Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניקיון אוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כמה שאלות בקשר לנקיון של האוטו ....

 

1. פוליש, ווקס. מה ההבדל :?: חומרים ממולצים. כל כמה זמו מומלץ לעשות :?:

 

2. כשהייתי במוסך והחליפו לי מנגנון של חלון(WV) אחרי החליפו המוסכניק השפריץ עם ספריי על החלון וניגב והיה ממש נקי! הסתכלתי וראיתי שזה ספריי קרבורטורים - האם הוא התבלבל או שזה חומר טוב לניקוי חלונות :roll:

 

3. אם איזה חומר אני מוריד את כל השמן, פיח(כל השחור הזה) שיש על הטאסות והג'אנטים, יש משהו שלא צריך לעבור בכל חור בנפרד, שמשפריצים, מחכים שזה ימס ואז שוטפים אם צינור מים :?:

 

4. שטיחים בתוך האוטו, עד עכשיו הוצאתי את השטיחים, ניקיתי את האבק, בוץ, לכלוך עם שואב אבק, עברתי אם השואב בפנים והחזרתי הכל. האם זה מספיק או שכדאי לנקות אם איזה חומר :?:

 

זהו לבינתיים ..... :p

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

הפוליש מסיר שכבה

 

הווקס מוסיף שכבת שומן (קיים גם עם ציפוי טפלון) להגנה.

 

שים לב שישנם סוגי פוליש גס ועדין. במידה והצבע מיטלי , אסור להשתמש בפוליש היות והוא מוריד את שכבת הלקה.

 

לצבע מיטלי יש סוגי ווקס מותאמים.

 

אני משתמש בפוליש NO7 וטרטל ווקס +טפלון ומרוצה.

 

במידה והלכלוך בג'אנט שלך כבר "עתיק" , תוכל לנסות להסיר אותו עם פוליש.

פורסם
הפוליש מסיר שכבה

 

הווקס מוסיף שכבת שומן (קיים גם עם ציפוי טפלון) להגנה.

 

שים לב שישנם סוגי פוליש גס ועדין. במידה והצבע מיטלי , אסור להשתמש בפוליש היות והוא מוריד את שכבת הלקה.

 

לצבע מיטלי יש סוגי ווקס מותאמים.

 

אני משתמש בפוליש NO7 וטרטל ווקס +טפלון ומרוצה.

 

במידה והלכלוך בג'אנט שלך כבר "עתיק" , תוכל לנסות להסיר אותו עם פוליש.

 

OK, יש לי צבע מטאלי.

כשעשינו טיפול במוסך המרכזי של WV הציעו לנו לעשות פוליש ווקס(ואמא שלי עוד הסכימה לשלם על זה 400 שקל), בתור מוסך מרכזי הם אמורים לדעת שאסור לעשות פוליש, לא?!?

עד עכשיו עשיתי ווקס פעם אחת של RALLY, או משהו כזה, יצא דיי טוב.

ידוע לך אם זה בסדר להשתמש איתו על מטאלי? איך אני בודק?

 

מה זה הטפלון הזה?

 

אתה בטוח לגבי הפוליש בג'אנט? זה ג'אנט פלדה, וטאסה מפלסטיק. וגם אם כן, לא נראה לי שאני אקנה פוליש רק בשביל ג'אנטים(הצבע מטאלי).

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

3. אם איזה חומר אני מוריד את כל השמן, פיח(כל השחור הזה) שיש על הטאסות והג'אנטים, יש משהו שלא צריך לעבור בכל חור בנפרד, שמשפריצים, מחכים שזה ימס ואז שוטפים אם צינור מים :?:. :p

לא צינור מים :!: אתה מתכוון לדלי מים.

פורסם

יש פוליש מיוחד לצבע מטאלי. אני ממליץ על T-CUT מטאליק, שמנסיון אישי, עושה עבודה מצויינת.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

8)

יש לי קורולה 97 לבנה.

מישהו יכול להמליץ לי על פוליש

ווקאס מתאימים..(רק אם אפשר לפני כניסת שבת,לא דתי או משהו פשוט אחרי זה כבר לא יהיה כוח) .

