Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היאריס המדוברת היא מנוע אלף. הגיר החצי אוטומטי הוא למעשה ידני בלי קלאץ, מה שאומר שאת עדיין צריכה להעביר את ההילוכים בעצמך, אבל בלי הטירטור של הקלאץ.

 

אם את יכולה ללכת על גיר ידני פיאסטה יכולה להיות אופציה טובה מאוד, אפשר למצוא כאלו מהשכרה ב48K משנת 02.

 

לדעתי להוציא את האקסנט מהרשימה.

 

לגבי הפולו, זה אומר שהיא קצת איטית, לא משהו קריטי לדעתי, אם תמצאי אחת במצב טוב קחי סיבוב ותתרשמי.

 

*ברוכה הבא לפורום!

 

גיא.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם את יכולה ללכת על גיר ידני פיאסטה יכולה להיות אופציה טובה מאוד, אפשר למצוא כאלו מהשכרה ב48K משנת 02.

 

אני, כאמור, לא יכולה ללכת על ידני.

ממה שראיתי, הפיאסטה באמת זולה מאוד.. מהביקורות שקראתי עליה היא פשוטה למדי.

 

ועוד כמה שאלות על הבוקר..

-מה דעתכם על פונטו אוטומט שנת 01?

-מה זה ELX ?

-מה ההבדל בין הפונטו 'הרגילה' לספייס?

-איך הפורד פוקוס?

פורסם

פונטו ELX זאת הפונטו הישנה, אין סיבה לגעת בה היום כשמדברים על התקציב שלך. פונטו ספייס מוצלחת הרבה יותר ומדובר בסופרמיני נחמדה מאוד לתימרון בעיר בזכות הגה חשמלי קל מאוד. הפונטו לא מצטיינת באיכות חיים בתא הנוסעים כמו הפולו למשל.

 

הבעיה בפונטו האוט' היא שהגיר שלהן (ושל הפיאסטה) הוא גיר רציף (כמו של קטנוע) ולא גיר אוט' רגיל, גיר רציף לא עולה בקנה אחד עם דרישתך לאמינות וביקורים מועטים במוסך.

 

לא נותר לי אלא להצטרף להמלצות הקודמות על פולו אוט' או לאיביזה אוט', שתיהן מכוניות איכותיות מאוד ואמינות אך אם בכל זאת תכנסי איתן למוסך, המחיר יהיה גבוה.

אם שקלת את הפולו/איביזה, שווה לשקול את הסקודה פאביה המבוססת על ריצפה מתקדמת יותר מהשתים האחרונות, האוטו לא ממש נפוץ אבל נחשב לאיכותי מאוד (תשכחי את כל מה שאת יודעת על סקודה).

 

ומה אני אישית הייתי לוקח? ללא ספק פיז'ו 206, קצת עצלה כשמשדכים תיבה אוט' למנוע 1.4 אבל ככה זה כולן. ה-206 מעצבת, מתנהגת, איכותית, אמינה יחסית והשוק שלה מטורף.

 

* הערה לגבי הסאן רוף- מההודעות הקודמות שלך ניכר שמעולם לא היה לך רכב עם סאן רוף, הרשי לי לספר לך שזה אחד הדברים הכי מהנים ברכב. אני ממליץ לך לנסות, הנאה מובטחת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
פונטו ELX זאת הפונטו הישנה, אין סיבה לגעת בה היום כשמדברים על התקציב שלך.

 

שווה לשקול את הסקודה פאביה המבוססת על ריצפה מתקדמת יותר מהשתים האחרונות, האוטו לא ממש נפוץ אבל נחשב לאיכותי מאוד (תשכחי את כל מה שאת יודעת על סקודה).

 

 

תודה על המענה.

ה 'ELX' היה בפירוט לגבי הפונטו 01. איך זו יכולה להיות פונטו ישנה? הכוונה אולי לדגם ישן?

בדקתי במחירון לגבי הסקודה, ראיתי שיש דגמים של אוטומט החל משנה 02 ב 82 אלף!..

יקר מדי..

