Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדת מחיר ב-VW


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

שוטטתי לי להנאתי באתר החברה בישראל (VW.CO.IL) ושמתי לב שהיום פרסמה החברה מחירון חדש עם הורדות מחירים בחלק מהדגמים, למשל, GTI במחיר הנמוך ב-7,000 ש"ח מבעבר, גולף במחיר הנמוך ב-6,000 ש"ח ועוד.

 

לידיעתכם (למי שתכנן על קנייה בקרוב!!) :-P

פורסם

לא בדקתי זמן מה, אבל 243k על דגם ה-DSG הכי מפואר נשמע לי כמו העלאה... :? או שלא היה בעבר חבילת "פרמיום" בכלל? לאיזה דגם התכוונת?

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
250000 ש"ח לגולף GTI??

וואו,כנראה שיש אנשים חכמים בצמפיון.

 

או, שלום לכל המתלהמים שמדברים שטויות. אני מזכיר, שבדור הקודם ה- GTI (חמש דלתות + DSG, באבזור נחות יותר) עלתה קרוב ל- 240.

ה- GTI עולה, עם אבזור שברוב הרכבים עדיין אין בכלל להשיג, בין 188 ל- 223 (תלוי דלתות וגיר) [לפי האתר שלהם, לא יודע אם מעודכן נכון, משום שאני לא רואה הנחה לדגם החמש דלתות]. אני מניח שגם על זה יש לך טענות, אבל אתה מוזמן למצוא רכב אחר שמציע את אותה חבילה כוללת, במחיר דומה, מחוץ ל- VAG. כרגע יש את הג'וליטה, והגרסא הידנית המאובזרת המתחרה עולה 230, ומציעה אבזור (דיברתי על חבילה, זוכר?) נחות משמעותית ושימושיות פחותה לטעמי האישי (למשפחה, כמובן). לא ניסיתי אותה מבחינת אחיזה וניהוג, אבל אני מניח שהיא משתווה פחות או יותר ל- GTI, משום שהג'ולייטה 170 היתה טובה בנושא זה (למעט אולי בתחום ההגה, שאני לא חש מוכשר דיי כדי לפסוק לגביו).

 

ה- GTI שעולה 243, כוללת גם כסאות מחוממים מעור, קסנון, ועוד כמה שטויות. אינני יודע אם מישהו מזמין אותה, לי זה באמת נראה מיותר. אבל אני לא ממהר לשפוט אחרים (או לסנגר על צ'מפיון כמובן, אבל 188 ל- GTI שלוש דלתות זה לא רע בכלל, ולמעשה אם זה עומד מול 160 שעולה 173, אף שהיא DSG ומעט מאובזרת יותר, די ברור היכן נופל הפור).

 

אגב, אני חייב להודות שהמוכר ב- VW היה הוגן כשביקרתי אצלו השבוע בעניין ה- GTI, ואמר לי שצפויה הנחה ושכדאי שאמתין.

 

עריכה: לא יאומנו ההבדלים בתמחור בין גולף לג'טה. הגולף 160 עולה 173K, בעוד שג'טה 160 עולה 160K. חשבתי שיש הבדל משמעותי באבזור, אבל לפי המפרט אצלהם באתר אין.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
עריכה: לא יאומנו ההבדלים בתמחור בין גולף לג'טה. הגולף 160 עולה 173K, בעוד שג'טה 160 עולה 160K. חשבתי שיש הבדל משמעותי באבזור, אבל לפי המפרט אצלהם באתר אין.

 

אתה מערבב פה בשר ופרווה, ידידי. הגולף היא גולף 6, הג'טה היא מדגם יוצא. הגולף היא ברמת גימור "Highline" (כולל "פסי כרום משולבים בפגוש ובגריל הקדמי" המקוריים), הג'טה היא ברמת גימור "Comfortline" בלבד (עם פסי כרום אחרים לגמרי, ואני לא רוצה אפילו להתחיל לדבר על גוון הדיפונים!).

 

ובחזרה לנושא ה-GTI, באמת היה במחירון צ'מפיון דגם של GTI Mk6 ב-240k+ לפני כחודשיים, נאמר?

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

פיספסתי פה משהו , GTI MK6 החל מ188 אלף??

 

וואוו באמת שאני לא מבין איך אפשר לקנות רכב אחר בטווח מחיר הזה (קליאו ספורט,שירוקו160,אבארט500,איביזה בוקאנגרה ועוד המון!)

 

 

שאפו לצ'ימפיון שנתנו כרטיס כניסה במחיר נמוך יחסית לרכב כמו גולף GTI!!

 
 

 

 
 
פורסם
או, שלום לכל המתלהמים שמדברים שטויות. אני מזכיר, שבדור הקודם ה- GTI (חמש דלתות + DSG, באבזור נחות יותר) עלתה קרוב ל- 240.

