א. תודה רבה עזרתה לי מאוד(סוף סוף אני יכול להוציא את ה *&** הזה! )
ב. אם אני לא טועה משרד הרישוי מחייב את מכוני הרישוי לקנות מיכשור חדש שבעזרתו יבדקו עם יש ממיר ועם הוא תקין.
משך בדיקת הממיר יהיה כ 10-20 דקות לכל רכב!
זאת אומרת ש:
*הבדיקה מאוד יסודית.
*מכוני הרישוי צריכים לפתוח מסלול חדש במיוחד בשביל הבדיקה.
*לדעתי לכל "המשקיענים" שלא שמרו את הממיר.. תיהיה בעיה מאוד רצינית!
אני חושב שלקנות ממיר זה עסק יקר... מאוד אפילו. (אולי מפירוקים?)
במשך השנה יתחילו הבדיקות או רק לדיזלים או רק לבנזין אני לא זוכר אבל תוך זמן קצר זה יכה את כולנו...
חברה לשמור ממירים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נ.ב
לכל מי שיש בעיה אם הטסט השנתי אני יכול מאווד לעזור(אפילו, שלי אבא שלי לא מוותר)
לחברים שלי הוא תמיד עוזר (חלונות\פלסטיקים שחורים,אגזוז,אורות בצבעים שונים וכו...)