אם אפשר גם קצת טיפים?..

אהה

אני צריך גם חומר למגנזיום.

ומחיר...

 

תודה רבה.... :lol:

מה חתימה ??? אני לא חותם לכם על כלום עד שאני רואה עורך דין!

פורסם
8)

יש לי קורולה 97 לבנה.

מישהו יכול להמליץ לי על פוליש

ווקאס מתאימים..(רק אם אפשר לפני כניסת שבת,לא דתי או משהו פשוט אחרי זה כבר לא יהיה כוח) .

אם אפשר גם קצת טיפים?..

אהה

אני צריך גם חומר למגנזיום.

ומחיר...

 

תודה רבה.... :lol:

 

טרטל ווקס זה המוצר הכי זול והכי פשוט, עושה את העבודה כמו שצריך . . .

אין חומר לנקות את הג'אנטים, פשוט צריך לשבת ולנקות אותו ביסודיות, אני עשיתי את זה פעם אחת והג'אנטים יצאו כמו חדשים . . .

 

דיי כבר להגיד מגנזיום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה סגסוגת !!! אם הגלגלים שלך היו עשויים ממגנזיום האוטו לא היה זז סנטימטר . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
8)

יש לי קורולה 97 לבנה.

מישהו יכול להמליץ לי על פוליש

ווקאס מתאימים..(רק אם אפשר לפני כניסת שבת,לא דתי או משהו פשוט אחרי זה כבר לא יהיה כוח) .

אם אפשר גם קצת טיפים?..

אהה

אני צריך גם חומר למגנזיום.

ומחיר...

 

תודה רבה.... :lol:

 

עם יש לך אוטו לבן אז לא תיהיה לך בעיה כל שהיא

משכן זה תלוי בתקציב שלך לזה

אתה יכול לקנות פוליש זול ממליץ ללכת לחצי חינם כי הוא אצלם הכי זול

משהוא כמו 20 שח לקופסא

זאת קופסא ירוקה עם NO7 הליו אכשיו תקיח את העדין ולא את הגס

עם אתה רוצה להשקיעה מעל 60+ שח אז לך לאוטו דיפו יש להם מבחר ענק של זה

 

אחרי פוליש אתה חייב לעשות VAX כי כרגע הורדת שיכבה מהצבע שלך

גם פה יש כמה אפשריות הזול או היקר

הזול הוא גם נימצא בחצי חינם עולה גם בסביבות ה 20 שח לקופסא

בשם RALLY VAX משהוא כזה (קופסא לבנה)

ישתמשתי איתו ואני דיי מרוצה ביחס למחיר שלו

 

היקר זה GS27 משהוא כזה לא זוכר את השם המדויק

(אצלי באוטו אין לי כוח לרדת למטה)

נימכר באוטו דיפו עולה בסיבובת ה 80 שח

בא ביחד עם מוריד סריטות או שמפו

כל פעם מתחלף המצבע

אכשיו המוריד סריטות הוא לא עושה קסמים ומוריד את כל הסריטות

אלה ממש את הקטנות

(ולדעתי זה פוליש לכל דבר

 

טיפים

שטוף את האוטו טוב

תן לו להיתיבש שלא יהיה הליו מים

קח סמרטות יבשה שים פוליש על הסמרטות

בתנועה סיבובית תעבור על כל האוטו

תן לו להיתיבש משהוא כמו 5-10 דקות

קח סמרטות יבשה ותוריד את הפוליש מהאוטו

אחרי זה

אותו הדבר עם ה VAX

תן לו להיתיבש משהוא כמו 10 דקות

עדיף בשמש

ותוריד עם סמרתות יבשה את ה

VAX

 

בהצלחה!!!!

:wink:

פורסם
8)

יש לי קורולה 97 לבנה.

מישהו יכול להמליץ לי על פוליש

ווקאס מתאימים..(רק אם אפשר לפני כניסת שבת,לא דתי או משהו פשוט אחרי זה כבר לא יהיה כוח) .

אם אפשר גם קצת טיפים?..

אהה

אני צריך גם חומר למגנזיום.

ומחיר...