ה- GTI עולה, עם אבזור שברוב הרכבים עדיין אין בכלל להשיג, בין 188 ל- 223 (תלוי דלתות וגיר) [לפי האתר שלהם, לא יודע אם מעודכן נכון, משום שאני לא רואה הנחה לדגם החמש דלתות]. אני מניח שגם על זה יש לך טענות, אבל אתה מוזמן למצוא רכב אחר שמציע את אותה חבילה כוללת, במחיר דומה, מחוץ ל- VAG. כרגע יש את הג'וליטה, והגרסא הידנית המאובזרת המתחרה עולה 230, ומציעה אבזור (דיברתי על חבילה, זוכר?) נחות משמעותית ושימושיות פחותה לטעמי האישי (למשפחה, כמובן). לא ניסיתי אותה מבחינת אחיזה וניהוג, אבל אני מניח שהיא משתווה פחות או יותר ל- GTI, משום שהג'ולייטה 170 היתה טובה בנושא זה (למעט אולי בתחום ההגה, שאני לא חש מוכשר דיי כדי לפסוק לגביו).

 

ה- GTI שעולה 243, כוללת גם כסאות מחוממים מעור, קסנון, ועוד כמה שטויות. אינני יודע אם מישהו מזמין אותה, לי זה באמת נראה מיותר. אבל אני לא ממהר לשפוט אחרים (או לסנגר על צ'מפיון כמובן, אבל 188 ל- GTI שלוש דלתות זה לא רע בכלל, ולמעשה אם זה עומד מול 160 שעולה 173, אף שהיא DSG ומעט מאובזרת יותר, די ברור היכן נופל הפור).

 

אגב, אני חייב להודות שהמוכר ב- VW היה הוגן כשביקרתי אצלו השבוע בעניין ה- GTI, ואמר לי שצפויה הנחה ושכדאי שאמתין.

 

עריכה: לא יאומנו ההבדלים בתמחור בין גולף לג'טה. הגולף 160 עולה 173K, בעוד שג'טה 160 עולה 160K. חשבתי שיש הבדל משמעותי באבזור, אבל לפי המפרט אצלהם באתר אין.

טוב,אתה שילמת 180000 ש"ח על גולף 1.4 TSI..

פורסם

שוב אני אשאל, האם אלה המחירים החדשים או שמה רק מחירי סוף שנה? יש לכם מושג כמה זמן המחירים ישארו ואיך תהיה ההשפעה על מחירי יד2?

תודה מראש :)

פורסם

לפי מה שנראה הם פרסמו מחירון חדש, האם מחירון זה ישאר גם בתחילת 2011? אלוהים גדול.

 

לא בדקתי זמן מה, אבל 243k על דגם ה-DSG הכי מפואר נשמע לי כמו העלאה... :???: או שלא היה בעבר חבילת "פרמיום" בכלל? לאיזה דגם התכוונת?

 

הפרמיום עלה 250K, אבל התכוונתי לדגם הבסיסי 5 דלתות DSG שהיה בזמנו 215K/

פורסם

עדכון קל:

לפי הבנתי, אלו מחירים עד סוף השנה לרכבים שככל הנראה ימסרו עד סוף השנה ואשר נמצאים במלאי או בדרך לפה ברגעים אלה, אולי גם קצת אחרי תחילת 2011. ככה שאם יש צבע ספציפי שרציתם, אתם מוגבלים.

פורסם

אחלה מחיר ל3 דלתות... למיטב זכרוני המחיר הקודם היה משהו כמו 200K.

לשם השוואה הדור 5 3 דלתות ידני נמכר בזמנו ב215K.

 

אני מכיר חבר פורום שרכש DSG מחומשת ב210K ככה שהמחיר אולי ירד ב 2K.

 

250000 ש"ח לגולף GTI??

וואו,כנראה שיש אנשים חכמים בצמפיון.

 

מאוד נוח לעגל למעלה כשרוצים להתלהם.

 

דווקא מחיר של 208K לGTI מחומשת DSG נשמע כמו עסקה טובה, במיוחד ביחס ל1.4TSI שציינת כאן וגם ביחס לדור הקודם.

 

 

אגב, אלו שקניתי מהם את הרכב שלי קנו פרימיום ידנית 3 דלתות ואני כמעט בטוח שהם שילמו 240K (שאלתי).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אתה מערבב פה בשר ופרווה, ידידי. הגולף היא גולף 6, הג'טה היא מדגם יוצא. הגולף היא ברמת גימור "Highline" (כולל "פסי כרום משולבים בפגוש ובגריל הקדמי" המקוריים), הג'טה היא ברמת גימור "Comfortline" בלבד (עם פסי כרום אחרים לגמרי, ואני לא רוצה אפילו להתחיל לדבר על גוון הדיפונים!).

 

אל תהיה דרמטי, אין הבדל משמעותי בין קומפורטליין להייליין. ההבדלים הבולטים מסתכמים בריפודי עור, חלונות כהים מאחורה, פנסי ערפל, וזהו בערך. ביג דיל..

×
×
  • תוכן חדש...