 

-מה דעתך לגבי הבראבו שהוזכרה?

-ומי יכול לענות לגבי הפורד פוקוס?

פורסם

הפוקוס והבראבה יותר גדולות משאר המכוניות.

 

הבראבו/בראבה מאוד זולות והן מכוניות טובות (אבל למכור אותן לא יהיה קל).

הפוקוס היא מהטובות בקבוצה עד היום, נוחה, מרווחת ומהנה.

 

השאלה אם את צריכה מרחב של משפחתית קומפקטית או סופר מיני מרווחת כמו פונטו מספיקה...

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם

פונטו אוטומטי יש רק משנת 01 והוא נמכר ע"י ציי רכב ב-50K (באדג'ט)

 

http://www.ynetcenter.co.il/levad.asp?z=c&tz=usedcar&nkotcd=186777

 

האקסנט (שבניגוד לקודמיי לא הייתי פוסל אותה על הסף עולה 53000 גם מציי רכב )

 

http://www.ynetcenter.co.il/levad.asp?z=c&tz=usedcar&nkotcd=186781

 

יאריס בתקציב שלך נראה לי בלתי אפשרי...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
פונטו ELX זאת הפונטו הישנה, אין סיבה לגעת בה היום כשמדברים על התקציב שלך.

 

שווה לשקול את הסקודה פאביה המבוססת על ריצפה מתקדמת יותר מהשתים האחרונות, האוטו לא ממש נפוץ אבל נחשב לאיכותי מאוד (תשכחי את כל מה שאת יודעת על סקודה).

 

 

תודה על המענה.

ה 'ELX' היה בפירוט לגבי הפונטו 01. איך זו יכולה להיות פונטו ישנה? הכוונה אולי לדגם ישן?

בדקתי במחירון לגבי הסקודה, ראיתי שיש דגמים של אוטומט החל משנה 02 ב 82 אלף!..

יקר מדי..

 

-מה דעתך לגבי הבראבו שהוזכרה?

-ומי יכול לענות לגבי הפורד פוקוס?

 

כן, מדובר בפונטו דור קודם שנמכרה עד 2001.

 

בקשר לפוקוס, היא אחלה מכונית אבל היא קצת מעל לתקציב שלך והיא אמנם נחשבת קומפקטית אבל היא גדולה יותר מהמכוניות האחרות שהזכרת (אקסנט, יאריס, פולו).

 

אם הצורך שלך הוא באמת מכונית סופרמיני (כלומר אין ילדים, עלויות אחזקה נמוכות וכו') אז האפשרויות נוותרו בעיניהן, פולו/איביזה/206 יעשו את העבודה מצויין מבחינת הדרישה למכונית ממודל חדש יחסית בתקציב הנ"ל.

 

תפרטי קצת על הדרישות מהאוטו, אופי ואזורי נהיגה וכו' וכך נוכל לעזור ספציפית.

 

שוב אני שואל, למה לא 206?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לדעתי גם הפונטו מהדור הראשון עדיפה על האיביזה והפולו - חוץ מאיכות תא נוסעים. בכל מקרה הן תוכננו והוצגו +- באותו זמן... הפונטו מרווחת יותר בהרבה... המנועים שלה נשמעים טוב,

יש צפצפה מגניבה ;-) היא מאוד חסכונית. וזולה לאחזקה.

הפולו והאיביזה סתם יקרות.

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
לדעתי גם הפונטו מהדור הראשון עדיפה על האיביזה והפולו - חוץ מאיכות תא נוסעים. בכל מקרה הן תוכננו והוצגו +- באותו זמן... הפונטו מרווחת יותר בהרבה... המנועים שלה נשמעים טוב,

יש צפצפה מגניבה ;-) היא מאוד חסכונית. וזולה לאחזקה.

הפולו והאיביזה סתם יקרות.

 

פונטו באמת אחלה אוטו.

מרווחת יחסית, זולה לאחזקה, חסכונית, זריזה.

 

עד כאן הכל טוב ויפה.

