Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים בוקר טוב!

האם במצב שאצטרך להחליף מצבר, ונאמר ואביא מצבר "משלי", אבל חדש דנדש, ולא מהמוסך של היבוא, אלא מצבר שאקנה ממקור אחר, האם האחריות על הרכב, בטלה ומבוטלה?

במילים אחרות, אם אקנה מצבר "עצמאית", ניגמרה לי האחריות על הרכב?

שיהיה יום טוב לכולנו.

 

 

כמובן שלא.

מצבר לא מבטל את האחראיות.

רק שים לב שאתה קונה מצבר איכותי ומתקין אותו במקום מקצועי( כלומר התקנה עם גיבוי).

פורסם

תודה אנשים יקרים, כבר בשעות הקרובות (אם אסיים עבודתי מוקדם מספיק) אגש למוסך.

אם לא, אז באחד מהימים הקרובים.

רב תודות

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
-מה זה "אחריות יורדת"?

-פעם ראשונה שאני שומע על השתתפות עצמית באחריות על מוצר.

הסבר מפורט יותר.

האחריות על המצבר הנה ל-24 ח'.

במידה והמצבר "נגמר" אחרי 12 ח', אחריות החברה הנה על 12 ח' נותרים.

הווה אומר - אם תרצה לממש את האחריות, החברה תשלם חצי ואילו אתה תשלם חצי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הסבר מפורט יותר.

האחריות על המצבר הנה ל-24 ח'.

במידה והמצבר "נגמר" אחרי 12 ח', אחריות החברה הנה על 12 ח' נותרים.

הווה אומר - אם תרצה לממש את האחריות, החברה תשלם חצי ואילו אתה תשלם חצי.

 

אהלן קומפאי ידידי!

כלשונך נראה, שאם מצבר דנדש יעלה לי, כולל התקנה+עלות+מע"מ ווכ'ואים וכו'אים נוספים, נאמר 700 שקלים.

(פחות, אבל הגזמתי כי לא שכחנו, שמדובר במוסך מרכזי שבכל זאת, הוא רוצה וצריך להרוויח לא?) אני אפרד מסכום של 350 שקלים?

לא שאני לא סומך או משהו, אבל אם כך באמת הדבר, אני אקח את הרכב ואמצבר אותו במקום שאני סומך עליו, שאני מכיר, ואשם את אותו הסכום, במקום שאני רוצה.

גילוי נאות, אם וכשאעשה טיפול 30K בקרוב, אעשה אותו במוסך המרכזי בבאר שבע, אצל אמנון, שהוא סוג של משפחה.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

אם אינני טועה, רכבך בן 18 ח'(בקירוב).

אם ניתן להשיג לרכבך בשוק החופשי מצבר בעלות 700 ש"ח, המצבר אצל יבואן הרכב יעלה כ-1.1-1.2K ש"ח(מחיר מחירון).

ע"פ התחשיב של אחריות יורדת, יבואן הרכב ישתתף ב-1/4 מעלות המצבר ואילו אתה ב-3/4 המחיר.

כלומר, אתה תשלם כ-800 ש"ח עבור מצבר שבשוק החופשי יעלה לך 700 ש"ח.

אגב, גם אחריות אתה מפסיד במקרה כזה.

בשוק החופשי, אתה תקבל אחריות של 12-24 ח' עבור המצבר. במקרה של קניה מיבואן הרכב, האחריות תהיה עד לסוף ה-24 ח'(במקרה שלך - אחריות ל-6 ח' :? ).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אם אינני טועה, רכבך בן 18 ח'(בקירוב).

אם ניתן להשיג לרכבך בשוק החופשי מצבר בעלות 700 ש"ח, המצבר אצל יבואן הרכב יעלה כ-1.1-1.2K ש"ח(מחיר מחירון).

ע"פ התחשיב של אחריות יורדת, יבואן הרכב ישתתף ב-1/4 מעלות המצבר ואילו אתה ב-3/4 המחיר.

כלומר, אתה תשלם כ-800 ש"ח עבור מצבר שבשוק החופשי יעלה לך 700 ש"ח.

אגב, גם אחריות אתה מפסיד במקרה כזה.

