Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

זו ההצ'בק הישנה... החדשה זו הסיוויק SI 1.4 אחלה אוטו...

לעומת זאת אם את רוצה כמה שיותר חדש פיאסטה נכנסת לך גם 2001 בתקציב וזה אחלה אותו, למרות שידני אז אם זו בעיה כזאת חמורה אז כנראה שלא.

כמו כן פיאט בראבו אוטומטית נכנסת לך בתקציב שנת 2000 בקלות, 2001 גם כנראה תיכנס וזו ההמצלצה שלי... אוטו מגניב לאללה ולא רע בכלל 100 כ"ס 16V... זו הייתה הבחירה שלי במקומך.

שקלתי פיאסטה, אבל אני אבדוק גם לגבי הבראבו, תודה.

החתימה שלך ("אישה נוהגת - מדינה דואגת") מאוד פוגענית ומעליבה. מיותר.

 

 

 

תודה לכולללללללם.

 

חחח את לא הראשונה שאומרת לי את זה... שכנעת אותי סופית... אני מוריד... היית מאמינה?

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

או.קיי. אז גם אני אוסיף את הדעות שלי לערימה:

 

פונטו - ספייס אוטו מאוד נחמד, תמורה טובה לכסף, בפירוש אמין (כן, גם התיבה הרציפה!) ומתאים מאוד למי שמרבית זמנו מבלה בעיר או בפקקים. לנהיגה בינעירונית הוא אכן לא מהנה במיוחד.

 

פולו - איכותי, אבל גם הוא לא מהנה לנהיגה. עגלתי כבר נאמר, ובשפת אנוש - לא האוטו הכי מתאים להיות בו כשמנסים לעקוף משאית בכביש ויש תנועה ממול. ומעבר לזה - פה השאלה של תמורה לכסף כבר קצת פחות ברורה. כחדשה היא לא היתה קניה כדאית, לטעמי, כמשומשת זה כבר סיפור אחר.

 

אקסנט - יתרון יחיד זה הבגאז', מעבר לזה פחות איכותית מפולו, פחות נעימה מפונטו.

 

חבל שיש לך ניסיון רע עם קליאו - אני גם יודע על נפילות קשות על קליאו אוטומטיות, אבל דווקא ביד שניה, קל יחסית לבדוק את ההיסטוריה של האוטו - אם היו בעיות בתיבה, הן כבר היו עולות, הבעיה בקליאו לא היתה של בלאי אלא של תיבות דפוקות שעשו בעיות כבר בשנה הראשונה. כי חוץ מזה זה אחלה אוטו, אולי הכי טוב ברשימה כאוטומטי.

 

והכי הכי חשוב - בשום אופן לא להתקרב לקאיה פרייד. עדיף כבר (ויותר בטוח) לנסוע באוטובוס.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
החתימה שלך ("אישה נוהגת - מדינה דואגת") מאוד פוגענית ומעליבה. מיותר.

 

חחח את לא הראשונה שאומרת לי את זה... שכנעת אותי סופית... אני מוריד... היית מאמינה?

 

צעד קטן לתומר, צעד גדול לאנושות. :D

 

 

 

אקסנט - יתרון יחיד זה הבגאז', מעבר לזה פחות איכותית מפולו, פחות נעימה מפונטו.

 

חבל שיש לך ניסיון רע עם קליאו - אני גם יודע על נפילות קשות על קליאו אוטומטיות, אבל דווקא ביד שניה, קל יחסית לבדוק את ההיסטוריה של האוטו - אם היו בעיות בתיבה, הן כבר היו עולות, הבעיה בקליאו לא היתה של בלאי אלא של תיבות דפוקות שעשו בעיות כבר בשנה הראשונה. כי חוץ מזה זה אחלה אוטו, אולי הכי טוב ברשימה כאוטומטי.

 

והכי הכי חשוב - בשום אופן לא להתקרב לקאיה פרייד. עדיף כבר (ויותר בטוח) לנסוע באוטובוס.

 

 

יצאתי קצת מבולבלת.. כל אחד אומרים דברים הפוכים.. כן אקסנט, לא אקסנט.

כן פרייד, לא פרייד..

