Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי מצבר של וורטה 62 אמפר כחול(נקנה בהמלצת הפורום),הוא אצלי שנתיים וארבעה חודשים,ביום שישי,כשבאתי להניע את הרכב על התצוגת שעונים התאפסה והקמ של הדרך התאפס אף הוא,לאחר ניסיון הרכב הניע.

היום באתי להניע את הרכב,שוב אותה תופעה,רק שלאחר שהכל התאפס לקח משהו כמו 3 התנעות עד שהרכב הניע.

השאלה שלי האם המצבר סיים את חייו? זה ייתכן שאחריי שנתיים ו 4 חודש המצבר מת?

עוד שאלה..לפני כשבוע הפעלתי את המערכת במשך שני לילות בלי הנעה(למשך כ 5 שעות) כל לילה.

האם זה מה שגמר את המצבר?תודה לעונים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שנתיים ו-4 חודשים זה ללא ספק פרק זמן שבו מצבר יכול לסיים את חייו.

בנוסף, זה שהפעלת את המצבר ל-5 שעות כל פעם ללא טעינה גם לא תרם לו, אבל בוא נגיד שזה אולי הקש ששבר את גב הגמל.

 

תלך תבצע בדיקת טעינה ותחליף מצבר.

פורסם

אי אפשר לבצע טעינה.??בהנחה שזו הבעייה שלו בגלל המערכת? ואיזה מצבר לקנות במקום??

והמצבר 60 אמפר.

אייל,לפחות לך המצבר מת באחריות:)

פורסם

מת באחריות אבל הביאו לי מצבר שנראה כאילו עבר מלחמת עולם וכבר עכשיו אני מרגיש שהוא נחלש.

 

היום מתכננים לך את המוצרים שיחזיקו קצת אחרי תום תקופת האחריות, יש מהנדסים שמומחים לתחום הזה, לכן 28 חודש זה פרק זמן הגיוני. למוצר שנותנים לו 20 חודש אחריות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני בטוח שהמצבר מת בגלל המערכת..זה קרה יותר משני לילות שאני חושב על זה,לפחות 5-6 פעמים,4-5 שעות כל פעם,רכב לא מונע והמערכת פועלת.אני אקח את אותו מצבר נראה לי:)תודה לכם(כי אין לי כח למלא מים וכו)

פורסם

לך ותנסה לטעון את המצבר.

 

לפני שנים, נסעתי לחו"ל וכשחזרתי מצאתי ברכב מצבר פרוק לרמת אפס. אפילו הנורה שבלוח השעונים לא דלקה.

תתפלא אבל אחרי כמה ימים המצבר נטען ונשאר תקין עד למכירת אותו הרכב, כדי שתקבל מושג - רצועת האביזרים שרקה בעת האצה בשל העומס שהאלטרנטור הפעיל עליה, בסל"ד נמוך ממש הרגשתי את זה.

 

אל תזדרז להספיד את המצבר.

פורסם

אזז שאלתי היא-האם המצבר פשוט התרוקן?ואפשר להטעין מחדש והוא יסתדר?או חובה להחליף מצבר?

העניין הוא שלפני הקטע עם המערכת,האוטו הניע בשניות בצורה משכנעת מאוד

פורסם

תניע את הרכב בעזרת כבלים וצא לנסיעה של 30 דקות מחוץ לעיר, חזור לדווח האם אחרי המתנה של שעה הרכב מניע בקלות.

 

בעיקרון תמיד מומלץ להטעין מצבר שהתרוקן לרמה שציינת בעזרת מטען ייעודי למשך הלילה אבל כאשר אין לחם אוכלים עוגות.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, האם אלטרנטור יכול להטעין מצבר גמור?

 

חשבתי לקחת אלטרנטור ישן שיש לי, להפעיל אותו בעזרת מנוע חשמלי וחגורה ולהתקין בעזרתו את המצבר.

האם זה יטעין את המצבר?

אין לי בעיה להשאיר אותו כך לילה שלם אם זה יעזור.

קובי

פורסם
תניע את הרכב בעזרת כבלים וצא לנסיעה של 30 דקות מחוץ לעיר, חזור לדווח האם אחרי המתנה של שעה הרכב מניע בקלות.

 

בעיקרון תמיד מומלץ להטעין מצבר שהתרוקן לרמה שציינת בעזרת מטען ייעודי למשך הלילה אבל כאשר אין לחם אוכלים עוגות.

העניין שהרכב מניע גם ככה..טוב אעשה זאת...אני אנסה לנסוע כ 30 דק ולעדכן בתוצאות..

פורסם
בן, הנסיעה צריכה להיות עם מינימום צרכני חשמל פועלים, כדי שהטעינה תהיה מקסימלית.

 

במידה והנסיעה מתבצעת מחוץ לעיר זה ממש לא משנה אם תדליק צרכנים נוספים, בכול מקרה המצבר ייטען לקיבולת המקסימלית במידה והנסיעה מספיק ארוכה. הסיבה היחידה שלא מומלץ להפעיל צרכנים נוספים כבדים כגון: מפשיר אדים אחורי או מגבים היא בכדי לא להעמיס את האלטרנטור ייתר על המידה במקרה של מצבר ריק.

 

למה ?

 

בסל"ד של מעל 2000-2500 סיבובים לדקה האלטרנטור מסוגל לספק את הזרם הנומינלי שאליו תוכנן האלטרנטור. כלומר במקרה של הגולף מותקן אלטרנטור 70-90 אמפר שזה מעל הוא מעבר לצריכת הזרם של כול הצרכנים הסטנדרטים שהנהג מדליק בנסיעה מנהלתית רגילה וגם לשם טעינת המצבר.

 

בשביל לסבר לך את האוזן הזרם המקסימלי שהאלטרנטור מסוגל לספק הינו גדול ב-15 אחוז מהזרם הנוומינלי מבלי שייגרם נזק לאלטרנטור.

 

אז מה הבעיה ? (התשובה לקובי).

 

כאשר המצבר נפרק למתח נמוך מאוד עד כדי היא יכולת התנעת הרכב כתוצאה מהפעלת צרכנים לאורך זמן לא מומלץ להטעין את המצבר בנסיעה בכדי לא לגרום לאלטרנטור 'לעבוד קשה' דבר שעלול לגרום להתחממות ייתר והרס האלטרנטור בטווח הארוך.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...