא היו שום תקלות עד עכשיו וכבר נסעתי כמעט 15000 ק"מ.

יותר מזה, כשנשרפה הנורה, התקשרתי למוקד לנצ'יה לשאול איזה נורה לקנות, הבחורה שאלה איפה אני ותוך שעה הגיע מישהו, החליף את הנורה ולא גבה כסף כך שאני ממליץ גם מבחינת שירות.

פורסם
את המזדה 2 אתה יכול להוריד מהרשימה כי היא המכונית הכי משעממת מבין כולן (הייתה לאשתי כזו מהעבודה לאיזה חודש). מבחינת אמינות וסחירות - זו מאזדה על כל המשתמע. את היאריס החדשה אני לא מכיר אבל קראתי ביקורות די פושרות עליה בחול (הבנתי שהיא מרווחת מאוד). הפיאסטה היא בעצם מזדה 2 בתחפושת ועם מנועים אחרים - לדעתי הרבה יותר יפה, אבל צריך לבדוק מה היא מציעה. הפאביה מצוינת וכבר נכתבו עליה המון פוסטים בפורום. על הסקודה יטי יש עכשיו מבצע - תתקשר אולי לסוכנות ותבדוק אם יש מבצע גם על הפאביה.

 

אתה בטוח שנהגת על המאזדה 2? מבין הרשימה ובכלל מבין הסופר מיני בשוק, היא המהנה מכולם.

emotion of motion

פורסם

אני עוקב אחרי אלקס ומגיב בכל השרשורים שהוא מגיב... :twisted:

 

רכשתי מאזדה 2 לפני כארבע שנים. הרכב דינמי, נמרץ ומהנה מאד לנהיגה. סביבת הנהג קודרת וספרטנית, אבל אני אוהב את זה - הכל יעיל ובהישג יד.

 

תא מטען קטן ולא כל כך נוח לשימוש לעגלות וכדומה.

 

הדגם שלי הוא "דינמיק" וכולל בקרת אקלים מכנית, צמיגים רחבים יחסית וכן בקרת אחיזה ו-6 כריות אוויר, שיותר חשובים.

 

שורה תחתונה - יחסית לתמחור מדובר היה בזמנו בעסקה הטובה בשוק לסופר מיני. כיום, מדובר בדגם ותיק בתמחור גבוה מדי ביחס לחלופות. מה שכן, מבחינתי נפלא ששמירת הערך שלו היא סבירה מאד (שוב, ביחס לשוק המרוסק).

 

שני השקל שלי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לגבי המאזדה - עשיתי נסיעת מבחן וסה"כ נהנתי לנהוג. עם זאת, הבנתי שהיא והפיאסטה מבוססות על אותו מרכב. האם לא עדיפה כבר הפיאסטה, שהיא דגם יותר חדש? מה גם שהביקורות מחו"ל שקראתי (של הפיאסטה) מהללות (ואגב ממש לא מהללות את היאריס, שהביקורות בארץ מאד אוהבות). קצת מבאס מה שנכתב פה לגבי הפיאסטה שנראית לי מאד, אבל אסע ואראה.

פורסם
קצת מחוץ לקופסא, נסה את האפסילון. אני מאוד מרוצה ממנה.

נכון להיום אתה יכול לקנות ב115 את הדגם המפואר ביותר. תקבל רכב מאובזר מאוד (מושבי עור, גג פנורמי נפתח, דיבורית ומע' מולטימדיה מובנית ושאר ירקות), שונה מהעדר ומרווח הרבה יותר ממה שנראה על הניר.

צריך להתרגל לגיר הרובוטי בשילוב המנוע הדו צילנדרי ואני מאמין שמיד אחרי כן תאהב אותו מאוד.

תצרוכת דלק, אצלי כשרוב הנסיעות הן בן עירוניות הרצליה ירושלים וחזרה, ממוצע של 1 ל19.

למעט נורה שנשרפה לא היו שום תקלות עד עכשיו וכבר נסעתי כמעט 15000 ק"מ.

יותר מזה, כשנשרפה הנורה, התקשרתי למוקד לנצ'יה לשאול איזה נורה לקנות, הבחורה שאלה איפה אני ותוך שעה הגיע מישהו, החליף את הנורה ולא גבה כסף כך שאני ממליץ גם מבחינת שירות.

 

היא אמנם מאובזרת ונראיית טוב אבל המנוע שלה חלש

פורסם

אני הייתי שוקל את הספייס ורסו.

 

מדובר בטיוטה יאריס אבל הרבה יותר שימושית.

 

אופציה מעניינת נוספת היא סיטרואן DS3 (אם אתה מסתפק בשלוש דלתות ומוכן לוותר על קריטריון שמירת הערך) 0 קילומטר מליסינג בכל חברות הליסינג הגדולות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שלום לכולם.

מחפש רכב חדש, מחיר עד 110 אלף.

חשוב לי:אמינות, בטיחות, שמירת ערך, כיף, נוחות, כל השאר (בסדר הזה).

חשבתי על יאריס, פיאסטה, מאזדה 2, פאביה. מה ממליצים?

בתודה מראש.

 

יש עכשיו מבצע של שופרסל על C3 אוטומטית ב- 88,888 ש"ח.

זה רכב מעולה שנותן תמורה טובה יותר מרוב הסופרמיני שעולות 15K יותר.

במחיר הזה הייתי שוקל ברצינות.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

פורד פי אסטה, כי היא פשוט הכי טובה.

זה שבארץ אין לה שם משהו זה בגלל שהכל אצלנו הפוך.

לא סתם היא המכונית הנמכרת ביותר בבריטניה ובין הנמכרות ביותר באירופה.

פורסם
היא אמנם מאובזרת ונראיית טוב אבל המנוע שלה חלש

היא כמובן לא מכונית מרוץ אבל יש לה כח כמו למתמודדות מולה, גם לסופר מיני וגם למשפחתומטיות למיניהן.

×
×
  • תוכן חדש...