לגבי הקליאו, באמת חבל שיש לי ניסיון רע עם הקליאו. ציפינו להרבה יותר. בשלוש שנים שהיה לנו אותה, היא היתה במוסך עשרות פעמים למרות שקיבלה את כל הטיפולים התקופתיים. החלפנו בה כמעט כל חלק אפשרי והיא עדיין עשתה בעיות! גם בעיות חוזרות. תיבת ההילוכים גם היא הוחלפה.

התחלנו לחשוד שאולי במוסך מחבלים ברכב בכוונה. מוציאים את המכונית מהמוסך בגלל בעיה אחת, אחרי שבוע בעיה חדשה!

נדמה לי שעל הבעיות החוזרות לא גבו תשלום אם זה היה בטווח מסוים של זמן.

 

בכל אופן, בגלל שלא היתה ברירה, אתמול נהגתי קצת ברכב של אחותי - פונטו בידני. (8 שנים לא נהגתי על הילוכים..). קשה לחוות דעה כללית על הנהיגה ברכב, כי זה עדיין דורש הסתגלות.. אבל הייתי נותנת לזה ציון 8.

אם האוטומטית דומה מבחינת איכות הנהיגה, אז זה לא כ"כ נורא.

 

בינתים אני חושבת שאתמקד יותר על מכוניות בסמ"ק של 1600.. ומקווה שהיא תהיה קומפקטית. בינונית- כפשרה.

מקווה שאמצא משהו עד סוף השבוע הקרוב..

פורסם
פונטו ELX זאת הפונטו הישנה, אין סיבה לגעת בה היום כשמדברים על התקציב שלך. פונטו ספייס מוצלחת הרבה יותר .

 

לטעמי אתה טועה ובגדול, הפונטו הקודמת מהנה לאין ספור מהספייס שהיא פשוט עינוי בשבילי לנהוג עליה.

 

יוצא לי לגמוע מרחקים רבים על שני סוגי הרכב.

 

ואני מעדיף באופן ברור את הדגם הקודם.

 

הספייס לא מתקשרת. ההגה שלה בין מצב "קל מדיי" למצב "אין שום קשר לכביש".

אחיזת הכביש שלה אינה טובה כלל ולא פעם החלקתי איתה...

ותנוחת הנהיגה של הקודמת עדיפה לטעמי.

 

בנוגע לפיצפק'ס... כגון איבזור פנים, עיצוב פנים וכאלה...

 

אני מעריך שהספייס עדיפות, אם כי ההבדל הוא לא גדול.

 

 

מדובר על האוטומט או הידני?

פורסם

לגבי האקסנט, להבהיר - התייחסתי לאיכות מבחינת חומרים, גימור וכו', לא מבחינת אמינות. הרכב אכן מאוד אמין, וישמור על רמתו (הבינונית אמנם) לאורך שנים. שלא תטעי - יונדאי מייצרים מכוניות בינוניות למדי, פשוטות וחסרות כל תחכום הנדסי שיכול להפוך את הנהיגה בהן לסוג כלשהו של חוויה, בין אם הנאה מנהיגה או סתם הנאה אסתטית. אבל הן מייצרים אותן היטב, עם אבטחת איכות ראויה ועם רכיבים מוכחים שישאירו אותך, סביר להניח, מחוץ למוסך לאורך זמן. זה, בגדול, היתרון היחסי שלהן.

 

לגבי קאיה אין ויכוח. אני לא ראיתי שמישהו אמר פה משהו טוב על פרייד.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
פונטו ELX זאת הפונטו הישנה, אין סיבה לגעת בה היום כשמדברים על התקציב שלך. פונטו ספייס מוצלחת הרבה יותר .

 

לטעמי אתה טועה ובגדול, הפונטו הקודמת מהנה לאין ספור מהספייס שהיא פשוט עינוי בשבילי לנהוג עליה.

 

יוצא לי לגמוע מרחקים רבים על שני סוגי הרכב.

 

ואני מעדיף באופן ברור את הדגם הקודם.

 

הספייס לא מתקשרת. ההגה שלה בין מצב "קל מדיי" למצב "אין שום קשר לכביש".

אחיזת הכביש שלה אינה טובה כלל ולא פעם החלקתי איתה...

ותנוחת הנהיגה של הקודמת עדיפה לטעמי.

 

בנוגע לפיצפק'ס... כגון איבזור פנים, עיצוב פנים וכאלה...

