Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים שלי!

יש לי סוזוקי ג'ימני 2009 עם אחריות וכ'ו.

בשלושת הימים האחרונים, בכל פעם שאני מניע את הרכב, כהתנעה ראשונה לאותו יום, הרכב עושה רעשים, כאילו שהוא בהילוך (ומדובר על ג'ימני אוטומט, שנמצא בפרקינג תמיד כשמניעים אותו)

זה אומר שהמצבר עומד להגיד לי ביי ביי?

לא מפריע לי, לא מתרגש ולא אחתוך ורידים בגלל זה, סתם שואל כדי להיות מוכן, כדי שבפעם הבאה כשאהיה על איזה הר, הג'ימני לא יעשה לי בושות.

לא יודע אם זה קשור או הגיוני אבל נקודה נוספת: על המצבר יש אחריות של שנה, הגיוני שכעבר שנה (וחלפה לה שנה וחצי כבר) המצבר מתחיל לתת אותותיו?

יש לציין שבמהלך היום יום הרגיל שלי, הרכב מונע פעמיים בדיוק, אחת בבוקר/לילה/ערב/צהריים, תלוי מתי אני יוצא לעבודה, והשנייה היא בחזרה, כשאני חוזר הביתה.

בכל שאר הזמן, יש רכב של העבודה ונוסע בתוך העיר רק בו.

אמרתי אולי אבק נכנס לאיפשהו, כמו שקרה לאמא שלי עם הרכב שלה שלא הניע, וכשהשתמשתי בלחץ אוויר לנקיון האבק מתחת למכסה המנוע, על המכלולים השונים, זה פתר את הבעייה.

אז מה דעתכם? יש רעיונות והצעות לפיתרון?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

שלום רב !

הרכב עדיין באחריות אני מניח שגם המצבר כלול באחריות !

גש לאחד ממוסכי דרך השטח מורשה סוזוקי , בתל אביב ובשפיים, קיבול המצבר והטעינה תדלק, ואני סמוך ובטוח שבעייתך תטופל לשביעות רצונך המלאה, ללא עלות מצידך.

ראה כאן:

 

http://www.dservice.co.il/snifTelAviv.aspx?id=43

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האמת שמים אני בודק כל הזמן, אבדוק שוב על מנת לוודא שישנם מים במצבר.

אני מהדרום כל שמוסכי השירות שהוצעו לי, פשוט לא רלוונטיים בשבילי.

הצעות נוספות?

אגב, המצבר עצמו הוא מחברה עלומת שם. YUASA? סינים? יפניים? קוריאנים?

מים במצבר אמורים להיות מלאים עד גדותיו של המצבר? כי מהיום הראשון שקניתי את הרכב, לא היו בעיות בהנעה ובנוסף, מפלס המים לא עלה ולא ירד ולא השתנה במילימטר אחד בודד, נשאר אותו הדבר. לעזרתכם ועצתכם המלומדת אודה.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

  • ספונסר פורום
פורסם

תסמונת ההתנעה לא ברורה לי, תמוהה ולא בתחום הבנתי

אתיחס למצבר בלבד:

חברת Yuasa נחשבת חברה טובה (למרות שמזמן כבר אינה יפנית אל מייצרת במלזיה בעיקר) ומאחר ואין יבואן למותג זה בארץ המצבר הוא מקורי.

לא ברור לי מדוע אתה אומר שלמצבר יש אחריות של 12 חודש בלבד, לדעתי יש למצבר אחריות של שנתיים מינימום מיבואן הרכב.

בדיקת מצבר במכשיר אלקטרוני (לדוגמא מידטרוניקס) תתן דיאגנוזה מהימנה מאד אם המצבר אשם ברעשים

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

מניסיוני (באופנועים) מצברי YUASA הם הטובים ביותר וכך גם מחירם (יפני מקורי)

התאור שלך קצת לא ברור, איזה רעשים אתה בדיוק שומע ?

תפרט קצת ונוכל לכוון אותך

אגב, יש לך יופי של אוטו, רק חסר קצת תא מטען...

פורסם

אסביר שוב בדוגמא:

כשרכב קר (זה לא המקרה, זה רק לצורך דוגמת הרעש), לוקח לו קצת זמן להידלק. כשמסובבים את המפתח, שומעים רעש שקשה לי לתאר, פשוט רעש של נסיון הצתת המתנע.

זה כמו הרעש ששומעים, כשמיכל הדלק ברכב ידני היה ריק, ומילאנו נניח ליטר או שניים של דלק, על המיכל הריק.

כאילו שהרכב מתאמץ נורא להניע.

יש לציין שבאיזור שלי בכלל לא קר יחסית לעונה, והרכב מחנה, בחניון תת קרקעי מוצל ומאוורר לחוטין.

אני לא יודע אם להתמקד בזה, לכן שואל, ולכם שמורה הזכות הבלעדית לשלול את השערותיי:

מצבר שלא ממולא עד גדותיו, ממש עד גדותיו, הינה עילה לשמיעת הרעשים בהנעה הראשונית? האם יש קשר בין חוסר (מועט לחלוטין, אפילו לטיפש כמוני בדברים האלה זה ברור) מים במצבר, ובין בעיית ההנעה שתיארתי? זה הגיוני בכלל?

 

נ.ב- את המידע בעניין המצבר ותוקף האחריות שלו, הבאתי מהספרים (ספר רכב לדוגמא) כך כתוב בדיוק בספר הרכב:

"אחריות למצבר ניתנת ע"י היבואן כשנה בלבד"

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

בעל גימיני שלום רב !