 

תודה רבה.... :lol:

 

 

היקר זה GS27 משהוא כזה לא זוכר את השם המדויק

(אצלי באוטו אין לי כוח לרדת למטה)

נימכר באוטו דיפו עולה בסיבובת ה 80 שח

בא ביחד עם מוריד סריטות או שמפו

כל פעם מתחלף המצבע

אכשיו המוריד סריטות הוא לא עושה קסמים ומוריד את כל הסריטות

אלה ממש את הקטנות

(ולדעתי זה פוליש לכל דבר

:wink:

 

תיקון טעות, GS27 הוא פוליש ולא וואקס והוא עולה 79 ש"ח באוטו דיפו במצבע יחד עם מסיר שריטות שלא יעיל במיוחד כי השריטות נשארות

tAoS FoReVeR

פורסם
8)

יש לי קורולה 97 לבנה.

מישהו יכול להמליץ לי על פוליש

ווקאס מתאימים..(רק אם אפשר לפני כניסת שבת,לא דתי או משהו פשוט אחרי זה כבר לא יהיה כוח) .

אם אפשר גם קצת טיפים?..

אהה

אני צריך גם חומר למגנזיום.

ומחיר...

 

תודה רבה.... :lol:

 

טרטל ווקס זה המוצר הכי זול והכי פשוט, עושה את העבודה כמו שצריך . . .

אין חומר לנקות את הג'אנטים, פשוט צריך לשבת ולנקות אותו ביסודיות, אני עשיתי את זה פעם אחת והג'אנטים יצאו כמו חדשים . . .

 

דיי כבר להגיד מגנזיום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה סגסוגת !!! אם הגלגלים שלך היו עשויים ממגנזיום האוטו לא היה זז סנטימטר . . .

 

 

אין חומר לניקוי ג"נטים

אתה טועה ביג טיים , ישנם בשוק חומרים של מייטב הייצרנים

(אני אישית מעדיף את זה של טרטל ווקס)

החסרון היחיד של החומר שהוא כול כך חזק עד שהוא ממש ממש שורף ביידים

זהו חומר שמגיע בתוך בקבוק ספריי , מתיזים על הג"נט , מחכים חצי דקה משפשפים

קלות מחכים חצי דקה שוטפים והג"נט יוצא מדהים

שאני קניתי את הראלי בזמנו

היה לי מסביב לג"נט ( לבן להזכירכם) פיח שחור שהיה שם שנים והיה בלתי ניתן להסרה

לא משנה עד כמה חזק השפשוף..

עד שהשתמשתי בחומר והג"נטים כמו חדשים...

 

בקיצור להזהר על הידיים והעיניים בשימוש בחומר הזה...

.

פורסם

 

 

 

 

דיי כבר להגיד מגנזיום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מגנזיום

 

מגנזיום

 

מגנזיום

 

:lol:

בכל מקרה כמו שלירן אמר יש המון חומרים שממסים את הפיח שעל הגנט, אני ממליץ בחום על הספרי של ארמרול

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

מה זה הטפלון הזה?

מה הוא עושה?

איך נקרא? איפה קונים?

 

בינתיים קיבלתי תשובות על 1,3. מה אם 2,4 ? מישהו?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

כדי לנקות את הג'אנט לא צריך לקנות חומר מיוחד.

תשתמשו במסיר שומנים (של הכיריים והתנור בבית).

לרסס בזהירות רק על הג'אנט (אני לא יודע מה הוא יעשה עם הוא יגע בגומי,

אבל לא כדאי לנסות).

אין צורך לרסס הרבה, פשוט לרסס לתת לזה חצי דקה לעבוד (בינתיים

מרססים את הג'אנטים האחרים), ולנקות עם סמרטוט ולשטוף :!:

פורסם

 

דיי כבר להגיד מגנזיום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה סגסוגת !!! אם הגלגלים שלך היו עשויים ממגנזיום האוטו לא היה זז סנטימטר . . .

 

 

 

היה זז קצת לא? :wink:

פורסם

זה כן מגנזיום!

 

וזה כן סגסוגת!

 

זה פשוט סגסוגת מגנזיום!

 

ובקיצור - מגנזיום.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...