Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

להורי יש קאיה ספיה 1998 אוט' והם רוצים להוסיף קודנית.

קיבלו הצעות מחיר : קודן של ניתוק אחד - 250 ש"ח

קודן של שני ניתוקים - 300 ש"ח.

 

האם המחירים סבירים.

אם יש לכם המלצות למתקינים טובים וזולים בת"א אשמח להצעות.

 

תודה מראש.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

המחיר סביר - כדאי לקחת שני ניתוקים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לטעמי יקר.

לפני חצי שנה הרכבתי מע' 3 ניתוקים עם עלוקה אלחוטית וכל הסיפור עלה 300 שקל.

אם מעניין אותך השם, מדובר ב"עטלף".

 

אגב, ההתקנה בוצעה בתל אביב. אם תרצה כתובת, דבר איתי בה"פ.

פורסם

לא יכול להיות, עלוקה אלחוטית של פויינטר(עטלף)עולה 600 שקל, קודנית 3 ניתוקים , אני נתקלתי רק ב 2 ניתוקים, עולה 400 שקל של פויינטר.

בהוספת עלוקה אלחוטית יש להחליף גם את המוח של הקודנית הרגילה , למוח שיודע לעבוד עם אלחוטי, זה בתוספת 100 ש"ח.

בקיצור ,אין מצב שזה עלה לך 300 ש"ח ,אלה אם כן מדובר בקומבינות.

פורסם

להלן מחירי חברות הביטוח למתקינים (מחירים לגביה):

המחירים של המתקינים המורשים הרציניים, לא יפלו מהרשום להלן:

 

שימו לב, הפרש המחיר בין אימובילייזר לוח מקשים המבצע ניתוק אחד רגיל, לבין המשודרג שמבצע ניתוק עי עלוקה ממוגנת פאסיבית הינו כ 40 שח בלבד.

 

והנה ההגדרות והמחירים:

 

לוח מקשים קוד סודי המבצע ניתוק אחד (ולא ניתוק מתנע) 310 שח.

 

לוח מקשים קוד סודי, המבצע ניתוק אחד מסוג עלוקה ממוגנת במיגון פיזי 350 שח.

 

לוח מקשים השולט על אימובילייזר מפוצל (ניתוק רגיל ועוד ניתוק מסוג עלוקה ממוגנת פאסבית) יעלה 520-550 שח.

 

לוח מקשים השולט על שלושה ניתוקים, מתוכם ניתוק אחד בתקשורת RF , וניתוק נוסף עלוקה בתקשורת דיגיטלית, יעלה 650 שח.

 

המחירים כוללים התקנה ומעמ.

 

לידיעתכם.

 

בברכה

דני

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
בקיצור ,אין מצב שזה עלה לך 300 ש"ח
סליחה.. המחיר הוא 400 שקל. ולא, אין קומבינה.

אגב, דני, לא ידעתי שיש מחירים שחברות הביטוח מגדירות, אבל את ה"עטלף" שלי התקנתי אצל משווק מורשה מטעם פוינטר, כך שלא הייתי מגדיר אותו כלא רציני. במיוחד כשאתה לא יודע במי מדובר..

פורסם

אז כנראה שלא. הייתי נוכח בהתקנה. יצא עטלף מהאריזה ונכנס לי בשתי חתיכות למשאבת דלק ומתחת להגה.

למה תמיד חייבים להיות סקפטים ולקבוע ש"לא יכול להיות"?! צאו מהקבעון הזה!

פורסם

אז שמו לך עטלף לא אלחוטי.

אני בדקתי אתמול לגבי עטלף , ועוד ממשהו שאני מכיר, המחירים נעים בין 500-600.

 

400 זה לא אלחוטי, אלה על חוטים קיימים+חוט נוסף.

פורסם

צר לי לאכזב אותך. כשאין חוט, זה אלחוטי.

כמה שאני משועשע פה לראות את האטימות.

ובשביל להיות נחמד, אם אתה באמת רוצה להתקין עטלף,אני אתן לך את הכתובת ואתה מוזמן לתל אביב ולראות בעצמך.

פורסם

סבבה, קודן פוינטר+ עלוקה אלחוטית(עטלף), ב 400 שקל.

תן את הכתובת, יום שישי אני אצלו.

אני גם ככה התכוונתי יום שישי להתקין עלוקה אלחוטית בלבד ב 500-600 שקל, יש לי כבר את הקודן,אם ככה זה אפילו ייצא לי פחות מ 400 כי את הקודן כבר יש לי, רק עלוקה אלחוטית.

 

מצטער שאני אטום.

פורסם

הרב קוק פינת הירקון תל אביב. שם המקום רדיונית. בעל הבית הוא רפי. דבר איתו..

אגב, למען הסר ספק, אין לי שום קשר חברי/משפחתי אל הבחור.

פורסם

עדכון...

המתקין הגיע לבית הורי והתקין את הקודנית בעלת 2 ניתוקים - 300 ש"ח.

נראה שהעבודה טובה למרות שאני לא מומחה...

דרך אגב הוא גם סידר על הדרך כפתור סורר של המזגן ועשה סדר בחיווט של מערכת הסטריאו.

מי שיירצה את הטלפון של הבחור שכאמור מתקין בבית הלקוח בה.פ

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

×
×
  • תוכן חדש...