ברשותך אתחיל מהסוף להתחלה!

מפלס הים במצבר אמור להיות סנטימטר אחד בלבד מעלהלוחות, ולא מלא עד גדותיו, כך שהמפלס אצלך תקין !

מצבר לא גורם לרעשים כלל !

 

משאבת דלק חשמלית, עלולה להרעיש עם פתיחת מתג ההצתה, אך בעעיתך קשורה קרוב לוודאי למגעים רופפים בנעלי כבל מצבר, או בסטרטר מרעיש.

גש למוסך מורשה סוזוקי באזור הדרום, ובקש בדיקת עומס למצבר בעזרת מכשיר יעודי שיש לכל חשמלאי, ובוודאי קיים במוסך מורשה יבואן.

הצבר נחשב כאיכותי על ידי עדות של חברי הפורום, והאחריות היא כנראה יותר משנה.

מכיוון שאין יבואן רשמי למצבר, אני מניח שהאחריות למצבר ניתנת על ידי מכשירי תנועה, יבואני סוזוקי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
בעל גימיני שלום רב !

ברשותך אתחיל מהסוף להתחלה!

מפלס הים במצבר אמור להיות סנטימטר אחד בלבד מעלהלוחות, ולא מלא עד גדותיו, כך שהמפלס אצלך תקין !

מצבר לא גורם לרעשים כלל !

 

משאבת דלק חשמלית, עלולה להרעיש עם פתיחת מתג ההצתה, אך בעעיתך קשורה קרוב לוודאי למגעים רופפים בנעלי כבל מצבר, או בסטרטר מרעיש.

גש למוסך מורשה סוזוקי באזור הדרום, ובקש בדיקת עומס למצבר בעזרת מכשיר יעודי שיש לכל חשמלאי, ובוודאי קיים במוסך מורשה יבואן.

הצבר נחשב כאיכותי על ידי עדות של חברי הפורום, והאחריות היא כנראה יותר משנה.

מכיוון שאין יבואן רשמי למצבר, אני מניח שהאחריות למצבר ניתנת על ידי מכשירי תנועה, יבואני סוזוקי.

בברכה

צביקה

 

היי צביקה!

המון המון תודה, הארת את עיני היטב.

עוד כחמשת אלפים קילומטרים בערך, אני סוגר 30K ומכניס את הרכב לטיפול. באחד מהימים הקרובים, אגש למוסך לפיענוח וטיפול הבעייה.

אולי הבעייה תיפתר מעצמה, עד שאגש לטיפול, אם לא, ואראה שהעניין חוזר על עצמו, אכנס למוסך.

תודה תודה.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

אם אני מבין הרכב מניע בצורה "עצלה" וזה בהחלט יכול להיות עניין של מצבר.

מצבר לא צריך לההרס אחרי שנה אפילו לא במצברים זולים, עם זאת יתכנו יוצאים מהכלל ובשביל זה יש אחריות.

המוסך יחבר לך מכשיר למדידת המצבר בזמן התנעה ויראה אם יש למצבר מספיק כח כדי להניע את הרכב.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
שלום רב !

הרכב עדיין באחריות אני מניח שגם המצבר כלול באחריות !

גש לאחד ממוסכי דרך השטח מורשה סוזוקי , בתל אביב ובשפיים, קיבול המצבר והטעינה תדלק, ואני סמוך ובטוח שבעייתך תטופל לשביעות רצונך המלאה, ללא עלות מצידך.

ראה כאן:

 

http://www.dservice.co.il/snifTelAviv.aspx?id=43

בברכה

צביקה

 

לא ברור לי מדוע אתה אומר שלמצבר יש אחריות של 12 חודש בלבד, לדעתי יש למצבר אחריות של שנתיים מינימום מיבואן הרכב.

אחריות מצבר דרך יבואן הרכב הנה מסוג "אחריות יורדת" מסוג השתתפות עצמית.

האחריות הנה ל-24 ח' אך מאחר והרכב בן 18 ח' אזי ליבואן נותרה השתתפות עצמית בת 6' ח'.

במוסכי היבואן המצבר נמכר במחיר "מחירון", כך שאין זה משתלם להפעיל אחריות במקרים כאלו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אחריות מצבר דרך יבואן הרכב הנה מסוג "אחריות יורדת" מסוג השתתפות עצמית.

-מה זה "אחריות יורדת"?

-פעם ראשונה שאני שומע על השתתפות עצמית באחריות על מוצר.

פורסם

חברים בוקר טוב!

האם במצב שאצטרך להחליף מצבר, ונאמר ואביא מצבר "משלי", אבל חדש דנדש, ולא מהמוסך של היבוא, אלא מצבר שאקנה ממקור אחר, האם האחריות על הרכב, בטלה ומבוטלה?

במילים אחרות, אם אקנה מצבר "עצמאית", ניגמרה לי האחריות על הרכב?

שיהיה יום טוב לכולנו.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

לא צריך להקדים את המאוחר.

תיגש למוסך סוזוקי, יבדקו לך את המצבר, ואולי לא רק מצבר (יכול להיות שהבעיה במקום אחר).

כבר במוסך תקבל תשובות לגבי האחריות (יש\אין\חלקית\יורדת), מחיר המצבר אצלם וגם התשובה לגבי מצבר "עצמאי".

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...