 

ברגע שנכנסת למשוואה תיבה אוט', הפונטו פשוט נופלת ובגדול. אפילו הפונטו ספייס ששיפרה הרבה מנק' התורפה של הפונטו הקודמת לא הופכת לאפשרות טובה בגלל התיבה הרציפה.

 

נכון שעם השנים נצבר יותר ויותר ניסיון עם התיבות האלו ואפילו הוצגו מכוניות יוקרה עם תיבות הילוכים בעלות עיקרון דומה. אבל לדעתי כדאי להתרחק בנתיים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לא שמעתי על בעיות מיוחדות בתיבה האוטומטית של הפונטו.

האוטו קיים כבר כמה שנים ורבות עוברות חיים לא קלים בציי רכב ועדיין לא שמעתי על תקלות בלתי סבירות.

פורסם
בקשר לפוקוס, היא אחלה מכונית אבל היא קצת מעל לתקציב שלך והיא אמנם נחשבת קומפקטית אבל היא גדולה יותר מהמכוניות האחרות שהזכרת (אקסנט, יאריס, פולו).

 

תפרטי קצת על הדרישות מהאוטו, אופי ואזורי נהיגה וכו' וכך נוכל לעזור ספציפית.

 

שוב אני שואל, למה לא 206?

 

 

 

לצערי, הבחירה של הרכב לא תלויה רק בי.. אלא גם באמא שלי.

אם לא הייתי מתערבת בקנייה (כי בכל זאת, גם אני אנהג ברכב), היא כבר היתה קונה אטוס 00! :roll:

הדרישות הבסיסיות הן (שלא תלויות בי) - לא רכב צרפתי. אוטומטית. קומפקטית.

המטרה היא רכב לנסיעה עירונית ובין עירונית. (איזור השרון-ירושלים/ת"א.)

אם זה רכב ש*נראה קטן*, אני עוד יכולה להגיד לה שזה קומפקטי... רכב גדול מדי הוא מיותר ומסורבל, וגם לא נוח בחניות. אפשר להתפשר על בינוניות, אבל עדיפות לקומפקטיות.

היא מוכנה להסתפק ברכב בסמ"ק נמוך ואני מעדיפה סמ"ק גבוה.

המטרה היא לא רכב משפחתי, אבל היא כן תסע עם אנשים מבוגרים לפעמים. לא קופה.

חשוב שיהיה חסכוני מבחינת תחזוקה ושלא יראה הרבה מוסך, כי מהבחינה הזו כבר היה לנו מספיק לכל החיים..

 

לגבי הפוקוס, ראיתי מודעה של פוקוס שמתאימה לתקציב (באופן קצת חשוד) כך שרציתי לדעת עליה.

פורסם

אני עדיין חושב שאקסנט יכולה אופצייה מצויינת , לא ברור לי למה פוסלים אותה כ"כ מהר .

 

צריך לזכור שהקונה במקרה שלנו היא בחורה שמהתרשמות ראשונית נראה שאינה בעלת אופי נהיגה ספורטיבי\אתגרי שלא מחפשת רכב דינמי עם איכויות נהיגה גבוהות . כמו כן , היונדאי אולי לא איכותית בנהיגה ובתחושת הנהיגה שלה כמו הפיג'ו\איביזה\פולקסוואגן וכו' אבל בכל זאת אי אפשר להשוות אותה לסובארו ג'סטי , למשל .

 

מעבר לתחומים שבהם היא נופלת מהאירופאיות היא מפצה בתחומים אחרים ; זולה לאחזקה (צריכת דלק , עלויות טיפולים וחלקים , אמינות !!! ) , קומפקטית בגודלה , בעלת שוק טוב ושמירת ערך טובה , מזגן חזק וגם פלסטיקה עמידה .

לדעתי , תחומים אלה צריכים להיות חשובים יותר לבחורה שמחפשת רכב שהוא קל לאחזקה ושבסה"כ יסיע אותה ממקום למקום באופן שקט ורגוע .

