Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הסיכון?

האם מדובר במשהו בטיחותי?

 

האם מישהו יודע על עלויות ומקומות טובים ?

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם
מה הסיכון?

האם מדובר במשהו בטיחותי?

 

ציריה תקולה בתחילת דרכה עדיין אינה מהווה סיכון בטיחותי(אך מי יגדיר את ההתחלה).

כאשר הכדורים בציריה ישחקו דיים הציריה תתפרק לה, ואזי הסיכון הגדול :mm_nah:

 

לכן עם כל תקלה ברכב אין לחכות, אלא לתקן בדחיפות המירבית ביותר לען אי גרימת נזק גדול יותר.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הוא קנה רכב פולסווגן שנת 87-עוד מקניית הרכב אמרנו לו שיש נקישות בגלגלים ושהצירייה שלו שחוקה-הוא התעלם כי כנראה זה היה נוח לו כלכלית-אתם מכירים את המחירים של החלקים שלהם לנער שעובד בפיצה...

 

כעבור חודשיים הוא יצא עם מישהי-לקח סיבוב-באמצע הצירייה נשברה והוא עף על המדרכה-נזק-2 משולשים קדמיים,סרן קדמי עקום,2 צמיגים,2 ג'אנטים ופאשלה גדולה,וסיכון של ההולכי רגל במדרכה-זה יכל להגמר הרבה יותר רע!

 

בקיצור לא להזניח-זה בטיחותי!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

בבלימה די חזקה אני מרגיש משהו כמו תיקתוק חזק וקצר מלמעטה.יש מצב שזה ציריה.....עשיתי כמה פניות חדות וכיכרות ואין שוב רעש,רק בבלימה.זה ציריה? מה זה יכול ליהיות?

פורסם
הוא קנה רכב פולסווגן שנת 87-עוד מקניית הרכב אמרנו לו שיש נקישות בגלגלים ושהצירייה שלו שחוקה-הוא התעלם כי כנראה זה היה נוח לו כלכלית-אתם מכירים את המחירים של החלקים שלהם לנער שעובד בפיצה...

 

כעבור חודשיים הוא יצא עם מישהי-לקח סיבוב-באמצע הצירייה נשברה והוא עף על המדרכה-נזק-2 משולשים קדמיים,סרן קדמי עקום,2 צמיגים,2 ג'אנטים ופאשלה גדולה,וסיכון של ההולכי רגל במדרכה-זה יכל להגמר הרבה יותר רע!

 

בקיצור לא להזניח-זה בטיחותי!

אותו הדבר קרה לחבר שלי באודי 80, הוא שמע כל פעם רעש מוזר אך הוא התעלם, יום אחד אנחנו נוסעים הביתה נכנסים לכיכר הוא מסובב את ההגה ו......כלום, נתקעים העוצמה במדרכה ועפים לעמוד חשמל הקרוב, האוטו טוטלוס.. :(

פורסם
גם אצלי בעת סיבובים נשמעות נקישות מרגיזות...

 

אבל מחיר דימיוני של כול צירייה מונע ממני אפילו לחשוב על החלפה...

 

מה שאמרת עכשיו במילים אחרות, זה:

 

"גם אני מספיק אידיוט בשביל לקרוא את כל ההסברים של החברים המלומדים פה, שיודעים מה משמעותה של ציריה תקולה (חלקם "על בשרם"), אבל לא לעשות עם זה כלום, כי אני מתקמצן על החיים שלי."

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
גם אצלי בעת סיבובים נשמעות נקישות מרגיזות...

 

אבל מחיר דימיוני של כול צירייה מונע ממני אפילו לחשוב על החלפה...

 

מה שאמרת עכשיו במילים אחרות, זה:

 

"גם אני מספיק אידיוט בשביל לקרוא את כל ההסברים של החברים המלומדים פה, שיודעים מה משמעותה של ציריה תקולה (חלקם "על בשרם"), אבל לא לעשות עם זה כלום, כי אני מתקמצן על החיים שלי."

 

רוני

 

צודק ב-100% זה ממש מסוכן ולמרות שזה אולי יקר זה לא שווה סיכון של החיים שלך ושל אחרים :idea:

שקונים אוטו צריך לחשוב על דברים כאלה שיבואו.

פורסם

ל 205 CTI

ואיפה כדאי לעשות את זה?

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

לי היתה גם ציריה דפוקה, בסיבובים מלאים היה רעש מפחיד , ושהמצב החמיר בבלימה גם.

 

רק עכשיו אני מבין כמה היה לי מזל אחרי ששמעתי את הסיפורים האלה...

 

בנוגע למחירים:

אצלי ההחלפה של ציריה אחת עלתה 450 אם אני לא טועה, כולל עבודה.

 

אם זה נשמע לך הגיוני ואתה רוצה לדעת את המקום תשלח לי ה"פ.

 

נועם.

פורסם

אני אוכל לתת לך מחירים של ציריות של 106 s16 (אולי הם זהות).

חדשה עולה 1500 - 1700 ש"ח.

משופצת עולה 750 ש"ח.

בהצלחה :squarewink:

פורסם
אני אוכל לתת לך מחירים של ציריות של 106 s16 (אולי הם זהות).

חדשה עולה 1500 - 1700 ש"ח.

משופצת עולה 750 ש"ח.

בהצלחה :squarewink:

 

למזלו, כנראה שהן לא זהות. כאן מדובר על ציריה עם ABS (ב-S16) ולכן המחיר שלה גבוה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שהופיעה אצל כל בעלי הציריות הדפוקות - ציריה - תפקידה הוא להניע את הגלגל ותו לא.

 

מה הקשר "נשברה הציריה ואז לא היה לי הגה".

 

 

בסובארו של אימי נגזרה ציריה שהזנחנו (מחלה ידועה של סובארו), בכל מקרה, ההגה המשיך לתפקד כרגיל, מה שקרה רק היה חוסר יכולת להזיז את האוטו מכיון שהדיפרנציאל העביר את כל הכוח לגלגל עם הציריה הגזורה, מה שפחות או יותר השאיר את האוטו במקום.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...