בשוק החופשי, אתה תקבל אחריות של 12-24 ח' עבור המצבר. במקרה של קניה מיבואן הרכב, האחריות תהיה עד לסוף ה-24 ח'(במקרה שלך - אחריות ל-6 ח' :? ).

 

הבנתי חבר.

במילים אחרות, אלך ואמצבר את הרכב שלי, (במידת הצורך כמובן), לא בחברה.

טוב שאתה קיים קומפאי, מה קארספורום היה עושה בלעדייך?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

  • ספונסר פורום
פורסם
אחריות מצבר דרך יבואן הרכב הנה מסוג "אחריות יורדת" מסוג השתתפות עצמית.

האחריות הנה ל-24 ח' אך מאחר והרכב בן 18 ח' אזי ליבואן נותרה השתתפות עצמית בת 6' ח'.

במוסכי היבואן המצבר נמכר במחיר "מחירון", כך שאין זה משתלם להפעיל אחריות במקרים כאלו.

 

לא נכון לחלוטין - גם יום לפני תום האחריות מחויבים להחליף לך את המצבר ללא שום השתתפות עצמית. זכות היבואן להתקין מצבר משומש ו/או להגביל את האחריות למצבר שהוחלף למועד תום האחריות המקורית של הרכב.

בפועל רוב היבואנים לא מקפידים על כך, יתקינו לך מצבר חדש על חשבונם - כך שמימוש האחריות מאד כדאי.

 

ג'ימיני - בפועל אתה יכול להתקין כל חלק שתרצה מטעמך מבלי לפגוע באחריות של הרכב כלל.

יבואן הרכב יכול להגביל את האחריות למערכת ספיציפית ברכב אם הוכיח שנעשה שימוש בחלק חילוף שאינו עומד באיכות של החלק המקורי.

למרות שבישראל יש היצע רב של חלפים תחליפים באיכות עלובה, הוכחה כי חלק כזה עשה נזק לרכב מאד מסובך ונדיר.

מצבר באיכות נמוכה יהיה קצר חיים, אבל לא יעשה נזק למערכת החשמלית (בהנחה כמובן שהוא 12V) ולכן אין שום חשש לאחריות שלך למערכת החשמל בפרט ולרכב כולו בפרט.

 

עדכן מה הדיאגנוזה של המוסך, לדעתי המצבר יצא זכאי

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

היתה לי רנו קנגו .

חודש לפני תום האחריות ו1000 ק"מ לפני הגבלת הקילומטראז' לצורך האחריות הוחלף המצבר בחדש, זהה למקורי,

ללא עלות כלשהי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=221860&highlight=%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8

אמרתי לך, אל תקדים את המאוחר, תיגש למוסך היבואן.

אף אחר לא יכריח אותך להחליף מצבר תמורת תשלום, בכל רגע נתון תוכל לעזוב ולקנות מצבר במקום אחר.

אבל אולי אפשר לא להוציא אותם 700 שקלים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המון המון תודה לכולם.

זה יישמע קצת מטופש (אפילו אני חושב ככה), אבל פשוט אין לי זמן להיכנס לחמש דקות למוסך לבדיקה הזו.

בקרוב אעשה טיפול 30K, אם עד זמן הטיפול יתכנו בעיות מיוחדות ברכב, אפנה לעצמי זמן בכוח (שאני יודע שאין לי, אבל רכב זה הרגליים שלי, אז אין ברירה אלא לפנות זמן) ואבדוק את הנושא.

כמובן שלפני הטיפול, אכתוב על דף את כל הבעיות שאני חושב שאולי קיימות, ואמסור לאמנון מהמרכזי בבאר שבע.

תודה אנשים נפלאים, כדבריו של אייל שני (ובקולו שלו, נסו לדמיין), אבל מעולם הרכב:

"הדיאגנוזה של חברי קארספורום, עם עירוב והלעאת הבעיות של בעל הג'ימני, יוצרת פיתרונות נסיעה נפלאים, שמשלבים בתוכם הפרשים עילאיים, וההבדל בין טיפול וטיפול, הוא כמו מנגנינה בכינור"

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

×
×
  • תוכן חדש...