 

אני מעריך שהספייס עדיפות, אם כי ההבדל הוא לא גדול.

 

 

מדובר על האוטומט או הידני?

 

ידניות בלבד.

פורסם
פונטו ELX זאת הפונטו הישנה, אין סיבה לגעת בה היום כשמדברים על התקציב שלך. פונטו ספייס מוצלחת הרבה יותר .

 

לטעמי אתה טועה ובגדול, הפונטו הקודמת מהנה לאין ספור מהספייס שהיא פשוט עינוי בשבילי לנהוג עליה.

 

יוצא לי לגמוע מרחקים רבים על שני סוגי הרכב.

 

ואני מעדיף באופן ברור את הדגם הקודם.

 

הספייס לא מתקשרת. ההגה שלה בין מצב "קל מדיי" למצב "אין שום קשר לכביש".

אחיזת הכביש שלה אינה טובה כלל ולא פעם החלקתי איתה...

ותנוחת הנהיגה של הקודמת עדיפה לטעמי.

 

בנוגע לפיצפק'ס... כגון איבזור פנים, עיצוב פנים וכאלה...

 

אני מעריך שהספייס עדיפות, אם כי ההבדל הוא לא גדול.

 

 

מדובר על האוטומט או הידני?

 

ידניות בלבד.

 

 

אז מה לגבי האוטומטיות...?

פורסם
פולו 1.4 שנת 2000. (53 אלף ש"ח לגרסת ה-60 כ"ס)

די עגלתית, אבל תעשה את העבודה.

 

 

אוטומטית, אני מדגיש - ככה שיהיה לך נוח.

חפשי רכב כזה, קחי נסיעה ותחליטי בעצמך.

 

תומר,

שלא מבין למה היא צריכה לקנות פיאט מתפרקת עם משענות ראש מגומי כשהיא יכולה לבחור ברכב גרמני איכותי פה כמה.

172

פורסם

טוב, תקשיבי, מה אני יכול להגיד לך:

תשכחי דחוף מהפיאסטה למה האוטמט הוא גיר רציף מעפן שנוטה להידפק ומה שקורה זה כשאת מכניסה הילוכים האוטו פשוט קופץ ונכבה לך באמצע החיים, מנסיון...

וזה עולה 6500 לשפץ את התיבה שממשיכה לעשות בעיות גם אחורי השיפוץ...

שכנים שלי הסתבכו עם אחת והם נאלצו למכור אותה, וזה לא שהם הסתבכו עם רכב שלא טופל כראוי או משהו כי הם הוציאו אותה מהשקית, קיצר לא לגעת...

 

לגבי הפרייד, סבא שלי מחזיק אחת והוא קנה אותה מהשכרה מודל 2000 ב-50K או טיפה יותר לפני שנתיים... זתומרת שאפשר למצוא אחת כזו מודל 2000 בכיף... רק לחפש, הם עדיין קיימות בחברות השכרה, מעבר לזה הנסיון שלי עם קומפקטיות הוא דל...

 

מקווה שעזרתי איכשהו...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
פולו 1.4 שנת 2000. (53 אלף ש"ח לגרסת ה-60 כ"ס)

די עגלתית, אבל תעשה את העבודה.

 

 

אוטומטית, אני מדגיש - ככה שיהיה לך נוח.

חפשי רכב כזה, קחי נסיעה ותחליטי בעצמך.

 

תומר,

שלא מבין למה היא צריכה לקנות פיאט מתפרקת עם משענות ראש מגומי כשהיא יכולה לבחור ברכב גרמני איכותי פה כמה.

 

זו סתם הכללה... יש פיאט אמינות מאוד ויש גם פולו לא אמינות.

 

לחבר שלי יש פולו 16V שכל יומיים במוסך ולעומתו היה לחבר אחר שלי פיאט טמפרה ישנה ישנה... שעשתה בעיות קצת בסדר אבל הפולו בחודשיים שיש לו אותה עשתה יותר בעיות ממה שהפיאט עשתה כל חייה.

 

תומר שלא מבין למה לקנות גרמנית עגלתית במקום לקנות איטלקית חזקה וחדשה יותר רק כדי שתוכל להגיד שיש לך פולו.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)


×
×
  • תוכן חדש...