Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

בימים האחרונים צצה בעיה קטנה באופל שלי ואולי אתם תוכלו לייעץ.

כשהרכב מונע ולא משולב שום הילוך, הטורים נמוכים יחסית ויש רעידות קטנות ברכב, כאילו המנוע הולך להיכבות, אבל הוא לא נכבה. התופעה לא ממש רצינית, הרכב לא רועד ממש חזק ולא נכבה, כמו שאמרתי ויכול להיות שאדם זר לא יבחין בבעיה בכלל, אבל זה הרכב שלי ואני מרגיש שמשהו לא בסדר.

 

הרכב הוא אופל אסטרה 1.4 קרבורטור, שנת 1992 ועבר כמעט 190,000.

כבלים של הפלאגים הוחלפו לפני כמה חודשים.

לפני כשבוע הוחלפו: פלאגים, פילטר אוויר, פילטר שמן, שמן מנוע ופילטר דלק.

 

היום ניקיתי את הקרבורטור עם ספריי, המיועד לכך.

יש רעיונות?

פורסם

אין מנוס מהכנסת הרכב למכון לקרבורטורים אשר ינקה/ישפץ את הקרבורטור מ-א' עד ת'.

ניקוי עם ספריי הוא זמני ביותר וטוב למראה חיצוני אך לא פותר בעיות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
רק לפני המכון , שאלה קטנה - הרעידות החלו אחרי הטיפול ?

פלאגים מתאימים ? וואקומים כולם במקום ?

 

על אילו וואקומים אתה מדבר?

 

התופעה החלה יומיים לפני הטיפול.

 

כמה אמור לעלות ניקוי קרבורטור?

יש המלצות למוסכים באזור הדרום (קרית-גת, אשקלון, קרית-מלאכי, בברלי-הילס 90210)? 8)

 

דימה

פורסם

היום התופעה החמירה. :?

בזמן נסיעה, כשאני מאיץ מורגשות קפיצות, כאילו מישהו משחק עם דוושת הדלק. כמו פימפומים קטנים.

 

האם אתם בטוחים שזה בכלל הקרבורטור? האם יכול להיות שזה הקלאץ'?

הקלאץ לא הוחלף מעולם והרכב עבר כבר 190,000.

פורסם
היום התופעה החמירה. :?

בזמן נסיעה, כשאני מאיץ מורגשות קפיצות, כאילו מישהו משחק עם דוושת הדלק. כמו פימפומים קטנים.

 

האם אתם בטוחים שזה בכלל הקרבורטור? האם יכול להיות שזה הקלאץ'?

הקלאץ לא הוחלף מעולם והרכב עבר כבר 190,000.

 

זה נשמע כמו תופעה של הקרבורטור.

 

לך לכל מכון קרבורטורים, ניקוי זה לא עניין מסובך כ"כ, וגם אין לך רכב שאמור להיות מסובך לטיפול.

 

הם יעשו לך בדיקה ויגידו לך אם זה בעיית קרבורטור או לא.

 

בנוסף שלח הודעה פרטית לצביקה מהפורום שהוא מומחה לקרבורטורים ותתייעץ איתו, אולי תקבל אבחון יותר טוב או המלצה למקום מסויים.

 

הוא אישית נמצא בנתניה ואם אתה באזור אולי שווה לך להיכנס אליו.

פורסם

לפיקסר ולשאר חברי הפורום החובבים בלבד :!::!: .

 

כבר רבות נכתב על הנזק במקום תועלת בשימוש בספרי קרבורטור

.במקום טיפול יסודי ומקצועי בקרבורטור.

הנזק:התזת ספרי קרבורטורים לחלל הקרבורטור ממיסה הצטברות

פיח שהתקשה עם הזמן מפוררת אותו וגורמת לגלישת הפיח

לעבר הצוואר התחתון של הקרבורטור ולעבר חרירים זעירים מאד

שבו נוצר יניקת אוויר אטמוספרי.

החרירים נסתמים יוצרים תערובת עשירה אשר לא ניתנת לוויסות

על ידי בורג כווןC/O כווןתצרוכת הדלק.

מערכת הסרק נסתמת גורמת לפעולה בלתי סדירה של

המנוע בסרק,ובמקרים חמורים יותר ,לכבוי המנוע בעת עמידה בסרק.

במקרים רבים שימוש בספריי קרבורטור גורם לסתימות דלק

לחיתוכים ולהקדמת הטיפול בקרבורטור.

כן גורם הספרי להמסת חלקי גומי ואטמים בקרבורטור.

רק מי שעוסק בניקוי ושיפוץ קרבורטורים יכול להעיד

על עשרות לקוחות אשר רק נזק עשו לעצמם

בשימוש בספריי קרבורטורים.ורק הקדימו לעצמם

את הטיפול בקרבורטור ,ולא לדחותו.

בתקווה שהמסר הועבר :!:

ובברכה ותמיד לשרותכם.

צביקה קרבורטורים נתניה

09-8332213

נייד-054-861318

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

פורסם

רציתי לעדכן אתכם, מצאתי את הפטרון לבעיה (יותר נכון אבא שלי מצא).

אחד מכבלי ההצתה של הפלגים לא עבד. זה הדבר האחרון שחשדתי בו, מכיוון שהחלפתי אותם לא כל כך מזמן והכבלים האחרונים (המקוריים) החזיקו כמעט 12 שנה! כניראה שקניתי כבלים לא איכותיים.

היום החלפתי את הכבלים לחדשים והבעיה נעלמה.

הנזק: 150 ש"ח.

 

ושוב תודה לכל מי שניסה לעזור לי בבעיה.

חג-שמח! :D

×
×
  • תוכן חדש...