Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר כמה פעמים אני רואה פלואנס כחולה כהה (אולי זה אותו רכב בכל הפעמים) שנראית שונה מפלואנס רגילה, יש לה פנסים אחוריים שקופים ועיטור כרום בגריל הקדמי, משהו כמו זה:

 

http://wallpaperstock.net/renault-fluence-back_wallpapers_16690_1440x900.jpg

 

מישהו יודע מה זה הדגם הזה ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

יש יותר מפלואנס ZE אחת שנוסעת בארץ. ראיתי כמה באזור צפון תל-אביב אבל לא כחולות אלא לבנות וכיתוב 100% Electric על הדלתות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כן ראיתי גם כחולות של BETTERPLACE

 

היה איזה צעיר על ההגה האוטו מעיץ פשוט בצורה מטורפת ושקטה כאילו ממש טס

 

בשקט משהוא הזוי לראות בפעם האשונה

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

פורסם

אני מקווה, שכשכתבת "מעיץ" - הוא לא נכנס/נדבק חו"ח לאיזה עץ מרוב התאוצה...

(כותבים "מאיץ" - לשון תאוצה. איני מחייה השפה העברית, אבל זה מאוד צורם לעיניים).

alfa 156 2.5.

פורסם

הוא בטח הסתובב לחפש עמדת טעינה לרכב, אופססס.... אין

אולי בשקע בבית.... אין

טוב נמתין לגרר ובינתיים נסע בסיבובים עד שיגמר המצבר.

פורסם

כעובד בטר פלייס- כן, כרגע החברה בשבלב הניסוי- לקראת עליה לאוויר מתוכננת בינואר אם אני לא טועה.

ניתן להגיע ולהתרשם ממרכז המבקרים של החברה, שהושק שהושק בשבוע שעבר(כרגע בשלב Family & Friends) בפי גלילות.

אם תגיע לשם תוכל לראות את הרכבים מקרוב וגם לנהוג.

 

שימו לב- אין לי קשר למכירה/שיווק של הרכבים!

אני ממחלקת הIT, אבל שופך לכם את המידע שיש לי :-)

אם תרצו מידע לגבי המרכז מבקרים אני זמין בפרטי, אנייודע שיש גם מדריך נהיגה ועוד כמה אנשים מהחברה שגולשים פה, אולי הם יגיבו עם יותר מידע...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

תמונה אחת במיוחד בשבילכם מהחניון בעבודה, צולמה לפני כ40 דקות

 

14092011074.jpg

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

מקום עבודה נחמד בחרת לך.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

כמה עמדות הטענה בחניון אחד :x, בכל מקרה זה יקח עוד הרבה שנים עד שנראה עמדות הטענה כאלה בכל חניון סטנדרטי בארצנו הקטנטונת, בטח ובטח בחניונים לא מקורים. אם ישפרו את הטווח נסיעה בין הטעינות פי 2 לאזור ה300-400 ק"מ בין הטענות אז יהיה מעניין =]

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם
כמה עמדות הטענה בחניון אחד :x, בכל מקרה זה יקח עוד הרבה שנים עד שנראה עמדות הטענה כאלה בכל חניון סטנדרטי בארצנו הקטנטונת, בטח ובטח בחניונים לא מקורים. אם ישפרו את הטווח נסיעה בין הטעינות פי 2 לאזור ה300-400 ק"מ בין הטענות אז יהיה מעניין =]

 

תתפלא, אבל יש כבר דיי הרבה חניונים שניתן למצוא בהם עמדות טעינה.

מכיר את זה שיש דברים שלא בתודעה שלך אז אתה פשוט לא שם לב?

אז זה המצב, מאז שהתחלתי לעבוד אני שם לב ליותר ויותר חניונים עם עמדות הטענה.

להמחשה הנה תמונה של המשפחתית בחניון בקניון הגדול בפ"ת, אפילו אני לא שמתי לב למקריות של החניה שעשיתי אליה רוורס עד שחזרתי לאוטו וחבר צחק עליי שאפילו בבית אני לא מצליח להרפות מהעבודה......

זה נראה מגה-לא-אמין שזה במקרה, אבל בכל זאת:

 

11082011022.jpg

 

 

חוץ מזה שישנו הפיתרון של ה BSS - Battery Switch Stations שיאפשרו להחליף לסוללה מלאה בתוך כמה דקות ובפריסה ארצית...

 

 

שוב- אני יודע שבחור חדש שמגיע ומתחיל להגיב בשם חברה זה קצת חשוד- אני לא שתול של החברה ורחוק מלהיות איש פירסום, שיווק או מכירות.

סה"כ משתף את הפורום עם המידע שקיבלתי בעבודה.

אולי ניב (SENDA) יקרא את זה ויגיב כדי להוריד לכם את החשש... ניב, אות חיים? ;)

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
תתפלא, אבל יש כבר דיי הרבה חניונים שניתן למצוא בהם עמדות טעינה.

מכיר את זה שיש דברים שלא בתודעה שלך אז אתה פשוט לא שם לב?

אז זה המצב, מאז שהתחלתי לעבוד אני שם לב ליותר ויותר חניונים עם עמדות הטענה.

להמחשה הנה תמונה של המשפחתית בחניון בקניון הגדול בפ"ת, אפילו אני לא שמתי לב למקריות של החניה שעשיתי אליה רוורס עד שחזרתי לאוטו וחבר צחק עליי שאפילו בבית אני לא מצליח להרפות מהעבודה......

זה נראה מגה-לא-אמין שזה במקרה, אבל בכל זאת:

 

11082011022.jpg

 

 

חוץ מזה שישנו הפיתרון של ה BSS - Battery Switch Stations שיאפשרו להחליף לסוללה מלאה בתוך כמה דקות ובפריסה ארצית...

 

 

שוב- אני יודע שבחור חדש שמגיע ומתחיל להגיב בשם חברה זה קצת חשוד- אני לא שתול של החברה ורחוק מלהיות איש פירסום, שיווק או מכירות.

סה"כ משתף את הפורום עם המידע שקיבלתי בעבודה.

אולי ניב (SENDA) יקרא את זה ויגיב כדי להוריד לכם את החשש... ניב, אות חיים? ;)

 

נחמד שדאגו לכם שם בפ"ת החמימה והנעימה. בכל מקרה עמדת טעינה אחת או 10 לחניון שלם זה טיפה בים, אבל טוב להתחיל מאיפשהו. אגב, כמה צריך לשלם בשביל להתחבר לשם? (תעריף לשעה? מנוי? חינם?!?!)

אגב, הBSS הזה רלוונטי רק לפלואנסים. בשאר החשמליות כמו הIMIEV והליף למשל אי אפשר לשלוף את הסוללות באותה הפרוצדורה ולהחליף כמו בפלואנס. אצלנו בירושלים עדיין לא ראיתי עמדות הטענה חשמליות בחניונים של מרכזי קניות גדולים כמו קניון מלחה/אחים ישראל/קניון הדר או רב חן. אולי עוד כמה שנים...

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

×
×
  • תוכן חדש...