 

אצלנו הייתה אקסנט למשך כשנתיים ממקום עבודה של אבא שלי ולכן אני יכול לומר שמבחינת אמינות היא טובה בהרבה מכל האירופאיות שהוזכרו . פשוט חרשנו עליה , נסענו עליה לכל מקום (25K-30K ק"מ בשנה...) ומן הסתם פחות הטרחנו את עצמנו באחזקתה מבחינת טיפולים ובדיקות שגרתיות כי ממילא הרכב לא עלינו , ולמרות זאת היא גילתה אמינות גבוהה מאוד ולא אובחנה אף לא תקלה אחת . קשה לי להאמין שאחת האירופאיות תגלה רמת אמינות זהה !

 

לדעתי , זהו רכב מושלם לבחורה שמחפשת משהו קומפקטי , אוטומטי ואמין מספיק שלא יצריך אותה לבדוק שמן ומים כל שבוע-שבועיים כמו שעושים רוב חברי הפורום ותכיפות הטיפולים תיקטן ושלא תצטרך להיות מוטרדת כל פעם שאיזה מחוג יתחיל לזוז לצד ההפוך או לא יזוז בכלל , כשהיא תתחיל לשמוע רעשים מוזרים , כשהחלון פתאום לא ייפתח , כשיתגלה איזה סדק בדש-בורד וכו' וכו' וכ' ...

 

אבל זוהי רק דעתי :)

זהו , מספיק .

 

תוספת קטנה:

 

בהתייחס להודעה האחרונה של ליאת :

 

האקסנט שהייתה לנו ננהגה המון ע"י אימי לצורכי נסיעות לעבודה וסתם נסיעות עירוניות (קניות וכדומה...) והיא נורא אהבה אותה :!:

 

:wink:

 

עידו.

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם
פונטו ELX זאת הפונטו הישנה, אין סיבה לגעת בה היום כשמדברים על התקציב שלך. פונטו ספייס מוצלחת הרבה יותר .

 

לטעמי אתה טועה ובגדול, הפונטו הקודמת מהנה לאין ספור מהספייס שהיא פשוט עינוי בשבילי לנהוג עליה.

 

יוצא לי לגמוע מרחקים רבים על שני סוגי הרכב.

 

ואני מעדיף באופן ברור את הדגם הקודם.

 

הספייס לא מתקשרת. ההגה שלה בין מצב "קל מדיי" למצב "אין שום קשר לכביש".

אחיזת הכביש שלה אינה טובה כלל ולא פעם החלקתי איתה...

ותנוחת הנהיגה של הקודמת עדיפה לטעמי.

 

בנוגע לפיצפק'ס... כגון איבזור פנים, עיצוב פנים וכאלה...

 

אני מעריך שהספייס עדיפות, אם כי ההבדל הוא לא גדול.

פורסם
פונטו ELX זאת הפונטו הישנה, אין סיבה לגעת בה היום כשמדברים על התקציב שלך. פונטו ספייס מוצלחת הרבה יותר .

 

לטעמי אתה טועה ובגדול, הפונטו הקודמת מהנה לאין ספור מהספייס שהיא פשוט עינוי בשבילי לנהוג עליה.

 

יוצא לי לגמוע מרחקים רבים על שני סוגי הרכב.

 

ואני מעדיף באופן ברור את הדגם הקודם.

 

הספייס לא מתקשרת. ההגה שלה בין מצב "קל מדיי" למצב "אין שום קשר לכביש".

אחיזת הכביש שלה אינה טובה כלל ולא פעם החלקתי איתה...

ותנוחת הנהיגה של הקודמת עדיפה לטעמי.

 

בנוגע לפיצפק'ס... כגון איבזור פנים, עיצוב פנים וכאלה...

 

אני מעריך שהספייס עדיפות, אם כי ההבדל הוא לא גדול.

 

יכול להיות שלא הייתי ברור מספיק אבל כשאמרתי שהספייס מהווה שיפור גדול לעומת הקודמת התכוונתי לכל תחום המחיה בתוך האוטו, כלומר איכות הרכבה וכו'.

 

בכל מקרה, מי שמחפש התנהגות כביש וכו', טוב יעשה אם יתרחק משני הדגמים של הפונטו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...